[D2 95 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa
Robiłem tych koszy i pomp kilka , za każdym razem auto działa poprawnie, a dlaczego ?
1 Pompa Siemens ewentualnie VEMO .
2 Zestaw uszczelnień ( z g... bata nie ukręcisz) raz rozebrane do wywalenia bez względu na ich ładny wygląd .
Koszt około 750 zł za wszystko ,więc albo to albo lanie po korek. To tyle w temacie kosza i pompy . Co do kolegów wiercących kosze proponuje bormaszynkę przystawić sobie do kolana. Z resztą mam dla nich propozycję , kup sobie jeden z drugim dwie pompki od fiata ,trójnik , dwie pończochy od żony , trochę kabla połączyć wrzucić w zbiornik , i iść wypolerować lakier co by lans na osiedlu się udał .
jeśli kogoś uraziłem to przepraszam, ale już czytać się nie da takich kosmicznych BZDUR.
1 Pompa Siemens ewentualnie VEMO .
2 Zestaw uszczelnień ( z g... bata nie ukręcisz) raz rozebrane do wywalenia bez względu na ich ładny wygląd .
Koszt około 750 zł za wszystko ,więc albo to albo lanie po korek. To tyle w temacie kosza i pompy . Co do kolegów wiercących kosze proponuje bormaszynkę przystawić sobie do kolana. Z resztą mam dla nich propozycję , kup sobie jeden z drugim dwie pompki od fiata ,trójnik , dwie pończochy od żony , trochę kabla połączyć wrzucić w zbiornik , i iść wypolerować lakier co by lans na osiedlu się udał .
jeśli kogoś uraziłem to przepraszam, ale już czytać się nie da takich kosmicznych BZDUR.
Złego diabli nie biorą ...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Ten króciec nie ciągnie rezerwy tylko pompuje paliwo w te przewody rozłożone po zbiorniku na końcu tych przewodów ą takie plastikowe cuda z otworami i paliwo wraca z powrotem do kosza pompy paliwa .ja nie mam problemu z tym że muszę mieć pełen zbiornik tylko od 1/4 zbiornika zaczynają się problemy z odpaleniem silnika 3,4 razy i zapala .Pompa VDO oringi nowe i dalej problem .
[ Dodano: 2013-08-21, 21:21 ]
http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=15512644
kolega z forum wrzucił schemat zbiornika
[ Dodano: 2013-08-21, 21:26 ]
kolego Pepeka jak masz czas i ochotę chętnie Cię odwiedzę .
[ Dodano: 2013-08-21, 21:21 ]
http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=15512644
kolega z forum wrzucił schemat zbiornika
[ Dodano: 2013-08-21, 21:26 ]
kolego Pepeka jak masz czas i ochotę chętnie Cię odwiedzę .
Wadą dla tych aut są ich właściciele.pepi pisze:to dlaczego te pompy w tych audi tak padają ?
co chwila ktoś z tym problemem się zgłasza
wada fabryczna i tyle
99,99% usterek pompy jest w autach zaszczepionych LPG, użyszkodnikom tychże pojazdów żal wydać 2-3 stówki w miesiącu na benzynę, odpalają na gazie lub przegazówka po starcie, jazda tylko na gazie a w baku 5 litrów benzyny - muszą padać pompy.
Jeśli ktoś nie umie użytkować pojazdu z LPG i pada pompa, to dobrze mu tak :lol:
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Nie chcę nikogo denerwować ale mam też kilku znajomych którzy mają a8 bez lpg i według nich gaz to tylko do zapalniczek i kuchenek gazowych ,ale i jeżdżą nimi przeważnie w niedziele do mamuni na obiad i księdzu na tacę wrzucić ,roczny przebieg 7000-10000 km .Ja miesięcznie tyle zrobię ,moje auto służy mi do pracy a nie do lansu
Nie ma problemu, zapraszam .Jeśli masz ochotę na przyjazd do mnie ,jestem za.Marcin1981 pisze: kolego Pepeka jak masz czas i ochotę chętnie Cię odwiedzę .
Natomiast jeśli Twój problem występuje przy 1/4 zbiornika to nie szukaj w pompie ,sprawdź system przewietrzania zbiornika ,zawór ,przewód itp.
Złego diabli nie biorą ...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
No i to ma sens a nie tylko pompa
[ Dodano: 2013-08-21, 21:59 ]
regulator ciśnienia na listwie nowy czyli teoretycznie odpada ,zawór ten nad filtrem powietrza od przewietrzania zbiornika słychać że pracuje ,delikatnie poluzuję korek wlewu paliwa jest podciśnienie w zbiorniku ,nie wiem czy to dobrze czy źle.
[ Dodano: 2013-08-21, 22:06 ]
[ Dodano: 2013-08-21, 22:18 ]
jeszcze jedno, według mnie PEPI ma rację że to wada fabryczna bo nawet serwis wymienia cały kosz a nie tylko wkład ,a druga sprawa to akurat ten temat ma 8 stron a przeglądało go ponad 16 000 osób. więc coś w tym jest. ale się rozpisałem :-P
[ Dodano: 2013-08-21, 21:59 ]
regulator ciśnienia na listwie nowy czyli teoretycznie odpada ,zawór ten nad filtrem powietrza od przewietrzania zbiornika słychać że pracuje ,delikatnie poluzuję korek wlewu paliwa jest podciśnienie w zbiorniku ,nie wiem czy to dobrze czy źle.
[ Dodano: 2013-08-21, 22:06 ]
jak jest nieszczelność na tym oringu to pompa po 5 min. zasuwa na sucho a po 10 min. można sobie pompę w buty włożyć ;-) znam to z autopsjimdamian pisze:Brawo , myślę że problem zniknie do czasu , aż wrócisz do stanu paliwa przed zatankowaniem ;-)Marcin1981 pisze:zawsze zalewam kosz przez powrót i teoretycznie wszystko działa ,ale zatankowałem dziś do pełna ,może coś to da.
W tedy napiszesz , znowu kicha :mrgreen:
Myślę że wina właśnie może leżeć w tym o ringu co jest na tym króćcu co ciągnie z rezerwy .
[ Dodano: 2013-08-21, 22:18 ]
jeszcze jedno, według mnie PEPI ma rację że to wada fabryczna bo nawet serwis wymienia cały kosz a nie tylko wkład ,a druga sprawa to akurat ten temat ma 8 stron a przeglądało go ponad 16 000 osób. więc coś w tym jest. ale się rozpisałem :-P
Powariowaliście z tą wadą fabryczną chyba... niektóre auta wciąż jeżdżą jeszcze na pierwszej fabrycznej pompie a wy tu jakąś wadę fabryczną widzicie?... po 10 latach użytkowania ma prawo chyba odmówić współpracy, prawda??Marcin1981 pisze:jeszcze jedno, według mnie PEPI ma rację że to wada fabryczna bo nawet serwis wymienia cały kosz a nie tylko wkład ,a druga sprawa to akurat ten temat ma 8 stron a przeglądało go ponad 16 000 osób. więc coś w tym jest. ale się rozpisałem :-P
A to że serwis wymienia całość (nie sprawdzałem czy tak jest więc na tą chwilę z tym nie polemizuję) to i tak nie wskazuje to na wadę fabryczną... taki może zamysł producenta żeby jakoś na serwisie zarabiać.
Cięgna gruszek podciśnienia też nie można zmienić jako odrębnego elementu... w ASO dostępny tylko w komplecie z gruszką za bodajże coś koło 800pln... a gdyby to plastikowe cięgno wymieniać samo to kosztowało by nie więcej niż 50pln - czy to oznacza wadę fabryczną tych gruszek??
Dolne ucho zamka klapy bagażnika które służy jako mechanizm dociągania klapy (A8 D3) w ASO również występuje w komplecie z silnikiem... ale uszkodzeniu często ulega nie silnik tylko jakaś mała sprężynka przy samym uchu - to też oznacza wadę fabryczną silnika dociągania??? ;-)
Pomyślcie przez chwilę...
najmłodsza D2 ma już ponad 10 lat nie wspominając już o tych z pierwszych lat produkcji którym stuknie niedługo 20-tka...
zmieniacie samą pompę (często najtańszy zamiennik zamiast coś firmowego), 99% osób składa to na uszczelkach nie rzadko jeszcze pierwszych, z fabrycznego montażu i kiedy to nie rusza jak powinno wietrzycie wadę fabryczną ;-)
Ostatnio zmieniony 21 sie 2013, 23:38 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
to też prawda w 100% ale jest to ciężki temat w tych autach i mało kto tak w 100% to ogarnia .co do wieku tych aut to pewnie że są stare ale np.żonie kupiłem opla merive 2010r 80 000km 1.7cdti i to auto nie jest stare ale gorsz złom niż ta moja 17-sto letnia 8.
[ Dodano: 2013-08-21, 23:36 ]
przepraszam że porównuję opla do AUDI
[ Dodano: 2013-08-21, 23:36 ]
przepraszam że porównuję opla do AUDI
-to wychodzi na to że moje 20 letnie fordy były lepszeFOSS pisze:po 10 latach użytkowania ma prawo chyba odmówić współpracy, prawda??
i 20 letnie audi b4 też
jak popatrzyłem na schemat tego układu to wiem czemu tak jest i tak będzie
co do lpg itp
i mało paliwa
jakoś inne auta nie boją się mało paliwa a takie audi a8 strach się bać mieć mniej jak 1/4 baku
a to ze są osobniki że jeszcze nie padła to przykład potwierdzający regułę
każdy model auta ma jakieś wady
tylko gorzej jak to auto to same wady :-D
[ Dodano: 2013-08-22, 07:40 ]
-i tu jest prawda a auta po 2000 roku są już celowo psuteMalinowy pisze:. . . produkcja dobrych aut zakończyła się w latach 90-tych te nowe to jedno wielkie siano
Marcin1981 podciśnienia być nie powinno , jeśli takie występuje i zwiększa się wraz z ubywaniem paliwa ze zbiornika masz odpowiedź .
Zawór, pochłaniacz lub połączenia elastyczne przewodów odprowadzających pary .
sprawdź zawór , to że on sobie tam coś robi to nie znaczy że otwiera się poprawnie.
Zawór, pochłaniacz lub połączenia elastyczne przewodów odprowadzających pary .
sprawdź zawór , to że on sobie tam coś robi to nie znaczy że otwiera się poprawnie.
Złego diabli nie biorą ...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Trzeba koniecznie sprawdzić wydatek pompy, jest też możliwe, że zaworek zwrotny znajdujący się w pompce nie działa prawidłowo i miesza paliwo z powietrzem. Przy awarii tegoż zaworka objaw może być taki jak wspomniałeś występuje też zaraz po odpaleniu efekt ( tak jak by) nie palenia na wszystkie cylindry, pomimo poprawnego zapłonu .
Złego diabli nie biorą ...