części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 4.2TDI ] DPF

WiZ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 113
Rejestracja: 07 lis 2010, 15:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: WiZ » 21 wrz 2012, 19:30

Zrobilem to w UK.
Robil to moj kolega, ktory ma warsztat a ja mam z nim uklad, wiec
powiedzmy,ze zaplacilem ok £300 za wywalenie + remap.
Nie mam pojecia ile kosztowaloby to normalnie.
Za sam remap ktos mi kiedys krzyknal ok £350.
W tym samym miejscu powiedzili mi,ze nie ruszaja DPF, wiec ciezki temat.

pawel1380
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 19 paź 2012, 00:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pawel1380 » 24 paź 2012, 00:55

tak bez sprawdzenia czy to nie wina czujników?..

WiZ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 113
Rejestracja: 07 lis 2010, 15:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: WiZ » 24 paź 2012, 19:03

z tego co wiem, to na kompie pokazaloby Ci blad czujnika.........
u mnie filtry byly zawalone strasznie

Bartek87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 09 lip 2012, 20:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Bartek87 » 08 wrz 2013, 20:56

odpukać nie mam problemu z dpf ale ostatnio głównie jeżdzę po mieście więc dobrze by było abym przeczyścił dpf i stąd moje pytanie. Wyczytałem już, że trzeba na sporcie, 3 bieg jechac ok 15min z obrotami ok 2000-2500 i co dalej ? czy jak się zacznie to wypalanie to zaświeci się jakaś kontrolka czy na czuja się jedzie te 15 min ? czy DPF podczas jazdy wypala się tylko na sporcie i 3 biegu ??

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 08 wrz 2013, 22:31

Tutaj tylko wypalanie vasem serwisowe co wymianę oleju najlepiej ... Taka jazda jak piszesz w v8 moze uszkodzić wiecej niż pomoc

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 09 wrz 2013, 22:16

dpf wypala się przy w miare jednostajnej jeździe i przy strikte określonych warunkach jak temp. silnika obroty i prędkość. w grupie VW jest informacja o wypalaniu w postaci żółtej kontrolki na fis/liczniki z symbolem katalizatora. zawsze można dokonać dopalania serwisowego ale po takim zabiegu trzeba wymienić olej bo może dojść do jego rozrzedzenia.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 10 wrz 2013, 13:55

w 4.2 tdi wypala sie średnio co 1000 km tak jest w ECU ustawione

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 16 wrz 2013, 18:32

PABLO200 pisze:w 4.2 tdi wypala sie średnio co 1000 km tak jest w ECU ustawione
Ecu nie ma żadnego progu kilometrowego, wszystko zależy od warunków jazdy. Czasem przy trudnej miejskiej jeździe może wypalać sie co 200-300km, a przy trasie moze dojść nawet do 2500km między wypaleniami.

KrzysiekR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 21 wrz 2013, 11:37
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: KrzysiekR » 23 wrz 2013, 10:13

PABLO200 pisze:Należy przeprowadzić serwisowe wypalanie filtra i wszystko będzie ok.
Możesz powiedzieć jak to się robi? Czy tak samo jak w 3,0TDI?
czy do 4,2TDI jest inna procedrura wypalania wymuszonego?
W jakim kanale sprwdzic zawartośc sadzy?

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 23 wrz 2013, 10:36

KrzysiekR pisze:
PABLO200 pisze:Należy przeprowadzić serwisowe wypalanie filtra i wszystko będzie ok.
Możesz powiedzieć jak to się robi? Czy tak samo jak w 3,0TDI?
czy do 4,2TDI jest inna procedrura wypalania wymuszonego?
W jakim kanale sprwdzic zawartośc sadzy?
W kanale 75 lub 100,101,102 powinno udać się znaleźć parametry których szukasz.

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 23 wrz 2013, 12:52

w 4.2 TDI wypalisz filtr tylko VASEM
w niektórych 3.0 TDI można VCDSEM

KrzysiekR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 21 wrz 2013, 11:37
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: KrzysiekR » 23 wrz 2013, 15:43

shaqal pisze:
KrzysiekR pisze:
PABLO200 pisze:Należy przeprowadzić serwisowe wypalanie filtra i wszystko będzie ok.
Możesz powiedzieć jak to się robi? Czy tak samo jak w 3,0TDI?
czy do 4,2TDI jest inna procedrura wypalania wymuszonego?
W jakim kanale sprwdzic zawartośc sadzy?
W kanale 75 lub 100,101,102 powinno udać się znaleźć parametry których szukasz.
W kanale 75 można sprawdzić np. w 2,0TDI
W kanałach 100,101,102 można sprawdzić w 2,7-3,0TDI
A w 4,2TDI jest tak samo jak 2,0TDI czy 3,0TDI?

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 23 wrz 2013, 18:22

Nie jest tak samo

Awatar użytkownika
choros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 29 sty 2014, 13:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: choros » 23 lut 2014, 09:55

Mam pytanko czy sa jeszcze jakies kataliztaory oprocz dpf w 4.2 tdi ?

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 23 lut 2014, 22:11

Najpierw jest katalizator a zanim jest dopiero dpf.
4.2 TDI ma dwa katalizatory i dwa filtry dpf.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl