![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Stukanie podczas zawracania
[D2 95 4.2PB/LPG ] Stukanie podczas zawracania
koledzy mieliscie keidys u was w a8 ze jak zawracaliscie lub ostro skrecaliscie-jadac powoli i byl taki huk z tylu jakby kolo jedno nei chcialo sie krecic??
Ostatnio zmieniony 13 paź 2013, 01:53 przez pumba22, łącznie zmieniany 2 razy.
gtfan, Z tego co czytałem to blokada sterowana elektronicznie a do mojego dyfra nie szła i nie ma w poblizu zadnej wiązki.
Poprzedni temat był związany z problemami powodowanymi przez zabrudzone lub uszkodzone czujniki ABSu i one dawały błedny sygnał do dyfra. U mnie nie moga dawac żadnego sygnału więc stad wniosek że nie ma tam blokady.
Poprzedni temat był związany z problemami powodowanymi przez zabrudzone lub uszkodzone czujniki ABSu i one dawały błedny sygnał do dyfra. U mnie nie moga dawac żadnego sygnału więc stad wniosek że nie ma tam blokady.
Bo to tak nie działa, w dyferencjale nie ma żadnej blokady, wszystko ogarnia ABS.
W zwykłym dyferencjale bez szpery (taki jest w A8) większość momentu obrotowego jest przekazywana na to koło, które ma mniejszą przyczepność. EDL działa na takiej zasadzie, że gdy jedno koło traci przyczepność i kręci się szybciej od pozostałych, to jest przyhamowywane przez abs. Dzięki temu wytwarza się na nim sztuczna przyczepność i dyferencjał może przekazywać równomiernie moment obrotowy na oba koła na danej osi.
W zwykłym dyferencjale bez szpery (taki jest w A8) większość momentu obrotowego jest przekazywana na to koło, które ma mniejszą przyczepność. EDL działa na takiej zasadzie, że gdy jedno koło traci przyczepność i kręci się szybciej od pozostałych, to jest przyhamowywane przez abs. Dzięki temu wytwarza się na nim sztuczna przyczepność i dyferencjał może przekazywać równomiernie moment obrotowy na oba koła na danej osi.
Four rings to rule them all