Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Jaki LPG wybrac : STAG czy BRC ???

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 lip 2013, 07:27

ktoś tu jechał na staga
ja go nie lubię ale to nie jest zły sterownik
to że ty miałeś kłopoty to było z winny montażysty lub ustawienia lub komponenty słabe
na przykładzie brc widać jak nie umieją tego zakładać a jest ok
to przy stagu i innych sterownikach wychodzi od razu

Co do forum lpg fakt są tam ludzie którzy widzą świat inaczej
ale znam tam paru ;-) normalnych
osobiście sam montuje lpg w swych autach i w paru jeszcze innych
teksty tego typu że jedzie lepiej niż na paliwie są mi znane
a pod maską valteki :-D
widzę błędy montażowe w wielu autach u ludzi którym robię auta ale już się nie odzywam jak im dobrze z tym
Podobnie sprawa was się tyczy
jeden reduktor w aucie które ma ponad 300 koni i które przy bucie jest paliwożerne
fakt przy delikatnym traktowaniu gazu jest autem które pali bardzo mało
mi komp pokazuje 12.7
realne gdzieś koło 13-15
i to spalanie jest z cyklu mieszanego
ale bez obaw 20 l też da się zrobić
mam taki zestaw jeden reduktor :mrgreen: bo szewc bez butów chodzi drugi nie ma kiedy
hany zielone
sterownik lpgtech
ale jakby co to reduktor nie obrabia jak mam pełno w butli to spadki ma około 0.4
jak mniej niż pół 0,7 -butla jest do poprawki po panowie z brc nie umieją nawet tego zamontować
i dali butlę na wstecznym w dodatku ją przymocowali na klej do szyb :-D
bo po co robić stelaż jak tak można

dono
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 24 sty 2013, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dono » 22 lip 2013, 09:18

Dziś byłem u gazownika i zaproponował mi zestaw:
1. Gold - Zardi (reduktor)
2. Hana B (listwa) lub Magic Jat
3. Diago LS l
3. Stag 4 ECO
4. Lublifikator
5. Zbiornik 62l
6. Przewody tworzywo

ps. Przepraszam za literówki w nazwach jeśli zrobiłem nie mogłem go rozczytać.
Jak oceniacie ten zestaw? cenę powiedział 3500,-

Propozycja innego gazownika Landi Renzo najnowszy model za 4000,-
Ostatnio zmieniony 22 lip 2013, 15:23 przez dono, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 22 lip 2013, 09:37

dono pisze:Dziś byłem u gazownika i zaproponował mi zestaw:
1. Gold - Zardi (reduktor)
2. Hana B (listwa) lub Magic Jat
3. Diago LS l
3. Stag 4 ECO
4. Lublifikator
5. Zbiornik 62l
6. Przewody tworzywo
Powodzenia :lol:

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lip 2013, 12:28

dono pisze:5. Zbiornik 62l
6. Przewody tworzywo
- to może być

a on chyba dwa komputery chce dać bo stag 4 jest do 4 cylindrowego motoru :lol:
masz nikoodema u siebie wal do niego :-D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lip 2013, 12:57

...wrocilem wlasnie z Wlaka do rodzinnej Swidnicy i miale teraz okazje przetestowac auto na mozliwie najnizsze spalanie i jak do tej pory uzyskalem wynik 13L / 100Km przy czym jeszcze mit nieco Lpg zostalo :)

.dochodze do wniosku ze mimo iz mi ta instalka kuleje (bo jak soje na swiatlach to telepie masakrycznie) to i tak swietnie chodzi wiec nie pozostaje nic innego jak zostawic ta ktora mam BRC i wymienic reduktor i wtryski na nowe .... co tez uczynie po powrocie do domu.. :mrgreen: teraz tylko znalesc w rozsadnej cenie :-P
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lip 2013, 14:49

Ja kupiłem auto z BRC
gość podobnie myślał jak ty i wymienił sterownik bo one padają
reduktor
mapsenspor :-D
to tak ze 2 tys
i nie wiem czemu on nie wpakował innej instalki bo jeszcze wtryski zostały
a one nie były tragiczne ale dobre też nie były
więc ja wywaliłem to i teraz sam mogę łatwo i przyjemnie to ustawiać
przepina mi się na lpg kiedy ja chce
a nie na 30 stopniach
i pali mniej
i jakby coś padło to kupię za 1/3 ceny co by kosztowało w brc
więc zastanów się i nie rób niczego pochopnie

dono
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 24 sty 2013, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dono » 22 lip 2013, 15:24

pepi pisze:
dono pisze:5. Zbiornik 62l
6. Przewody tworzywo
- to może być

a on chyba dwa komputery chce dać bo stag 4 jest do 4 cylindrowego motoru :lol:
masz nikoodema u siebie wal do niego :-D

z nikodemem jestem na telefonie i muszę się ustawić ale on raz jest w Legionowie teraz Mokotów a za miesiąc...?

A inny gazownik proponuje Landi Renzo :?: gazownika znam 20 lat na rynku gazowałem tam kadiego escalade 6.2 i elegancko

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lip 2013, 17:59

nie pchał bym się w landi odkąd kupili lovato
to ;-)
wiesz jak jest
lovato pchają za landi
ja bym zamontował normalny gaz polski
sterownik
i podzespoły tanie i dobre :-P
ale polska wolny kraj zrobisz jak ci się chce

[ Dodano: 2013-07-22, 18:01 ]
może poczekaj na nikośia ;-)
po po co masz potem przezywać perypetie z autem a on ma też s8 to wie co i jak

tomek808
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 192
Rejestracja: 26 mar 2013, 16:25
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: tomek808 » 22 lip 2013, 21:16

mi gazownik zaproponował stag 300 zielone ,2 reduktory zawoli zeta ,butla 67 w kole i przez pół roku jeżdzi wzorowo a kosztowało mnie 800 taniej niż u rozreklamowanych firm .jeżdzi tak samo jak na benzynie a paliwem się wspiera powyżej 6000 ,spalanie wg komp. 12.8 realnie 15 lpg (miasto i trasa) gazownik mówił że ten silnik nie jest wymagający i pojedzie na każdej instalacji i że to stara konstrukcja silnika i że idealna jest do zagazowania

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lip 2013, 22:00

polifty inaczej z deko mają :-D

tylko nie rozumiem dlaczego u ciebie od 6 tys ustawił paliwo
jak dwa zavolaki dają radę no chyba że coś spartolił z zasilaniem :mrgreen:

tomek808
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 192
Rejestracja: 26 mar 2013, 16:25
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: tomek808 » 22 lip 2013, 22:23

mówił że niektórzy gazownicy ustawiają na niższe obroty i silnik wspiera się dość czesto ktoś się cieszy że fajnie chodzi ale co z tego jak benzyny dużo idzie ...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lip 2013, 22:35

powtarzam jeszcze raz
ma chodzić na lpg
do czerwonego pola i ma być na lambdzie bogato
a jak nie jet to druciarz to zakładał
zdaje sobie sprawę że jak ktoś ma jeden reduktor to tak jest albo ubogo
ale przy dwóch nie ma mowy :mrgreen:

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lip 2013, 22:45

pojedzilem jeszcze dzis i zrobilem ponad 620km na jednym baku i cos tam jeszcze jest LPG :) tak wiec wyszlo jak do tej pory 12,5L / 100km. Tak wiec mozna jezdzic oszczednie z silnikiem 4,2 :mrgreen:

w poprzedniej A4 2,8 V6 mialem Staga na scorpionie i valtekach czerwonych i szczerze mowiac tez bylem zadowolony. Fakt faktem musialem kalibrowac te wtryski co 10kkm ale chodzilo bez zarzutu ze 2,5 roku, bo potem sprzedalem auto :)

Teraz jak kupilem A8 z instalka BRC no to kazdy mi mowil + moj gazownik, ze BRC jest mega super jak jest nowe, ale pozniej juz jak sie zancznie cos dziac to jest rowniez mega, ale drogie w exploatacji ;-) Ale biorac pod uwage ze reduktor padl po 7 latach a wtryski sie przybrudzily po ok 100kkm, swiadczy jednak o wysokiej jakosci sprzetu, szczegolnie jak wtryski sa zamontowane cewkami w dol jak u mnie :-P

nie znam sie zbyt na tym ale z tego co tu czytam to mozna zastosowac takie porownanie ze Stag do BRC jest jak Febi do TRW czy Lemfördera...tez dobre i na pewno tansze, ale jakosciowo nie zawsze na wysokim poziomie... :)
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 23 lip 2013, 00:00

No pierwsze słysze że silnik V8 to łyka gaz z łatwością :shock: Jedną z przyczyn że moja A* dostała gaz dopiero po 5 latach był fakt że 4-5lat temu sterowniki tańszych instalek wcale nie chciały współpracowac z ECU i ciśgle wychodziły kwiatki no a lepsze instalki od BRC wzwyż kosztowały niebotycznie drogo i nie każdy je ogarniał.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 lip 2013, 07:42

i tak brc pali więcej niż inne tak zwane składaki na dobrych komponentach :mrgreen:
ktoś tu pisze że wymiana parownika po iluś tam latach koszt 1 tyś
to nie dużo
wtryski po 200 pln sztuka
uwala jeszcze się czujnik 175 pln
i kompy padają 1 tys
Zwykły sterownik -600-800 pln
wtryskiwacz -70-100 zł
reduktor -180-300
Tylko zwykłe reduktory da się regenerować a brc nie koniecznie
pomijam fakt jak ktoś chce widzieć listwy i cały ten osprzęt związany z lpg
to przy brc ,landi , itp nie ma możliwości tego ukryć zamaskować
dla mnie to było głównym powodem dlaczego brc wywaliłem
ale brc jest i tak dobrą instalką tylko zakładają to partacze
bo zawsze można lepiej i ładniej :mrgreen:
tylko im się nie chce bo i tak pojedzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl