[D2 99 4.2PB ] Miech od podciśnienia
Maciu, w polifcie całkowicie inaczej rozwiązany jest ten układ.maciu pisze:prelift ale myslę że przydadzą się zdjątka
http://www.brittcrowell.c...king_on_the_A8/
Kolektor to wręcz inna bajka.. Przedliftowy nie ma prawa sie "zapiekać"
To po lifcie zrobili takie gówno... z plastkiem w środku.
Słyszłem juz kilka histori z wiarygodnych środel, ze w nowszych Audi nie raz łamały się te plastikowe łopaty i wpadały do silnika... -=kaput.
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
hmmm rozumiem nie ma opcjia zaadoptowania kolektorka sprzed liftu do po?SJake pisze:Maciu, w polifcie całkowicie inaczej rozwiązany jest ten układ.maciu pisze:prelift ale myslę że przydadzą się zdjątka
http://www.brittcrowell.c...king_on_the_A8/
Kolektor to wręcz inna bajka.. Przedliftowy nie ma prawa sie "zapiekać"
To po lifcie zrobili takie gówno... z plastkiem w środku.
Słyszłem juz kilka histori z wiarygodnych środel, ze w nowszych Audi nie raz łamały się te plastikowe łopaty i wpadały do silnika... -=kaput.
eski poliftowe tez tam mają jakiś plastikowy szit?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Raczej jest to... trudne, ale pewnie wykonalne Łatwiej i taniej zrobić SWAP - całkowity.maciu pisze: hmmm rozumiem nie ma opcjia zaadoptowania kolektorka sprzed liftu do po?
To gówno ma prawie wszystko benzynowego ze znaczkiem audi po 1999 i 2000 roku :mrgreen:maciu pisze:eski poliftowe tez tam mają jakiś plastikowy szit?
Pozniej doszły jeszcze diesle - tylko tam sie łamią i wpadają do silnika :roll:
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
Ja mam problem zwiazany chyba z tymi gruszkami. Jak te gruchy powinny sie zachowywac na biegu jałowym? U mnie jest tak,ze jak podlaczam wtyczke do elektrozaworu to gruszki się wciskaja i obroty zaczynaja falowac. Gdy wtyczka od elektrozaworu jest odlaczona to niby wszystko jest ok.
Macie jakies rady co posprawdzac? Czy to wina ktoregos z elektrozaworow n156? Da sie je jakos sprawdzic? Gruszki nie sa chyba zapieczone bo moge nimi ruszac...
Macie jakies rady co posprawdzac? Czy to wina ktoregos z elektrozaworow n156? Da sie je jakos sprawdzic? Gruszki nie sa chyba zapieczone bo moge nimi ruszac...
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
Ja się tego wszystkiego naczytałem i postanowłem dzisiaj posprawdzać czy u mnie jest wszystko ok. No i dzwigienka chodzi leciutko ale.....obudowa tego siłownika jest pęknięta i całe podciśnienie ucieka. Wymontowałem i dzwonie do serwisu ile kosztuje nowy, podaje numery no i usłyszałem cenę 750zł. hmmm wziołem poksipol zakleiłem i działa jak mażenie :mrgreen:
Na biegu jałowym mieszek nie działa, po przekroczeniu ok 4000obr. zawór puszcza podciśnienie i siłownik ciągnie dzwignie.
Na biegu jałowym mieszek nie działa, po przekroczeniu ok 4000obr. zawór puszcza podciśnienie i siłownik ciągnie dzwignie.
[S8 DS FL] Grucha podciśnienia i zawór magnetyczny
Panowie znalazłem u siebie małą przykrą niespodziankę. Mianowicie wężyk zatkany śrubką i nie wiem od czego on jest. Zaślepiony wężyk widać na zdjęciu. ETKA twierdzi, że powinny być dwa elektrozawory a mam jeden Może ktoś mi przybliżyć jak to ma wyglądać?
Silnik AQH.
Po odpaleniu obie gruchy się zasysają, jednak na postoju nawet powyżej 4tys. obr. nie popuszczają ani trochę, w czasie jazdy nie mogę zaglądnąć pod maskę ;-)
Silnik AQH.
Po odpaleniu obie gruchy się zasysają, jednak na postoju nawet powyżej 4tys. obr. nie popuszczają ani trochę, w czasie jazdy nie mogę zaglądnąć pod maskę ;-)
maciu pisze:prelift ale myslę że przydadzą się zdjątka
http://www.brittcrowell.com/2006/2006-0 ... on_the_A8/
Fotki sie przydaly dzieki
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 13 sty 2010, 16:26
- Lokalizacja: lubin
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 13 sty 2010, 16:26
- Lokalizacja: lubin
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj