D3 przedlift pokazuje błąd przedni prawy parktonik.
Kupiłem drugi - to samo, zamieniłem z innym z lewej strony nadal to samo: przedni prawy, tester pokazuje odczyt 0,00
Wyciągnąłem całą wiązkę ze zderzaka odpiąłem wtyczkę by wyeliminować kwestię styku we wtyczce uciąłem ją i wszystkie kabelki zlutowałem - nie pomogło, uciąłem więc też tę wtyczkę z przedniego prawego wlutowałem inną wtyczkę i nadal to samo.
Wyjąłem moduł (ten z tyłu w boczku po lewej stronie) na oko wygląda ok, rozebrałem przemyłem lekko benzynką ekstrakcyjną bez zmian
Gdzie teraz szukać :-P :-P
![]() |
![]() |
[D3 03 ] Parktronik zerowy odczyt
[D3 03 ] Parktronik zerowy odczyt
Ostatnio zmieniony 06 paź 2013, 12:53 przez colln, łącznie zmieniany 1 raz.
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Ale trzeba było ciąć i lutować??
Sprawdzałeś miernikiem czy wiązka ma przejście - kabel po kablu, pin za pinem???
Sprawdzałeś miernikiem czy wiązka ma przejście - kabel po kablu, pin za pinem???
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Zderzak i tak miałem zdjęty to było najszybsze a sprawdzić nie wiem gdzie ten obwód się zamyka
czy to leci bezpośrednio do tego modułu w bagażniku? a jeśli tak to do jakich pinów bo w module są 3 wtyczki 18, 12, 12 pinów czyli dużo :-P
czy to leci bezpośrednio do tego modułu w bagażniku? a jeśli tak to do jakich pinów bo w module są 3 wtyczki 18, 12, 12 pinów czyli dużo :-P
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Panie kolego, przecież miałeś zderzak zdjęty.colln pisze:Zderzak i tak miałem zdjęty to było najszybsze a sprawdzić nie wiem gdzie ten obwód się zamyka...
W lewym narożniku zderzaka (po stronie kierowcy) są 2 kostki - na jednej masz cały przedni parktronik.
Nie chodziło mi o zamykanie obwodu ale sprawdzenie przepływu - większość mierników ma tą funkcję i o zwarciu (przepływie prądu) informuje dźwiękowo. Wystarczyło wypiąć wszystkie czujniki i sprawdzać przepływ pomiędzy kostkami czujników a kostką wyjściową ze zderzaka (na początek ten czujnik którego błąd wyrzuca komputer) ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Albo wiązka dalej albo sterownik.colln pisze:co dalej? moduł parktronika podmienić (kupić używkę) bo nic innego mi do głowy nie przychodzi
Co do sterownika... o ile jesteś gdzieś w PL to mam jeden 100% sprawny z literą A na końcu - jeżeli chcesz kupować tylko na testy to już mogę ci mój wysłać - sprawdzisz swój bez kupowania czegoś niewiadomego stanu z Allegro.
No chyba, że chcesz od razu z literą C jako bazę pod parktronik graficzny to mam również i takie i mogę sprzedać ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Od wtyczki sprawdzałem (jest ok) mr. FOSS (uzgodnione na pw) wyśle mi do testu swój moduł to będę wiedział więcej (może to rozwiąże problem)
[ Dodano: 2013-10-09, 20:19 ]
Moduł dzisiaj przyjechał, niestety nadal mam ten sam błąd (przedni prawy czujnik)
Po włożeniu modułu z innego auta dodatkowo pojawiły się:
>1517 Control Module for Towing Sensor - J345
>2003 Driver Identification Control Module - J569
Pierwszy rozumiem, że chodzi o brak modułu dla haka ? Ja haka faktycznie nie mam - widać w tym module od FOSS-a był przypisany hak - dobrze myślę?
Drugi nie bardzo wiem ..
Jak ponownie włożyłem mój moduł to tych 2 błędów już nie ma
[ Dodano: 2013-10-12, 22:22 ]
Więc tak: kabelki sprawdzone i było ok ale nadal nie działało, FOSS przysłał mi swój zapasowy moduł i jak pisałem to samo więc bejsbol w dłoń i idę do sprzęta, oparłem kija o maskę i patrzę na to srebrne coś i albo się podda albo nie będzie po dobroci... :wpale:
Pojechałem kupiłem 5 przewodów po kilka metrów każdego (myślę dam mu ostania szansę)
wymieniłem kabelki na te nowe i bejsbol swoje zrobił - na drugi raz zawsze będę go brał ze sobą jak będą jakieś anomalie w autku - wystarczy że postoi obok a zaraz wszystko wraca do normy...
Tak czy siak parktronik znów żyje, kabelki widać jak były rozpięte na zderzaku to się przerwa robiła jak zdjąłem to leżały sobie bliżej i do tego słoneczko grzało to widać styk był dostateczny, teraz wymienione na 1mm czyli ze 3 razy grubsze i już nigdy do nich nie zajrzę :d
[ Dodano: 2013-10-09, 20:19 ]
Moduł dzisiaj przyjechał, niestety nadal mam ten sam błąd (przedni prawy czujnik)
Po włożeniu modułu z innego auta dodatkowo pojawiły się:
>1517 Control Module for Towing Sensor - J345
>2003 Driver Identification Control Module - J569
Pierwszy rozumiem, że chodzi o brak modułu dla haka ? Ja haka faktycznie nie mam - widać w tym module od FOSS-a był przypisany hak - dobrze myślę?
Drugi nie bardzo wiem ..
Jak ponownie włożyłem mój moduł to tych 2 błędów już nie ma
[ Dodano: 2013-10-12, 22:22 ]
Jakieś dziwne te kabelki w tych autkach (coś mi to chiną zalatuje)pioter pisze:U mnie było podobnie , wymieniłem jeden przewód bo gdzieś łapał przerwę . Teraz jest ok .Sprawdzałem każdy po kolei od wtyczki do czujnika .
Więc tak: kabelki sprawdzone i było ok ale nadal nie działało, FOSS przysłał mi swój zapasowy moduł i jak pisałem to samo więc bejsbol w dłoń i idę do sprzęta, oparłem kija o maskę i patrzę na to srebrne coś i albo się podda albo nie będzie po dobroci... :wpale:
Pojechałem kupiłem 5 przewodów po kilka metrów każdego (myślę dam mu ostania szansę)
wymieniłem kabelki na te nowe i bejsbol swoje zrobił - na drugi raz zawsze będę go brał ze sobą jak będą jakieś anomalie w autku - wystarczy że postoi obok a zaraz wszystko wraca do normy...
Tak czy siak parktronik znów żyje, kabelki widać jak były rozpięte na zderzaku to się przerwa robiła jak zdjąłem to leżały sobie bliżej i do tego słoneczko grzało to widać styk był dostateczny, teraz wymienione na 1mm czyli ze 3 razy grubsze i już nigdy do nich nie zajrzę :d
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2