[D2 97 3.7PB/LPG ] Drgania auta przy pewnej prędkości
[D2 97 3.7PB/LPG ] Drgania auta przy pewnej prędkości
Witam.Mam problem , auto przy prędkości pomiędzy 80 a 100 km/h drga jakby miało koło niewyważone i przy hamowaniu tak samo.Jest to wyczuwalne na kierownicy ale jak ją lekko trzymam.Wyważyłem koła, zawieszenie zrobione , tarcze proste .Jak jadąc przełącze na N to jest tak samo (jak by koło było nie wyważone) .Wyczytałem na forum że może to być sprzęgło hydrokinetyczne .Nie sprawdzałem poziomu oleju ale czy jak sprawdze i doleje (jeżeli będzie brakowało )to objawy mogą minąć ? Tylko zastanawia mnie jedna sprawa co ma wspólnego sprzęgło z drganiem auta.Może macie jakieś doświadczenia ?
Ostatnio zmieniony 24 lip 2013, 17:16 przez kubas98, łącznie zmieniany 3 razy.
jedziesz po prostym na piątym biegu prędkość około 80.obroty niskie tysiac z groszem.bardzo delikatnie dołozyc gazu.jak pojawiaja sie wibracje konwekter kleka.trzeba zrobic pare prob.drugie jedziesz okolo 140 zdejmij noge z gazu jak obroty spadaja falujac tez objaw zuzytego konwektera.jak miałem takie objawy
Przpraszam że naruszam regulamin ale nie mogę zmienić tematu coś mi się posypało z przeglądarką zmieniam a nic się nie zapisuje. :-(
A jeżeli chodzi o napęd tak mam 4x4 i jak kupiłem auto było na zimówkach i robiło to samo po wymianie na lato i naprawie zawieszenia drgania zmalały .Testowałem jeszcze według opisu na forum rozpędziłaem auto do prędkości przy której występują drgania i zmieniłem skrzynia na 4 ale to nic nie zmieniło mimo wzrostu obrotów silnika więc sprzegło hydrokinetyczne raczej odpada ale poprawcie jeśli sie myle .Dodam jeszcze że w aucie mam gwint zawieszenie może to przez nie odczuwalne są wibracje, jeżeli była by normalna zawiecha amortyzatory i sprężyny weliminowały by ten problem.Co o tym myślicie?
A może zamiana kół z przodu na tył coś da?
A jeżeli chodzi o napęd tak mam 4x4 i jak kupiłem auto było na zimówkach i robiło to samo po wymianie na lato i naprawie zawieszenia drgania zmalały .Testowałem jeszcze według opisu na forum rozpędziłaem auto do prędkości przy której występują drgania i zmieniłem skrzynia na 4 ale to nic nie zmieniło mimo wzrostu obrotów silnika więc sprzegło hydrokinetyczne raczej odpada ale poprawcie jeśli sie myle .Dodam jeszcze że w aucie mam gwint zawieszenie może to przez nie odczuwalne są wibracje, jeżeli była by normalna zawiecha amortyzatory i sprężyny weliminowały by ten problem.Co o tym myślicie?
A może zamiana kół z przodu na tył coś da?
a więc miałem takie same objawy tylko że pomiędzy 60 - 80 samochód zaczynał drgać wszyscy spece twierdzili jednoznacznie - wał. Więc wziąłem się za wał wymieniłem przegub a nastepnie wyważanie koszt 700 złotych. problem dalej był po dwóch miesiącach nierównej walki samochód przy przerzucaniu biegów zaczął drżeć delikatne drżenie- byłem u 3 lub 4 speców od skrzyń, brak błędów na komputerze ale wszyscy jednoznacznie stwierdzili iż to sprzęgło hydrokinetyczne. KOszt wyjęcia i włożenia skrzyni 700 złotych a regeneracja sprzegła z roczną gwarancją 800 złotych. Dodatkowe koszty to wymiana oleju uszczelki i filtra. Podjedź kolego do jakiegoś speca od skrzyń i może Ci zdiagnozuje problem na 100 % ozdrawiam
Teraz wszyscy twierdzą że to wina sprzęgła dodatkowy objaw jaki miałem ale występował on sporadycznie to uderzenie w podwoziu gdzies przy ostrym wcisnieciu gazu jak samochód redukował. We wtorek oddaje samochód na regeneracje sprzęgła jak bede miał samochód z powrotem dam Tobie znać czy coś uległo zmianie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
- Lokalizacja: radomsko
Ja ostatnio miałem taka sytuacje jadę ok 60 km/h , odpuszczam gaz i trzymam delikatnie bez dodawania gazu i wtedy poczułem delikatne wibracje w środku aut. Zdarzyło mi się to parę razy, a taraz przez jakiś czas spokój. Co to mogło być?
Dodam tylko ze dwa dni po tym zdarzeniu auto pracując na wolnych obrotach samo mi zgasło, jeszcze dodam że jakieś 1,5 mies temu auto nie chodziło mi na jednym cylindrze i winą był moduł regulacji napięcia. Chyba tak to się nazywało. Te moduły są dwa i jeden padł. Kupiłem zamiennik w intercarsie, ale wtedy cat mi się świecił i wyraźnie było czuć że chodzi na 7 garach a teraz wszystkie gary pracują pozdrawiam.
Poprawione, troszkę lepiej się teraz czyta.
Pozdrawiam ernesto.
Dodam tylko ze dwa dni po tym zdarzeniu auto pracując na wolnych obrotach samo mi zgasło, jeszcze dodam że jakieś 1,5 mies temu auto nie chodziło mi na jednym cylindrze i winą był moduł regulacji napięcia. Chyba tak to się nazywało. Te moduły są dwa i jeden padł. Kupiłem zamiennik w intercarsie, ale wtedy cat mi się świecił i wyraźnie było czuć że chodzi na 7 garach a teraz wszystkie gary pracują pozdrawiam.
Poprawione, troszkę lepiej się teraz czyta.
Pozdrawiam ernesto.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2014, 18:30 przez marcin1122333, łącznie zmieniany 2 razy.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
-
- Forum Audi A8
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
- Lokalizacja: radomsko