Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 02 4.2MPI ] Pulsuje światło we wnętrzu

korzonek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 67
Rejestracja: 24 lut 2012, 13:41
Lokalizacja: Brzeziny

[D3 02 4.2MPI ] Pulsuje światło we wnętrzu

Post autor: korzonek » 27 wrz 2013, 22:56

dzis wieczorem wsiadajac do auta zauwarzylem ze swiatla na podsufitce oswietlajace kabine pulsuja a po dodaniu gazu przestaja dziwne bo jakby to byl pasek to by piszczal to moze aleternator???
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2013, 22:30 przez korzonek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 27 wrz 2013, 23:06

Kolego korzonek, w pierwszej kolejności odsyłam tutaj:

http://www.a8team.pl/topics2/22.htm


A następnie proszę się zastosować do tej regułki:

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku


Pozdrawiam
Simone331

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 28 wrz 2013, 19:38

U mnie coś takiego zaczęło się po wymianie regulatora napięcia, później wymieniłem na kolejny i bez zmian :-( , wkurzyłem się kupiłem cały alternator i pulsowanie światła zniknęło.

Gość

Post autor: Gość » 28 wrz 2013, 20:03

Bo to jest wina regulatora napięcia :)

korzonek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 67
Rejestracja: 24 lut 2012, 13:41
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: korzonek » 28 wrz 2013, 22:18

dzięki odpowiedź koledzy

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 wrz 2013, 22:29

Tylko że koledzy powyżej mówią o D2 a tu jest D3.

Przyczyną pulsowania jest oczywiście alternator ale w D3 jest on chłodzony cieczą i sterowany elektroniką - problem w tym, że ciężko go zdiagnozować "na stole" - zwykły warsztat raczej nie da rady bo do diagnozy nie wystarczy zwykły multimetr.

Próbowałem ten temat ogarnąć jednemu koledze ale niestety mój fachura od regeneracji rozruszników i alternatorów się poddał.
Pozostało kupno już zregenerowanego za kilkaset pln którego nie przetestujesz zanim nie włożysz do auta lub kupno nowego za grubsze pln-y - temat odłożyliśmy na później jak już padnie całkiem :-x
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2013, 16:08 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

korzonek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 67
Rejestracja: 24 lut 2012, 13:41
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: korzonek » 29 wrz 2013, 12:05

to on jest chłodzony płynem z chłodzącym :shock: tego nie wiedziałem a ile kosztuje nowy???

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 29 wrz 2013, 20:24

korzonek pisze:to on jest chłodzony płynem z chłodzącym :shock: tego nie wiedziałem a ile kosztuje nowy???
Ano jest i jest do tego ma pioruńsko paskudne dojście. Dojście przewodów do płynu jest od obudowy filtra oleju silnikowego. Ja bym stawiał na regulator napięcia, ale przede wszystkim trzeba posprawdzać na VAGu. Wydaje mi się, że konstrukcja napinacza i prowadzenia pasa wieloklinowego w D3 powoduje, że raczej nie będzie piszczeć i ślizgać się po rolkach. Ogólnie jak silnik pracuje to ma delikatne falowanie napięcia (rzędu +/- 0,01V). Jeśli więcej, to trzeba szukać, co nie bangla.
Bądź dobry jak chleb.

korzonek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 67
Rejestracja: 24 lut 2012, 13:41
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: korzonek » 29 wrz 2013, 22:11

a gdzie ten regulator napięcia?

[ Dodano: 2013-10-01, 18:06 ]
kom pokazuje alternator daje napiecie 13 a powinien ponad 14 mechanik jutro sprawdzi na samym alternatorze ale może być mniejsze i dlatego słabo tez ładuje akumulator a cos wiecie o legulatorze napięcia ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl