Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] Wężyki hamulcowe w oplocie

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 28 sie 2013, 11:24

Dorabiają w teflonie, oplocie, w kolorach tęczy. Maja wszystkie końcówki, długości.

Działają chyba z 40 lat i przygotowani są na wiele.

Może się zdarzyć, że czegoś nie zrobią od ręki tylko np za dwa dni.

http://www.moto-market.waw.pl/enzet/

Zadzwoń dowiesz się.

8-)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 sie 2013, 11:44

Dokładnie o tej firmie również mówię.
Tu odesłał mnie znajomy twierdząc, że temat mają opanowany i profi robotę robią praktycznie "na poczekaniu".
Jak zrobię tył to pewnikiem przetestuję ich na własnym aucie bo będę chciał to zrobić oczywiście jednego dnia właśnie w tym trybie "na poczekaniu" ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 28 sie 2013, 11:50

Z ciekawości Damian będą te jarzma na tył dla ciebie? W ogóle jest to dostępne na rynku?

8-)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 sie 2013, 12:05

bunga bunga pisze:Z ciekawości Damian będą te jarzma na tył dla ciebie? W ogóle jest to dostępne na rynku?
No właśnie nie ma... czekałem cierpliwie i okazało się że nikt nie wie kiedy mogą być :evil:

Będę szukał swoimi kanałami..... a czas nagli bo jak pojechałem nad morze tak już w trasie usłyszałem jakieś tarcie z tyłu a to oznacza że klocki są już na wykończeniu i należy się im wymiana już natychmiast.... mam wszystko co potrzeba oprócz tych jarzm a nie założę nowych klocków tylko po to aby za chwilę je wyrzucić :/

A ty dłubnąłeś już swoje hamulce?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 28 sie 2013, 14:20

Sprzedałem bestię.

Szukam czegoś nowego.

Może S8 po 08? Zobaczymy jak się ułoży.

8-)
Ostatnio zmieniony 29 sie 2013, 08:34 przez bunga bunga, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 sie 2013, 18:58

bunga bunga pisze:Sprzedałam bestię.
No racja, jakoś wypadło mi z głowy.

No to mogliśmy przerzucić tylne hamulce... i rozwiązałbym kłopot z poszukiwaniem jarzm do swojej :mrgreen:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 29 sie 2013, 08:38

Zadzwoń tu www.eauto-expert.pl .

Może pomogą z jarzmem.

Skoro jest z jednej strony to na pewno gdzieś jest na drugą.

Tak na chłopski rozumek.

8-)

Gość

Post autor: Gość » 29 sie 2013, 13:02

bunga bunga pisze:Sprzedałem bestię.
bunga bunga pisze:Może S8 po 08? Zobaczymy jak się ułoży.
Oj możesz tego żałować.. :roll:

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 29 sie 2013, 15:16

Mogę i nie mogę. Wszystko zależy od warunków kupna.

Nie uogólniał bym z S8.

Naczytałem się o W12. I okazały się "dobre rady" o kant tyłka potłuc.

8-)

Gość

Post autor: Gość » 30 sie 2013, 12:10

bunga bunga, Mi chodziło o to że kupno S8 D3 to świadome ryzyko-bardzo duże ryzyko wielkich wydatków.
Jesteś na forum to chyba znasz temat tych aut.
A tak poza tym to
bunga bunga pisze:Naczytałem się o W12. I okazały się "dobre rady" o kant tyłka potłuc.
CO tu miałes na myśli? Że W12 złe czy dobre bo mi to auto-silnik raczej chwalą.

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 30 sie 2013, 18:48

No, że takie miało być złe. A okazało się normalne. Jak każdy inny silnik.

Ostatnio dowiedziałem się, że w R8 V10 czy V8 są montowane silniki z tzw suchą miską. A to po to, żeby był niższy (silnik). Osadzić go jak najniżej względem nadwozia. I tym samym osiągnąć niższy środek ciężkości.

Okazuje się, że dla AUDI rozwiązanie z suchą miską nie jest anachronizmem. Jak ktoś mi próbował wmówić w związku z W12 (jedna z dobrych rad ale nie z forum). Tylko normalnym rozwiązaniem technicznym mającym na celu osiągnięcie pewnych korzyści.

Dla mnie osobiście w D3 jest za dużo elektroniki. I jedynie to mnie wQ... wiało.

Ale to niestety znak współczesnych czasów. I od tego nie uciekniemy.

8-)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 30 sie 2013, 21:44

bunga bunga pisze:Ostatnio dowiedziałem się, że w R8 V10 czy V8 są montowane silniki z tzw suchą miską. A to po to, żeby był niższy (silnik). Osadzić go jak najniżej względem nadwozia. I tym samym osiągnąć niższy środek ciężkości.
O ile dobrze kojarzę "suche miski" stosuje się przede wszystkim po to aby niezależnie od położenia auta, przyspieszeń, przeciążeń silnik był zawsze smarowany prawidłowo - w "misce mokrej" istnieje ryzyko, że podczas dużych przeciążeń ssak pompy mógłby wynurzyć się z oleju co dla silnika jest oczywiście nie wskazane.
Dlatego też "suche miski" często stosuje się w autach wyczynowych/sportowych do których R8 również można zaliczyć.

Oczywiście dodatkową cechą "suchej miski" jest także "niższy" silnik więc w przypadku W12, które wyczynowe oczywiście nie jest, Audi sięgnęło także po takie rozwiązanie.


Parę słów nt. "suchej miski" tutaj: http://www.wykop.pl/ramka/915207/sucha- ... -to-dziala ;-)
Ostatnio zmieniony 30 sie 2013, 23:24 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 30 sie 2013, 22:16

Ciekawy artykuł. Tego było mi trzeba w kwestii miski.

8-)

Gość

Post autor: Gość » 31 sie 2013, 16:32

Ja nt W12 też sporo opini zasięgnąłem i szczerze to korci mnie taki wózek ale własnie w budzie D2 bo elektronika w D3 to chyba nie na moje nerwy.
Zastanawiam sie jednak że skoro mam D2 V8 to w sumie mi wystarczy a na elektronike juz znalazłem sposób-amerykańce mają jej dużo mniej :)

CO do S8 D3 to tam problemem nie będzie żadna miska a w konkretnie tym silniku 5,2 V10 z S8 jest kilka powaznych wad konstrukcyjnych.
Polecam sobie do takiej S8 zakupić inny silnik na zapas ;)

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 09 paź 2013, 13:23

Zastanawiam się jaka jest różnica miedzy gumowymi wężykami, a tymi w oplocie. Czy tylko , że są bardziej wytrzymałe mechanicznie oraz ich dłuższa żywotność? Czy maja jeszcze jakies inne plusy?
Z tego co tutaj opisujecie to nic nie wynika. Co sądzicie o węzykach firmy Febi Bilstein, a może jakąs inna firme polecicie (dostępna w sklepach).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl