[D2 96 2.8PB/LPG ] Duże spalanie
pumba22, Popieram ciebie w 100% , po mieście 17-20L , ale jak spadnie śnieg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Będzie nawet 24L/100km :mrgreen: :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Gaz ma wiele do gadania w tej sprawie. Ja 4 lata jeżdziłem na taxi driver i na temat jakości gazu mogę Ci powiedzieć że stacja a stacja to wielka przepaść.
Nie będe robił nikomu reklamy ani nikogo oczerniał. Napisze tylko tyle ze na początku tankowałem się na renomowanej stacji paliw i jakość gazu bardzo budziła moje zaskoczenie. Jak to możliwe że taka flota ma tak ciulowy gaz.
Po roku czasu testowania każdej stacji natrafiłem na pewna stacje, zupełnie przez przypadek, bo zatrzymywaliśmy się tam głównie na kawe i plotkowanie z obsługą. Zacząłem się tankować u nich i nigdy nie miałem kłopotów z lpg. Raz ustawiony i koniec.
Wydawało by się że jest to stacja podrzędna ale jakość paliwa naprawdę nieporównywalna.
Gazownicy zalecają wymianę filterka co 10tyś tak robiłem wcześnie po wyjęciu filtra był cały umorusany a magnez oblepiony opiłkami metali.
Teraz tylko wyciągam obtłukuję i przedmuchuję sprężonym powietrzem i jest spokój.
Dobra rade zaznajomić się z kimś w mieście od pewnej stacji i będziecie wiedzieć czy tankować tam czy nie.
Jednego razu wracałem z Lublina i brakło mi gazu, nie chciałem jechać na petrolu skoro stacja jest za jakiś czas, zatankowałem 20l i myślałem że nie dojadę do domu. Po powrocie filterek do wymiany, odkręcenie przewodu do reduktora, skierowanie w górę i + na elektrozawór od butli by wypuścić w atmosferę cały syf co był zatankowany.
Tak że paliwo ma zawsze wiele do gadania. A ja tankując się tylko na jednej stacji, jeśli wyjdzie jakieś dziwne spalanie to tylko i wyłącznie z jakiegoś defektu typu świeczki, przewody, filtr lub inna pierdółka. Łącznie swoimi samochodami zrobiłem blisko 200tyś km tankując tam i mogę z czystym sumieniem prywatnie polecić.
Moja niunia jak umarł w butach 16-17
żony A4 14, silnik 1,8 ale ona wolno nie jeździ i jest to gaz 2 generacji mi paliła 12 :-D ehh :-p
I tak wychodzi za każdym tankowaniem.
Pamiętajcie że mimo iż stacja ma szyld flotowy nie znaczy że paliwo nie jest ciulowe a my szukamy dziury w całym i wymieniamy wszystko i nie śpimy po nocach
Nie będe robił nikomu reklamy ani nikogo oczerniał. Napisze tylko tyle ze na początku tankowałem się na renomowanej stacji paliw i jakość gazu bardzo budziła moje zaskoczenie. Jak to możliwe że taka flota ma tak ciulowy gaz.
Po roku czasu testowania każdej stacji natrafiłem na pewna stacje, zupełnie przez przypadek, bo zatrzymywaliśmy się tam głównie na kawe i plotkowanie z obsługą. Zacząłem się tankować u nich i nigdy nie miałem kłopotów z lpg. Raz ustawiony i koniec.
Wydawało by się że jest to stacja podrzędna ale jakość paliwa naprawdę nieporównywalna.
Gazownicy zalecają wymianę filterka co 10tyś tak robiłem wcześnie po wyjęciu filtra był cały umorusany a magnez oblepiony opiłkami metali.
Teraz tylko wyciągam obtłukuję i przedmuchuję sprężonym powietrzem i jest spokój.
Dobra rade zaznajomić się z kimś w mieście od pewnej stacji i będziecie wiedzieć czy tankować tam czy nie.
Jednego razu wracałem z Lublina i brakło mi gazu, nie chciałem jechać na petrolu skoro stacja jest za jakiś czas, zatankowałem 20l i myślałem że nie dojadę do domu. Po powrocie filterek do wymiany, odkręcenie przewodu do reduktora, skierowanie w górę i + na elektrozawór od butli by wypuścić w atmosferę cały syf co był zatankowany.
Tak że paliwo ma zawsze wiele do gadania. A ja tankując się tylko na jednej stacji, jeśli wyjdzie jakieś dziwne spalanie to tylko i wyłącznie z jakiegoś defektu typu świeczki, przewody, filtr lub inna pierdółka. Łącznie swoimi samochodami zrobiłem blisko 200tyś km tankując tam i mogę z czystym sumieniem prywatnie polecić.
Moja niunia jak umarł w butach 16-17
żony A4 14, silnik 1,8 ale ona wolno nie jeździ i jest to gaz 2 generacji mi paliła 12 :-D ehh :-p
I tak wychodzi za każdym tankowaniem.
Pamiętajcie że mimo iż stacja ma szyld flotowy nie znaczy że paliwo nie jest ciulowe a my szukamy dziury w całym i wymieniamy wszystko i nie śpimy po nocach
CO racja to racja ale...w PL na gazie sie za dużo nie najeździłem a że u mnie w mieście za dużego wyboru niet to orlen górował. Stan filterka po 14 tyś bo co ok 15tyś robie przeglądy był zadowalający. Spalanie w miescie na poziomie 21l zimą trasa cos ok 12,5l. Niestety a może i stety mieszkam w DE i tu mimo że propan wyraźnie lepszy to i tak sie da odczuc róznice pomiedzy poszczególnymi stacjami-najlepszy jaki zatankowałem ma ARAL-nie dośc że auto ma kopa jak trza to wiecej km przejedzie czyli mniej spali. A i wcale nie jest taki drogi
Zobaczymy niebawem jak na 99% niemieckim gazie wyglądaja filtry
Zobaczymy niebawem jak na 99% niemieckim gazie wyglądaja filtry
pepi pisze:mi kiedyś w butlę 60 litrowo pod zakopanem na tej polskiej stacji na O ,, wlali 70 l :mrgreen:
To wszystko jest zależne od tego czy jest ciepło , czy jest zimno , jakie ciśnienie jest na dystrybutorze ustawione i jeszcze czy butla ma dobrze poduszkę powietrzną w zbiorniku ustawione .
Dla tego ja staram się tankować na jednej sprawdzonej stacji .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Podczas tankowania zobacz pewną zależność jak jest wolne tankowanie na dystrybutorze to zazwyczaj wchodzi więcej. Ale nawet jak wejdzie Ci więcej to nie zawsze znaczy że zostałeś oszukany. Ten gaz został upchnięty w zbiornik. Ważne żeby jego jakość była odpowiednia.pepi pisze:mi kiedyś w butlę 60 litrowo pod zakopanem na tej polskiej stacji na O ,, wlali 70 l :mrgreen: