części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 97 LPG ] Bład P0134 i P1196

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

[S8 D2 97 LPG ] Bład P0134 i P1196

Post autor: seba185 » 06 sie 2013, 20:06

Wiem ze to sa bledy sondy ale czy moze to miec wplyw na wypadanie zaplonu na 6 cylindrze??
Ostatnio zmieniony 06 sie 2013, 20:45 przez seba185, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 sie 2013, 21:27

mień cewkę z drugiego cylindra ;-)

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 06 sie 2013, 21:33

Kolego cewki sprawdzone, swiece nowe, moduly nowe, komp od gazu ok jakies inne pomysly? a tak swoja droga to nic nie wnioslem do mojego pytania...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 sie 2013, 15:47

ale jeśli zmieniałeś je z innym cylindrem
i jest tak samo na tym co było nie tak to nie to
możliwe przyczyny to uszkodzenie mechaniczne raczej
tego szukaj
lewizna podpalony zawór ,uwalony kabel
ustawienie paska też może mieć wpływ
tylko u ciebie na jednym garku to występuje
to bardziej coś z lewizną
Odczep lambdy tak dla zobaczenia i zobacz co będzie

Pirat_swidnica
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 131
Rejestracja: 22 maja 2013, 18:43
Lokalizacja: Świdncia

Post autor: Pirat_swidnica » 07 sie 2013, 17:38

u mnie jak mialem wypadanie zaplonu na 8 cylindrze to byl walniety modol zamienilem je miejscami i wypadal 7 sprawdz u siebie w ten sposob

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 07 sie 2013, 19:54

Panowie jeszcze raz pisze jak to wyglada...

Samochod jesli jest odpalany z rana lub po dluzszym postoju np 3-4h odpala i jezdzi normalnie. Moge trzasnac i 200km i jest ok ale do momentu zgaszenia go. Jak go zgasze to juz nie pali na 1 cylnder. Cewki sprawdzone i sa ok, moduly sprawdzone i jest ok, Swiece nowe. Myslalem ze moze od tych sond jest wlasnie ten problem ale tego jeszcze nie ustalilem wiec zapytalem na forum co z tymi bledami co napisalem?? Kabelek jakis nie moze byc przetarty skoro rano chodzi wwzystko dobrze do 1 zgaszenia auta. Auto sie tak zachowuje i na gazi i na benzynie nie ma to znaczenia. Jakies pomysly?

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 07 sie 2013, 20:23

seba185 pisze: Jakies pomysly?
Z sondą zrobić porządek - ot, tyle.

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 07 sie 2013, 20:58

no dobra ale od tego moze wypadac zaplon?

Jakub
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:49
Lokalizacja: BTM

Post autor: Jakub » 07 sie 2013, 21:44

Sond nie sprawdzałeś więc je sprawdż,nikt nie jest jasnowidzem,żeby ci problem przez neta rozwiązać,Może sonda po zagrzaniu się i zgaszeniu auta się wiesza.Podepnij vaga i zobacz jak pracują po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta.

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 07 sie 2013, 21:59

Ja wiem , wiem ze nikt nie jest jasnowidzem a tym bardziej przez neta tylko zapytalem czy to w ogole mozliwe ze przez sondy moze zaplon wypadac i tyle chcialem wiedziec bo jesli to nie mozliwe to usterki bede szukal gdzie indziej

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 sie 2013, 22:07

to nie lambda
a sterowanie na wtryskiwacz jest może być uwalony komp paliwa lpg
lub kablownia
ja bym to sprawdził
słabo to opisałeś
wypadanie zapłonu a brak pracy to mega różnice

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 07 sie 2013, 22:55

pepi bardzo dobrze opisalem co chcesz wiedziec jeszcze. Nie uwaznie czytasz....napisalem ze KOMP od gazu jest OK poza tym na benzynie dzieje sie to samo. Napisalem tez ze z rana ogolnie przy zimnym silniku jest ok ale do 1 zgaszenia bo po ponownym odpaleniu wypada zaplon na 6 cylindrze

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 sie 2013, 06:27

seba185 pisze: Jak go zgasze to juz nie pali na 1 cylnder.
-wiesz co
albo ja czytać nie umiem
albo ty tego nie czytasz co napisałeś
mniejsza z tym ja już się nie udzielam w tym temacie bo do ciebie nic nie trafia
bo
wypadanie zapłonu to auto pracuje tylko co jakiś tam czas jeden cykl pracy mu wypada
a brak pracy to inna sprawa
jeśli jet tak samo na obydwu paliwach
to któryś komp lub jakiś zimny lut lub kablownia
mniejsza z tym

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 08 sie 2013, 20:26

pepi bez nerwow ale co tu rozumiec ....na zimnym jest ok i moge jechac nawet 500km ale jak juz go zgasze to wypada zaplon na 6 cylindrze (nie pracuje)

Awatar użytkownika
Kuki30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 15 lip 2013, 15:18
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Kuki30 » 08 sie 2013, 22:51

Witam
Kolego seba185, to że wszystko jest niby ok nie znaczy że na pewno tak jest. Miałem podobny problem kiedyś w poprzednim aucie VW Passat B5 1.8 20V z LPG. Czasami nie działał na jednym cylindrze a czasami nawet na dwóch (na gazie i na benzynie ) Wymieniłem cewkę, przewody i świece - nic nie pomogło. Najlepsze jest to że komputer nic nie pokazał. Głowica była po remoncie wiec zaworki i gniazda wszystkie nowe (cisnienie w cylindrach super). Sondy lambda nowe i przepływka. Kasy wydałem duuuużo i dalej nic.
I co się okazało :) Przez przypadek ( kombinowaliśmy ;P ) trochę odłączyliśmy z kolegą wiązkę elektryczną LPG od wtrysków benzynowych i podłączyliśmy oryginalne benzynowe ( czyli tak jak go fabryka stworzyła ), odpaliłem silnik i wszystko było ok.
Okazało się że komputer gazu jednak był popsuty ( mimo że skan nic nie pokazał), po podłączeniu nowego wszystko wróciło do normy.
Ps. jak koledzy z forum odpisują na twoje pytania to dlatego że chcą tylko pomóc, więc nie denerwuj się że ktoś opisuje różne usterki mimo że te niby są dobre. Po prostu podziękuj i sprawdz jeszcze raz. Pozdrawiam wszystkich

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl