części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] D3 i walec LPG

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

[D3 03 4.2MPI ] D3 i walec LPG

Post autor: maciu » 03 sie 2013, 09:54

Czy ktoś praktykował walec oczywiście w tę najgłębszą część bagażnika?
Plus taki że można go łatwo zamaskować wykładziną
minusy to zdaje mi się utrudniony dostęp do pompy paliwa
w razie czego oraz przewody LPG we wnętrzu auta

może można zostawić dostęp do pompy montując krótszy walec?

Jakie są wasze opinie?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Gość

Post autor: Gość » 03 sie 2013, 19:47

maciu, Ja kminiłem i nie ma sensu się w krótsze walce bawić bo są za małe a i tak zasłonią jeden otwór serwisowy baku. lepiej juz niech koło wędruje na górę niż z walcem jeździć-chyba że ktoś musi miec pojemnośc baku to owszem :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 sie 2013, 00:42

Walec to oczywiście utrudniony dostęp do pompy paliwa.... a raczej obydwu bo w D3 są dwie.
Noi dochodzi jeszcze do tego utrudniony dostęp do worka na narty... a raczej kompletny brak możliwości jego używania.... a także mocno ograniczone możliwości prowadzenia jakichkolwiek przewodów pomiędzy przodem auta i bagażnikiem m.in. kabla antenowego do CB radia.

Krótszy walec, taki aby był dostęp do pomp paliwa to chyba pomyłka - pojemność będzie chyba na tyle zmniejszona, że toroidalny w kole zapasowym będzie taki sam jak nie większy.


Osobiście w swoim pierwszym D2 miałem walec za tylną kanapą i to była największa bolączka tego auta.... wtedy miałem okres wożenia wózka dziecięcego i każda przestrzeń bagażowa była na cenę złota, szczególnie przy urlopach. Finalnie, po prawie roku użytkowania, wywaliłem ten walec i włożyłem toroidalny w koło zapasowe.... i wtedy odetchnąłem z ulgą.

Ale są tacy co preferują walec i na pewno też mają do tego jakieś uzasadnienie ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 04 sie 2013, 09:55

o worku nie pomyslalem bo akurat ogladalem longa który tego wora nie miał

co do pojemności to nie ma dla mnie problemu nie to bylo priorytetem ale
jak są otwory z obu stron to już nie ma sensu krótszy albo długi albo wcale

wózka juz nie woże i fajnie by bylo miec kwadratowy bagaznik
bez kola szalejacego z tylu

ale fakt chyba minusów jest więcej...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

michi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 04 sie 2010, 23:43
Lokalizacja: Katowice/Śląsk

Post autor: michi » 18 sie 2013, 11:30

a są dojazdówki do A8? bo pełnowymiarowe koło zapasowe zajmuje więcej miejsca niż walec, ale oczywiście można je okazjonalnie wyjąć, kiedy musimy przewieźć coś większego


są! xD

no to czas na odchudzenie rezerwy :P
jak to było? "Vorsprung durch Technik" ?

Gość

Post autor: Gość » 18 sie 2013, 14:19

Ale ta dojazdówka musi mieć średnice praktycznie taką samą jak kołą które masz na aucie.
Walec zajmuje połowa bagaznika a na pewno cały tył a moje koło ok 1/4 kufra i własnie okazjonalnie można je wyjąć :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl