[D2 94 4.2PB/LPG ] Czy to maglownica?
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
Kolego gdzie tego szukać i jaką ma to zależność z pojawiającymi się objawami po przejechaniu kilku, kilkunastu km ?pepi pisze:zatarty krzyżak na przekładni ??
[ Dodano: 2013-07-29, 08:11 ]
Koledzy.
Wczoraj po godz 22 zrobiłem 15 km samochodem gdzie temperatura na zewnątrz wynosiła ok 25 stopni. Gdy wróciłem do domu obiawy były wyczuwalne delikatnie. Dodam jeszcze ze zaczęło się wszystko gdy zaczęło mocna grzać a temp. za zewnątrz utrzymywała sie nad poziomem 30 stopni, wtedy obiawy były widoczne juz po przejechaniu kilku km.
wrażenie, gdy jest zimno - jest smarowanie, gdy gorąco - smarowanie słabsze i czuć jakby zatarcia przy wolnym kręceniu.
Ostatnio zmieniony 04 sie 2013, 22:11 przez -V-I-R-U-S-, łącznie zmieniany 1 raz.
Kudłaty
typowe dla padniętego kabelka po drodze do zaworka w maglu
jak wspomaganie jest tępe zajrzyj do przekaźników wyciągnij ten od servo
(powinien mieć opisane nóżki) i zobacz miernikiem czy jest przejście do
zaworka (powinna być jakaś tam oporność) stawiam że wtedy
będziesz tam miał 0 czyli otwarty obwód
jak wspomaganie jest tępe zajrzyj do przekaźników wyciągnij ten od servo
(powinien mieć opisane nóżki) i zobacz miernikiem czy jest przejście do
zaworka (powinna być jakaś tam oporność) stawiam że wtedy
będziesz tam miał 0 czyli otwarty obwód
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
u mnie jest tak że na wolnych brak mam wspomagania na 1 tys jest już
pompa
czy może kablownia do zaworka ?
dodam tylko ze nie ma znaczenia czy ciepły
czy zimny
i nie występuje to zawsze
Nie wiem jak jest w audi ale np w fordzie to działało tak że na podpiętym było leciutko
ale bez kostki
działało jak zwykły magiel
jeśli tak samo jest tu to nie to
pompa
czy może kablownia do zaworka ?
dodam tylko ze nie ma znaczenia czy ciepły
czy zimny
i nie występuje to zawsze
Nie wiem jak jest w audi ale np w fordzie to działało tak że na podpiętym było leciutko
ale bez kostki
działało jak zwykły magiel
jeśli tak samo jest tu to nie to
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
Gdzie mam szukać tego przekaźnika i jak to sprawdzić?
[ Dodano: 2013-07-30, 20:15 ]
W dzień, gdy było ponad 30*C przejechałem trasę ok 100 km i po wjechaniu do miasta pojawiły się objawy słyszalne na filmikach :
Zauważyłem też, że przy obracaniu felga drży jakby nie było smarowania, bardziej od strony pasażera. Po podniesieniu koła drżenie ustało a po opuszczeniu ponownie wystąpiło. Tak jakby zależało też od obciążenia, gdy wieczorem robiłem 100 km na trasie, wyjeżdżając objawy były a gdy dojechałem do celu objawy zniknęły.
[ Dodano: 2013-07-30, 20:15 ]
W dzień, gdy było ponad 30*C przejechałem trasę ok 100 km i po wjechaniu do miasta pojawiły się objawy słyszalne na filmikach :
Zauważyłem też, że przy obracaniu felga drży jakby nie było smarowania, bardziej od strony pasażera. Po podniesieniu koła drżenie ustało a po opuszczeniu ponownie wystąpiło. Tak jakby zależało też od obciążenia, gdy wieczorem robiłem 100 km na trasie, wyjeżdżając objawy były a gdy dojechałem do celu objawy zniknęły.
Kudłaty
przekaźnik jest od strony pasażera pod nogami
cały wypust D2 miał ten sam problem - upalające się od temperatury
kable do przekaźniczka (bliskośc wydechu)
często właśnie objawiało się to na początku tym że na zimno potrafiło działać
niestety aby wymienić tą kosteczką i tak trzeba wyciągać magiel
więc lepiej znaleźć dobrą używkę i założyć
myślałem też o założeniu kostki z magla z C4 (tam był konektor na kosteczce
bez kabla - mniej podatny na upalenie) ale trzeba by dorobić kawałek wiązki
i nie wiem czy by się kostka z wystającym gniazdem zmieściła
cały wypust D2 miał ten sam problem - upalające się od temperatury
kable do przekaźniczka (bliskośc wydechu)
często właśnie objawiało się to na początku tym że na zimno potrafiło działać
niestety aby wymienić tą kosteczką i tak trzeba wyciągać magiel
więc lepiej znaleźć dobrą używkę i założyć
myślałem też o założeniu kostki z magla z C4 (tam był konektor na kosteczce
bez kabla - mniej podatny na upalenie) ale trzeba by dorobić kawałek wiązki
i nie wiem czy by się kostka z wystającym gniazdem zmieściła
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
Witam
Kolega Jakub miał rację, Postanowiłem poświęcić dwa wahacze dolne i pod gumki w sworzniach wstrzyknąłem olej. Objawy pogłębiły się. Górne wymieniłem na oryginał więc je wykluczyłem.
Na koniec mam do was prośbę, ponieważ nie chcę zakładać nowego tematu.
Czy ktoś z was może podać mi numery zamienników tych wahaczy
Strona lewa/prawa wahacz dolny tylny (banan) i dolne przednie (proste)
Interesują mnie tylko dwie marki
LEMFORDER lub w ostateczności TRW
podaję dane samochodu i nr VIN
Audi A8 3.3 TDI 2001r
WAUZZZ4DZ1N010662
jeżeli jest tamo możliwość do proszę o numery dla zawieszenia tylnego (komplet) będę miał na później
po wymianie dam znać czy wszystko jest OK
pozdrawiam i z góry dziękuję
Kudłaty
Kolega Jakub miał rację, Postanowiłem poświęcić dwa wahacze dolne i pod gumki w sworzniach wstrzyknąłem olej. Objawy pogłębiły się. Górne wymieniłem na oryginał więc je wykluczyłem.
Na koniec mam do was prośbę, ponieważ nie chcę zakładać nowego tematu.
Czy ktoś z was może podać mi numery zamienników tych wahaczy
Strona lewa/prawa wahacz dolny tylny (banan) i dolne przednie (proste)
Interesują mnie tylko dwie marki
LEMFORDER lub w ostateczności TRW
podaję dane samochodu i nr VIN
Audi A8 3.3 TDI 2001r
WAUZZZ4DZ1N010662
jeżeli jest tamo możliwość do proszę o numery dla zawieszenia tylnego (komplet) będę miał na później
po wymianie dam znać czy wszystko jest OK
pozdrawiam i z góry dziękuję
Kudłaty
Kudłaty
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
poszukaj na allegro :-D
nie chodzi o to że lepsza tylko tamta jest podrabiana
ja gościowi zmieniałem i padły po 20-30 tys
a takie za 400 pln QAP czy jakoś tak 60 przelatały w pasacie b5
to gość był zły że dał 1,7 tys i mu tak szybko padło
tych tanich by miał 3 zestawy na których by zrobił więcej
Sam żonie coś muszę kupić do a6 i mam dylemat :mrgreen:
chyba polecę po taniości
i tak te dwa lata koło komina da radę
a febi padły po 15 tys :evil:
nie chodzi o to że lepsza tylko tamta jest podrabiana
ja gościowi zmieniałem i padły po 20-30 tys
a takie za 400 pln QAP czy jakoś tak 60 przelatały w pasacie b5
to gość był zły że dał 1,7 tys i mu tak szybko padło
tych tanich by miał 3 zestawy na których by zrobił więcej
Sam żonie coś muszę kupić do a6 i mam dylemat :mrgreen:
chyba polecę po taniości
i tak te dwa lata koło komina da radę
a febi padły po 15 tys :evil: