![]() |
![]() |
[S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie
[S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie
Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra
Zrobiłem juz na nich ok. 400km, i zastanawiam sie czy one mogły sie jeszcze nie dotrzeć?
Czy ktoś z was miał podobny problem?
Nie wiem co mam z tym fantem zrobić.
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra
Zrobiłem juz na nich ok. 400km, i zastanawiam sie czy one mogły sie jeszcze nie dotrzeć?
Czy ktoś z was miał podobny problem?
Nie wiem co mam z tym fantem zrobić.
Leszek , kolega Daniel może mieć racje , może to wina płynu hamulcowego .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy
Kurcze to są różne rodzaje płynów? Nigdy się nad tym nie zastanawiałem , musze zobaczyć z ciekawości ile jest u mnie na opakowaniu (mam płyn shell-a). Po shamowaniu auta, podjechałem sobie na parking i czuc było smród z klocków - może i masz racje, to co TRW do kosza?Pawulon_90 pisze:zmien płyn na taki co ma powyzej 300 stopni. chodz ja sadze ze trw sa do kitu tez mialem i sie paliły po jednym hamowaniu teraz mam ebc yellow stuff i jest ok
-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy
kmicic-lt, standartowe płyny maja zazwyczaj 260 stopni gdy sa nowe, ja osobiscie mam trw płyn i jak po miescie zrobie 5 ostrych hamowan ze 150 130 prawie do zera to płyn sie gotuje, ale na trasie jak latam imam dohamowanie z ponad 200to niemaproblemu a z klockow nic nawet sie niekopci ja obstawial bym na klocki. jak mowilem mialem takie i wiem ze one po 1-2 ostrych hamowaniach byly do kitu
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Re: [S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie
U mnie jest powyższy zestaw założony jeszcze za poprzedniego właściciela i na przyszły rok jak klocki się skończą to wkładam 6 tłoczków z porsche i tarczę 350/360mm bo szkoda nerwów przy większych prędkościach (aktualnie mam ori zestaw lukasa). Tylko pytanie masz zacisk pływający lucasa czy brembo 4 tłoczki u siebie?kmicic-lt pisze:Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra
danielos8 pisze:a ja z tego co czytałem to dobre sa tarcze ATE i klocki TRW z przodu i z tylu i zero problemow ;-)
Klocki TRW do tarcz gładkich jak najbardziej dają radę. Jeśli chodzi jednak o tarcze ATE to wszystko zależy od tego na co trafisz bo jak wiadomo ATE samo nie produkuje tego, mają różnych dostawców, m.in. Włochy, Hiszpania, Czechy, Polska, Chiny i Niemcy także rozbieżność trochę jest.
Re: [S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie
Ja mam zacisk pływający Lucasa, ostatnio zaciski zregenerowałem bo były strasznie zapieczone - czy to ma jakies znaczenie? Przecież nie powinno byc, aż takich dużych rożnic podczas hamowania.krzychu22.p1i pisze:U mnie jest powyższy zestaw założony jeszcze za poprzedniego właściciela i na przyszły rok jak klocki się skończą to wkładam 6 tłoczków z porsche i tarczę 350/360mm bo szkoda nerwów przy większych prędkościach (aktualnie mam ori zestaw lukasa). Tylko pytanie masz zacisk pływający lucasa czy brembo 4 tłoczki u siebie?kmicic-lt pisze:Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra
A tarcze Zimmermann'a masz gładkie czy sport ? Bo na gładkich TRW spokojnie daje radę, na sportowych już nie za bardzo.kmicic-lt pisze:Kurcze to są różne rodzaje płynów? Nigdy się nad tym nie zastanawiałem , musze zobaczyć z ciekawości ile jest u mnie na opakowaniu (mam płyn shell-a). Po shamowaniu auta, podjechałem sobie na parking i czuc było smród z klocków - może i masz racje, to co TRW do kosza?Pawulon_90 pisze:zmien płyn na taki co ma powyzej 300 stopni. chodz ja sadze ze trw sa do kitu tez mialem i sie paliły po jednym hamowaniu teraz mam ebc yellow stuff i jest ok
Nie no tarcze mam gładkie i powiem szczerze, że zaczynam być niezadowolony z klocków TRW bo zaczynaja mi piszczec podczas hamowania - przy samej koncówce. Myślałem, że ten zestaw, ktory mam bedzie ok - a tu zonk, czuje sie jakbym jelczem lub starem hamował. Spróbuje, jeszcze raz odpowietrzyć hamulce i zobacze czy to pomoze, bo powoli zaczynam rece rozkładać.