radek5000, Przejrzyj temat - http://www.a8team.pl/topics13/96.htm (Mieliśmy taki problem, czujnik powietrza w kolektorze ssącym - umyty, przeczyszczony break cleanerem ;p )
Może to być kwestia wyregulowania zapłonu (tak jak było u nas - błędy były i zostało to wyregulowane) lub regeneracja pompy .
Pozdrawiamy , powodzenia!
![]() |
![]() |
[D2 98 2.5TDI ] Tryb awaryjny skrzyni
radek5000 pisze:powjem wam koledzy ze mam juz dosc tego auta nie pozbylem sie jeszcze problemu ze skrzynia a tu nastepny problem masakra :evil:
Kolego zrozumiałeś mnie ? nie pozbędziesz się problemu ze skrzynią ! Bo silnik wysyła informacje do skrzyni że coś jest nie tak i dlatego skrzynia wchodzi w tryb awaryjny ! POMPA DO REGENERACJI i po wszystkim będzie

zrozumialem bardzo dobrze, zanim padla mi pompa to borykalem sie ze skrzynia i problemu sie jeszcze nie pozbylem do konca i najpjerw naprawje pompe a puzniej bede walczyl z tipem
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... highlight=
zerknijcie moze cos pomozecie dzieki z gory pozdro.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... highlight=
zerknijcie moze cos pomozecie dzieki z gory pozdro.
Kiedyś miałem ten sam problem błąd 550 regulacja początku wtrysku i skrzynia przechodziła w tryb awaryjny nieraz zdarzało się to po przejechani 2km nieraz 30km nieregularnie. Nie wiem czemu niektórzy mówią że trzeba wymienić pompę może chodzi o inny przypadek. Ja wyregulowałem kąt wtrysku i problem znikł błąd się więcej nie pojawił a skrzynia przestała przechodzić w tryb awaryjny :-D
Pozdrawiam
Pozdrawiam
kolego Maxam13 niestety ci niektorzy maja racje poniewaz w wjekszosci wypadkow wine za to ponosi nastawnik kata wtrysku jest tam tlok ktory sie zaciera i nie przestawja kata ale warto najpjerw wszystko posprawdzac bo pompa tania nie jest a czytalem juz gdzies temat ze ktos regenerowal pompe a problem pozostal no i okolo 2tys. w bloto pozdro.