Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

[S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie

Post autor: kmicic-lt » 04 paź 2013, 21:15

Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra

Zrobiłem juz na nich ok. 400km, i zastanawiam sie czy one mogły sie jeszcze nie dotrzeć?
Czy ktoś z was miał podobny problem?
Nie wiem co mam z tym fantem zrobić.

Awatar użytkownika
Druss
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 530
Rejestracja: 19 sie 2011, 13:54
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: Druss » 04 paź 2013, 23:46

Może płyn Ci się gotuje ?

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 04 paź 2013, 23:48

Leszek , kolega Daniel może mieć racje , może to wina płynu hamulcowego .

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 05 paź 2013, 00:22

Nie no płyn wymieniłem, zmieniłem juz prawie wszystko i juz zgłupiałem. Spróbuje jeszcze raz go odpowietrzyć, ale nie wiem czy to pomoże. Myślałem, że juz bedzie wszystko ok., a tutaj znowu trzeba bedzie pogrzebać. Chyba, że klocki nie daja radę.

Pawulon_90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Pawulon_90 » 05 paź 2013, 01:20

zmien płyn na taki co ma powyzej 300 stopni. chodz ja sadze ze trw sa do kitu tez mialem i sie paliły po jednym hamowaniu teraz mam ebc yellow stuff i jest ok

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 05 paź 2013, 09:09

Pawulon_90 pisze:zmien płyn na taki co ma powyzej 300 stopni. chodz ja sadze ze trw sa do kitu tez mialem i sie paliły po jednym hamowaniu teraz mam ebc yellow stuff i jest ok
Kurcze to są różne rodzaje płynów? Nigdy się nad tym nie zastanawiałem , musze zobaczyć z ciekawości ile jest u mnie na opakowaniu (mam płyn shell-a). Po shamowaniu auta, podjechałem sobie na parking i czuc było smród z klocków - może i masz racje, to co TRW do kosza?

Pawulon_90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Pawulon_90 » 05 paź 2013, 11:04

kmicic-lt, standartowe płyny maja zazwyczaj 260 stopni gdy sa nowe, ja osobiscie mam trw płyn i jak po miescie zrobie 5 ostrych hamowan ze 150 130 prawie do zera to płyn sie gotuje, ale na trasie jak latam imam dohamowanie z ponad 200to niemaproblemu a z klockow nic nawet sie niekopci ja obstawial bym na klocki. jak mowilem mialem takie i wiem ze one po 1-2 ostrych hamowaniach byly do kitu

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Re: [S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie

Post autor: krzychu22.p1i » 05 paź 2013, 19:50

kmicic-lt pisze:Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra
U mnie jest powyższy zestaw założony jeszcze za poprzedniego właściciela i na przyszły rok jak klocki się skończą to wkładam 6 tłoczków z porsche i tarczę 350/360mm bo szkoda nerwów przy większych prędkościach (aktualnie mam ori zestaw lukasa). Tylko pytanie masz zacisk pływający lucasa czy brembo 4 tłoczki u siebie?

Awatar użytkownika
danielos8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 472
Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: danielos8 » 06 paź 2013, 18:18

a ja z tego co czytałem to dobre sa tarcze ATE i klocki TRW z przodu i z tylu i zero problemow ;-)
dare to be great

Awatar użytkownika
Druss
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 530
Rejestracja: 19 sie 2011, 13:54
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: Druss » 07 paź 2013, 07:52

Krzychu gruba inwestycja... Też mi się marzy brembo 4 lub 6 tłoczkowe.

Lewian
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 204
Rejestracja: 12 mar 2012, 20:43
Lokalizacja: Kleczew

Post autor: Lewian » 07 paź 2013, 16:06

danielos8 pisze:a ja z tego co czytałem to dobre sa tarcze ATE i klocki TRW z przodu i z tylu i zero problemow ;-)

Klocki TRW do tarcz gładkich jak najbardziej dają radę. Jeśli chodzi jednak o tarcze ATE to wszystko zależy od tego na co trafisz bo jak wiadomo ATE samo nie produkuje tego, mają różnych dostawców, m.in. Włochy, Hiszpania, Czechy, Polska, Chiny i Niemcy także rozbieżność trochę jest.

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 07 paź 2013, 17:59

Panowie tylko i wyłącznie zaciski brembo, na nowo poznacie swoje auto :-P

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Re: [S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie

Post autor: kmicic-lt » 07 paź 2013, 20:27

krzychu22.p1i pisze:
kmicic-lt pisze:Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra
U mnie jest powyższy zestaw założony jeszcze za poprzedniego właściciela i na przyszły rok jak klocki się skończą to wkładam 6 tłoczków z porsche i tarczę 350/360mm bo szkoda nerwów przy większych prędkościach (aktualnie mam ori zestaw lukasa). Tylko pytanie masz zacisk pływający lucasa czy brembo 4 tłoczki u siebie?
Ja mam zacisk pływający Lucasa, ostatnio zaciski zregenerowałem bo były strasznie zapieczone - czy to ma jakies znaczenie? Przecież nie powinno byc, aż takich dużych rożnic podczas hamowania.

Lewian
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 204
Rejestracja: 12 mar 2012, 20:43
Lokalizacja: Kleczew

Post autor: Lewian » 07 paź 2013, 20:52

kmicic-lt pisze:
Pawulon_90 pisze:zmien płyn na taki co ma powyzej 300 stopni. chodz ja sadze ze trw sa do kitu tez mialem i sie paliły po jednym hamowaniu teraz mam ebc yellow stuff i jest ok
Kurcze to są różne rodzaje płynów? Nigdy się nad tym nie zastanawiałem , musze zobaczyć z ciekawości ile jest u mnie na opakowaniu (mam płyn shell-a). Po shamowaniu auta, podjechałem sobie na parking i czuc było smród z klocków - może i masz racje, to co TRW do kosza?
A tarcze Zimmermann'a masz gładkie czy sport ? Bo na gładkich TRW spokojnie daje radę, na sportowych już nie za bardzo.

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 07 paź 2013, 21:20

Nie no tarcze mam gładkie i powiem szczerze, że zaczynam być niezadowolony z klocków TRW bo zaczynaja mi piszczec podczas hamowania - przy samej koncówce. Myślałem, że ten zestaw, ktory mam bedzie ok - a tu zonk, czuje sie jakbym jelczem lub starem hamował. Spróbuje, jeszcze raz odpowietrzyć hamulce i zobacze czy to pomoze, bo powoli zaczynam rece rozkładać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl