części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 99 4.2PB ] Miech od podciśnienia

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 16 gru 2009, 12:50

prelift ale myslę że przydadzą się zdjątka

http://www.brittcrowell.com/2006/2006-0 ... on_the_A8/
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
SJake
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: SJake » 16 gru 2009, 20:02

maciu pisze:prelift ale myslę że przydadzą się zdjątka

http://www.brittcrowell.c...king_on_the_A8/
Maciu, w polifcie całkowicie inaczej rozwiązany jest ten układ.
Kolektor to wręcz inna bajka.. ;) Przedliftowy nie ma prawa sie "zapiekać" ;)
To po lifcie zrobili takie gówno... z plastkiem w środku.
Słyszłem juz kilka histori z wiarygodnych środel, ze w nowszych Audi nie raz łamały się te plastikowe łopaty i wpadały do silnika... -=kaput.
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 19 gru 2009, 15:56

Dzięki wielkie panowie za pomoc,ramie już ruszone siedziało bardzo mocno gruszka zmieniona na nową bo tamtą zerwało i ter wszystko działa zupełnie inaczej,tak jak powinno działać.Pozdrawiam.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 19 gru 2009, 23:51

SJake pisze:
maciu pisze:prelift ale myslę że przydadzą się zdjątka

http://www.brittcrowell.c...king_on_the_A8/
Maciu, w polifcie całkowicie inaczej rozwiązany jest ten układ.
Kolektor to wręcz inna bajka.. ;) Przedliftowy nie ma prawa sie "zapiekać" ;)
To po lifcie zrobili takie gówno... z plastkiem w środku.
Słyszłem juz kilka histori z wiarygodnych środel, ze w nowszych Audi nie raz łamały się te plastikowe łopaty i wpadały do silnika... -=kaput.
hmmm rozumiem nie ma opcjia zaadoptowania kolektorka sprzed liftu do po?

eski poliftowe tez tam mają jakiś plastikowy szit?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
SJake
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: SJake » 15 sty 2010, 01:41

maciu pisze: hmmm rozumiem nie ma opcjia zaadoptowania kolektorka sprzed liftu do po?
Raczej jest to... trudne, ale pewnie wykonalne ;) Łatwiej i taniej zrobić SWAP - całkowity.
maciu pisze:eski poliftowe tez tam mają jakiś plastikowy szit?
To gówno ma prawie wszystko benzynowego ze znaczkiem audi po 1999 i 2000 roku :mrgreen:

Pozniej doszły jeszcze diesle - tylko tam sie łamią i wpadają do silnika :roll:
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL

patryki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 08 lis 2009, 19:07
Lokalizacja: Łódź

Post autor: patryki » 06 lut 2010, 15:46

Ja mam problem zwiazany chyba z tymi gruszkami. Jak te gruchy powinny sie zachowywac na biegu jałowym? U mnie jest tak,ze jak podlaczam wtyczke do elektrozaworu to gruszki się wciskaja i obroty zaczynaja falowac. Gdy wtyczka od elektrozaworu jest odlaczona to niby wszystko jest ok.

Macie jakies rady co posprawdzac? Czy to wina ktoregos z elektrozaworow n156? Da sie je jakos sprawdzic? Gruszki nie sa chyba zapieczone bo moge nimi ruszac...

RobSz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 15 mar 2010, 08:30
Lokalizacja: Mława

Post autor: RobSz » 16 mar 2010, 12:51

Dołączam się do tematu bo chciałbym wiedzieć przy jakich obrotach powinny zadziałać te gruszki?

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 17 mar 2010, 08:42

Jak się nie mylę to po odpaleniu obie się zasysają.

przemoR888
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 313
Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
Lokalizacja: wielkopolska/ Piła

Post autor: przemoR888 » 23 mar 2010, 18:37

Ja się tego wszystkiego naczytałem i postanowłem dzisiaj posprawdzać czy u mnie jest wszystko ok. No i dzwigienka chodzi leciutko ale.....obudowa tego siłownika jest pęknięta i całe podciśnienie ucieka. Wymontowałem i dzwonie do serwisu ile kosztuje nowy, podaje numery no i usłyszałem cenę 750zł. hmmm wziołem poksipol zakleiłem i działa jak mażenie :mrgreen:
Na biegu jałowym mieszek nie działa, po przekroczeniu ok 4000obr. zawór puszcza podciśnienie i siłownik ciągnie dzwignie.

00gtw00
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 72
Rejestracja: 14 wrz 2009, 19:46
Lokalizacja: Nysa

[S8 DS FL] Grucha podciśnienia i zawór magnetyczny

Post autor: 00gtw00 » 10 lip 2010, 17:54

Panowie znalazłem u siebie małą przykrą niespodziankę. Mianowicie wężyk zatkany śrubką i nie wiem od czego on jest. Zaślepiony wężyk widać na zdjęciu. ETKA twierdzi, że powinny być dwa elektrozawory a mam jeden :/ Może ktoś mi przybliżyć jak to ma wyglądać?
Silnik AQH.

Po odpaleniu obie gruchy się zasysają, jednak na postoju nawet powyżej 4tys. obr. nie popuszczają ani trochę, w czasie jazdy nie mogę zaglądnąć pod maskę ;-)

Obrazek
Obrazek

dixon39
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 10 maja 2010, 00:54
Lokalizacja: uk/polska

Post autor: dixon39 » 14 lip 2010, 11:06

maciu pisze:prelift ale myslę że przydadzą się zdjątka

http://www.brittcrowell.com/2006/2006-0 ... on_the_A8/

Fotki sie przydaly dzieki :)

mateusz21-86
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 13 sty 2010, 16:26
Lokalizacja: lubin

Post autor: mateusz21-86 » 02 lis 2010, 19:46

witam dzis rozebralem swoje autko bo coś słabe bylo i okazalo sie ze walnięta jest jedna grucha a druga jest dobra tylko lopatka byla zatarta ale juz ja rozruszalem mam pytanie odnosnie gruchy czy tylko w serwisie można ją dostać i jaki koszt bo dopiero jutro bede szukal.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 02 lis 2010, 19:53

Kolego jak ja szukałem do siebie to w serwisie koleś powiedział że tylko w komplecie czyli dwie sztuki cena coś ponad 900 stówek a na aledrogo kupiłem za 100 zł plus wysyłka.

mateusz21-86
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 13 sty 2010, 16:26
Lokalizacja: lubin

Post autor: mateusz21-86 » 02 lis 2010, 20:27

wielkie dzieki no to ladna cena cos ciezko to znalezc

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 02 lis 2010, 21:27

Tak ta cena też mi się spodobała,ja dzwoniłem za tą gruszką po ludziach co mają A8 rozebraną i pytałem,bo tak faktycznie ciężko to dostać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl