![]() |
![]() |
[D2 00 ] Jaki to silnik i skrzynia?
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jest to zwykła 8fl. W progach pewnie masz napis Audi nie S8.
"Słyszysz świst wydatków,
jesteś żywy czy jesteś martwy?"
Gdybyś się nie napalił to byś na taką minę nie wdepnął ale nie ma co rozpaczać nad rozlanym mlekiem.. chyba, że byłeś tego w pełni świadomy.. Naprawiaj swoją skrzynie (skrzynia ma oznaczenie FBE zgodnie z naklejką w bagażniku) Dziwne rzeczy, poprzedni właściciel nie wiedział czym jeździ, na prawdę dziwne rzeczy :-P
Na wstępie diagnozowałeś auto VAGiem? Podaj kody błędów, zobaczymy co to się dzieje.
"Słyszysz świst wydatków,
jesteś żywy czy jesteś martwy?"
Gdybyś się nie napalił to byś na taką minę nie wdepnął ale nie ma co rozpaczać nad rozlanym mlekiem.. chyba, że byłeś tego w pełni świadomy.. Naprawiaj swoją skrzynie (skrzynia ma oznaczenie FBE zgodnie z naklejką w bagażniku) Dziwne rzeczy, poprzedni właściciel nie wiedział czym jeździ, na prawdę dziwne rzeczy :-P
Na wstępie diagnozowałeś auto VAGiem? Podaj kody błędów, zobaczymy co to się dzieje.
mnie ten samochod wyniosl 4tys zł rok koniec 2000 wiec nie ma takiej tragedii kupilem ja z komisu pełne wyposazenie skory recaro w idealnym stanie navi parktroniki przod tyl xenon fegi 18 zawieszenie gwintowane na gwarancji wiec nie ma tragedii wiedzialem co biore gazu nie widziała wiec moze silnik nie jest w zlym stanie pod komputer jej jeszcze nie podlaczalem jutro bede dzwonil za jakimis mechanikami i laweta zeby jej nie meczyc na tym awaryjnym najbardziej dziwi mnie to ze na zimnym silniku fajnie sie zbiera zmienia biegi a po paru minutach jak sie zagrzeje to zaczyna sie slizgac moze to faktycznie wina oleju i filtrów?
To za darmo wyrwałeś A8 ;-)berarek pisze:mnie ten samochod wyniosl 4tys zł rok koniec 2000 wiec nie ma takiej tragedii kupilem ja z komisu pełne wyposazenie skory recaro w idealnym stanie navi parktroniki przod tyl xenon fegi 18 zawieszenie gwintowane na gwarancji wiec nie ma tragedii wiedzialem co biore gazu nie widziała wiec moze silnik nie jest w zlym stanie pod komputer jej jeszcze nie podlaczalem jutro bede dzwonil za jakimis mechanikami i laweta zeby jej nie meczyc na tym awaryjnym najbardziej dziwi mnie to ze na zimnym silniku fajnie sie zbiera zmienia biegi a po paru minutach jak sie zagrzeje to zaczyna sie slizgac moze to faktycznie wina oleju i filtrów?
wiem że za darmo zarejestrowana w pl dlatego sie dlugo nie zastanawialem a ze trzeba wsadzic to sie z tym liczylem od poczatku jutro bede cos dzialal zeby ja zaczac naprawiac po podłaczeniu kompa powinno sie pokazac co tą skrzynie boli czy to wina oleju filtrow czy jakies uszkodzenie mechaniczne jak sadzicie?
[ Dodano: 2013-08-26, 20:18 ]
Witam rozmawialem dzis z mechanikiem i jego diagnoza to jakieś tarczki w skrzyni sie wyrobiły czy cos w tym stylu myslicie ze to moze byc to ?
[ Dodano: 2013-08-29, 18:35 ]
Stary wlasciciel mojego audi dodał mi jeszcze dzis ze byl w serwisie audi i po podlaczeniu pod kompa powiedzieli mu ze do wymiany olej i filtry w skrzyni a do tego jakas wykladzina czy okleina jakas czarna niby w skrzyni wiecie moze o co chodzi? ma mi dostarczyc jeszcze wydruk z kompa
[ Dodano: 2013-08-26, 20:18 ]
Witam rozmawialem dzis z mechanikiem i jego diagnoza to jakieś tarczki w skrzyni sie wyrobiły czy cos w tym stylu myslicie ze to moze byc to ?
