![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Wężyki hamulcowe w oplocie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Dokładnie o tej firmie również mówię.bunga bunga pisze: http://www.moto-market.waw.pl/enzet/
Tu odesłał mnie znajomy twierdząc, że temat mają opanowany i profi robotę robią praktycznie "na poczekaniu".
Jak zrobię tył to pewnikiem przetestuję ich na własnym aucie bo będę chciał to zrobić oczywiście jednego dnia właśnie w tym trybie "na poczekaniu" ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
No właśnie nie ma... czekałem cierpliwie i okazało się że nikt nie wie kiedy mogą być :evil:bunga bunga pisze:Z ciekawości Damian będą te jarzma na tył dla ciebie? W ogóle jest to dostępne na rynku?
Będę szukał swoimi kanałami..... a czas nagli bo jak pojechałem nad morze tak już w trasie usłyszałem jakieś tarcie z tyłu a to oznacza że klocki są już na wykończeniu i należy się im wymiana już natychmiast.... mam wszystko co potrzeba oprócz tych jarzm a nie założę nowych klocków tylko po to aby za chwilę je wyrzucić

A ty dłubnąłeś już swoje hamulce?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Sprzedałem bestię.
Szukam czegoś nowego.
Może S8 po 08? Zobaczymy jak się ułoży.
8-)
Szukam czegoś nowego.
Może S8 po 08? Zobaczymy jak się ułoży.
8-)
Ostatnio zmieniony 29 sie 2013, 08:34 przez bunga bunga, łącznie zmieniany 1 raz.
No racja, jakoś wypadło mi z głowy.bunga bunga pisze:Sprzedałam bestię.
No to mogliśmy przerzucić tylne hamulce... i rozwiązałbym kłopot z poszukiwaniem jarzm do swojej :mrgreen:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Zadzwoń tu www.eauto-expert.pl .
Może pomogą z jarzmem.
Skoro jest z jednej strony to na pewno gdzieś jest na drugą.
Tak na chłopski rozumek.
8-)
Może pomogą z jarzmem.
Skoro jest z jednej strony to na pewno gdzieś jest na drugą.
Tak na chłopski rozumek.
8-)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
bunga bunga, Mi chodziło o to że kupno S8 D3 to świadome ryzyko-bardzo duże ryzyko wielkich wydatków.
Jesteś na forum to chyba znasz temat tych aut.
A tak poza tym to
Jesteś na forum to chyba znasz temat tych aut.
A tak poza tym to
CO tu miałes na myśli? Że W12 złe czy dobre bo mi to auto-silnik raczej chwalą.bunga bunga pisze:Naczytałem się o W12. I okazały się "dobre rady" o kant tyłka potłuc.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
No, że takie miało być złe. A okazało się normalne. Jak każdy inny silnik.
Ostatnio dowiedziałem się, że w R8 V10 czy V8 są montowane silniki z tzw suchą miską. A to po to, żeby był niższy (silnik). Osadzić go jak najniżej względem nadwozia. I tym samym osiągnąć niższy środek ciężkości.
Okazuje się, że dla AUDI rozwiązanie z suchą miską nie jest anachronizmem. Jak ktoś mi próbował wmówić w związku z W12 (jedna z dobrych rad ale nie z forum). Tylko normalnym rozwiązaniem technicznym mającym na celu osiągnięcie pewnych korzyści.
Dla mnie osobiście w D3 jest za dużo elektroniki. I jedynie to mnie wQ... wiało.
Ale to niestety znak współczesnych czasów. I od tego nie uciekniemy.
8-)
Ostatnio dowiedziałem się, że w R8 V10 czy V8 są montowane silniki z tzw suchą miską. A to po to, żeby był niższy (silnik). Osadzić go jak najniżej względem nadwozia. I tym samym osiągnąć niższy środek ciężkości.
Okazuje się, że dla AUDI rozwiązanie z suchą miską nie jest anachronizmem. Jak ktoś mi próbował wmówić w związku z W12 (jedna z dobrych rad ale nie z forum). Tylko normalnym rozwiązaniem technicznym mającym na celu osiągnięcie pewnych korzyści.
Dla mnie osobiście w D3 jest za dużo elektroniki. I jedynie to mnie wQ... wiało.
Ale to niestety znak współczesnych czasów. I od tego nie uciekniemy.
8-)
O ile dobrze kojarzę "suche miski" stosuje się przede wszystkim po to aby niezależnie od położenia auta, przyspieszeń, przeciążeń silnik był zawsze smarowany prawidłowo - w "misce mokrej" istnieje ryzyko, że podczas dużych przeciążeń ssak pompy mógłby wynurzyć się z oleju co dla silnika jest oczywiście nie wskazane.bunga bunga pisze:Ostatnio dowiedziałem się, że w R8 V10 czy V8 są montowane silniki z tzw suchą miską. A to po to, żeby był niższy (silnik). Osadzić go jak najniżej względem nadwozia. I tym samym osiągnąć niższy środek ciężkości.
Dlatego też "suche miski" często stosuje się w autach wyczynowych/sportowych do których R8 również można zaliczyć.
Oczywiście dodatkową cechą "suchej miski" jest także "niższy" silnik więc w przypadku W12, które wyczynowe oczywiście nie jest, Audi sięgnęło także po takie rozwiązanie.
Parę słów nt. "suchej miski" tutaj: http://www.wykop.pl/ramka/915207/sucha- ... -to-dziala ;-)
Ostatnio zmieniony 30 sie 2013, 23:24 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Ja nt W12 też sporo opini zasięgnąłem i szczerze to korci mnie taki wózek ale własnie w budzie D2 bo elektronika w D3 to chyba nie na moje nerwy.
Zastanawiam sie jednak że skoro mam D2 V8 to w sumie mi wystarczy a na elektronike juz znalazłem sposób-amerykańce mają jej dużo mniej
CO do S8 D3 to tam problemem nie będzie żadna miska a w konkretnie tym silniku 5,2 V10 z S8 jest kilka powaznych wad konstrukcyjnych.
Polecam sobie do takiej S8 zakupić inny silnik na zapas
Zastanawiam sie jednak że skoro mam D2 V8 to w sumie mi wystarczy a na elektronike juz znalazłem sposób-amerykańce mają jej dużo mniej

CO do S8 D3 to tam problemem nie będzie żadna miska a w konkretnie tym silniku 5,2 V10 z S8 jest kilka powaznych wad konstrukcyjnych.
Polecam sobie do takiej S8 zakupić inny silnik na zapas

Zastanawiam się jaka jest różnica miedzy gumowymi wężykami, a tymi w oplocie. Czy tylko , że są bardziej wytrzymałe mechanicznie oraz ich dłuższa żywotność? Czy maja jeszcze jakies inne plusy?
Z tego co tutaj opisujecie to nic nie wynika. Co sądzicie o węzykach firmy Febi Bilstein, a może jakąs inna firme polecicie (dostępna w sklepach).
Z tego co tutaj opisujecie to nic nie wynika. Co sądzicie o węzykach firmy Febi Bilstein, a może jakąs inna firme polecicie (dostępna w sklepach).