Sorry ale muszę zaprotestować! Oczywiście że aluminium, które jest niezłym ekranem dla wyższych częstotliwości w przeciwieństwie np. do stali . Szyba nie wykazuje ŻADNEGO tłumienia tego typu fali. Szyba może ekranować (tłumić) propagację jeśli jest metalizowana. W A8 może to mieć miejsce. Ale główna przyczyna to ALUMINIUM.dzidzia pisze:nie aluminum tylko szkło!!
wystarczy poszukać
wyjscie- zewnętrzna antena do navi lub jazda z otwartym szyberdachem :-P
![]() |
![]() |
![]() |
Nawigacja w A8...ciekawostka?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 cze 2011, 01:38
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
może i główna ale wystarczy otworzyć szyber, uchylić szybę i już piloty do bram/komórki/gpschris541 pisze:Sorry ale muszę zaprotestować! Oczywiście że aluminium, które jest niezłym ekranem dla wyższych częstotliwości w przeciwieństwie np. do stali . Szyba nie wykazuje ŻADNEGO tłumienia tego typu fali. Szyba może ekranować (tłumić) propagację jeśli jest metalizowana. W A8 może to mieć miejsce. Ale główna przyczyna to ALUMINIUM.dzidzia pisze:nie aluminum tylko szkło!!
wystarczy poszukać
wyjscie- zewnętrzna antena do navi lub jazda z otwartym szyberdachem :-P
działają zdecydowanie lepiej
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Forum Audi A8
- Posty: 47
- Rejestracja: 10 maja 2012, 14:36
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Niestety na tą przyczynę składają się i szkło i aluminium . Miałem S klasę w której również były podwójne szyby ale jak wiadomo nie jest aluminiowa i złapać sygnał GPS wewnątrz auta było również bardzo ciężko, a pilot od bramy w mojej A8 z podwójnymi szybami działa noramalnie nie zauważyłem żadnej różnicy w porównaniu do Ski czy Cayenna który miał pojedyńcze szyby.