[ Dodano: 2013-08-29, 18:35 ]
Stary wlasciciel mojego audi dodał mi jeszcze dzis ze byl w serwisie audi i po podlaczeniu pod kompa powiedzieli mu ze do wymiany olej i filtry w skrzyni a do tego jakas wykladzina czy okleina jakas czarna niby w skrzyni wiecie moze o co chodzi? ma mi dostarczyc jeszcze wydruk z kompa
Kolego zacznij od wymiany oleju i filtra z uszczelką w skrzyni.
Jeśli to nie pomoże - skrzynia na stół.
Takie pisanie zajeło Ci 4 dni i tak nic nie zrobiłeś przez ten czas co koledzy Ci doradzali, prawie w każdym poście padło hasło albo pytanie : wymień olej i filtr / czy wymieniłeś olej z filtrem ?
Na co czekasz ?
Zacznij od rzeczy najmniejszych i najtanszych a jak nie da to żadnych rezultatów to wiesz co trzeba zrobić.
I zmień podpis, nigdy nie było A8 z pakietem S-line.
Pozdrawiam.
Jeśli to nie pomoże - skrzynia na stół.
Takie pisanie zajeło Ci 4 dni i tak nic nie zrobiłeś przez ten czas co koledzy Ci doradzali, prawie w każdym poście padło hasło albo pytanie : wymień olej i filtr / czy wymieniłeś olej z filtrem ?
Na co czekasz ?
Zacznij od rzeczy najmniejszych i najtanszych a jak nie da to żadnych rezultatów to wiesz co trzeba zrobić.
I zmień podpis, nigdy nie było A8 z pakietem S-line.
Pozdrawiam.
Zobacze co mi mechanok powie,po objawach ktore mu przedstawilem mowi ze nie wierzy w zadne wydruki z komputera i ze skrzynia jest napewno walnieta ale dziwi mnie to ze na zimnym jest wszystko ok a dopiero jak sie samochod nagrzeje wlacza sie bieg awaryjny i zavzyna sie slizgac ciezko jest ruszyc jakbym ruszal z 5tego biegu moze mi to ktos logicznie wytlumaczyc?
W A6 C4 miałem 4 biegowego automata, miałem małe wycieki ze skrzyni, po pewnym czasie okazało się że oleju jest na tyle mało że załączał się tryb awaryjny skrzyni, wszystkie biegi na FIS'ie były podswietlone, chodził z 2 biegu - dzialo się to tak jak olej w skrzyni się zagrał - czyli po przejechaniu iluś tam km.
Też miałem wizje remontu skrzyni, ale posłuchałem się ludzi z AKP i dzięki nim nie wydałem na niepotrzebną naprawe worka pieniedzy tylko ~700-800 zł na uszczelniacze + olej z filtrem.
Rozwiązanie problemu ? wymiana uszczelniaczy żeby nie ciekł olej i wymiana oleju i wymiana filtra.
Efekt - problem zniknął.
Jak dla mnie masz bardzo podobny problem - oczywiście to nie musi być to samo i skrzyni mówi papa, ale lepiej zacząć od stosunkowo tańszych rzeczy jak wymiana oleju niż odrazu wywalać kase na remont - takie jest moje zdanie.
A Ty chcesz robić skrzynie, to rób.
Powodzenia,
Pozdrawiam.
Też miałem wizje remontu skrzyni, ale posłuchałem się ludzi z AKP i dzięki nim nie wydałem na niepotrzebną naprawe worka pieniedzy tylko ~700-800 zł na uszczelniacze + olej z filtrem.
Rozwiązanie problemu ? wymiana uszczelniaczy żeby nie ciekł olej i wymiana oleju i wymiana filtra.
Efekt - problem zniknął.
Jak dla mnie masz bardzo podobny problem - oczywiście to nie musi być to samo i skrzyni mówi papa, ale lepiej zacząć od stosunkowo tańszych rzeczy jak wymiana oleju niż odrazu wywalać kase na remont - takie jest moje zdanie.
A Ty chcesz robić skrzynie, to rób.
Powodzenia,
Pozdrawiam.