[D2 ALL] Czy wymieniać olej w dyfrach?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
- Lokalizacja: radomsko
-
- Forum Audi A8
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
- Lokalizacja: radomsko
tak ok 1,5 litra z tylu u mnie było 1.3 tyle wyleciało,problem mam z przodu,jest korek do kontroli i ewentualnego napełniania ale nie wiem gdzie się wupuszcza ten olej na dole na wysokości tego kontrolnego który jest przy polosi :!: jest sruba na imbus 19 chyba i na 6 ale cos mi nie pasuje bo te sruby sa trochę za wysoko od najniższego punktu przy dyferencjale mam skrzynie 4hp 24a cml rok prod mojej a8 to styczeń 1995.olej w skrzyni sprawdziłem był czysty tylko dolałem 0,7 litra bo tyle brakowało jak kolega rozpinal chlodnice to wyleciało mu trochę i mnie o tym poinformowal.skrzynia chodzi bardzo ladnie.oczywiscie sprawdzałem temperaturę oleju w skrzyni jak dolewalem byl olej slomkowy dolałem oleju maxxus atf-va ale wszystko zależy od oleju jaki macie w skrzyni.czy na tym oleju w skrzyni moze pracować tez dyferencjal z przodu może ktoś podpowie zebym babola nie zrobil.pozdrawiam
[ Dodano: 2013-10-10, 20:06 ]
wiem tez ze sa poważne roznice w budowie skrzyn 5 a 4 biegowej większość znalezionych informacji dotyczy skrzyn 5 biegowych ale te roznice mogą mieć zasadnicze znaczenie
[ Dodano: 2013-10-10, 20:19 ]
choć wszędzie pisza ze w dyferencjale z przodu olej75w90 i pewnie tak jest i maloprawdopodobne żeby na oleju skrzyni pracowal dlatego mam nadzieje ze ktorys z kolegow bardziej doświadczonych i obytymi ze skrzynia 4 biegowa cos podpowie
[ Dodano: 2013-10-10, 20:06 ]
wiem tez ze sa poważne roznice w budowie skrzyn 5 a 4 biegowej większość znalezionych informacji dotyczy skrzyn 5 biegowych ale te roznice mogą mieć zasadnicze znaczenie
[ Dodano: 2013-10-10, 20:19 ]
choć wszędzie pisza ze w dyferencjale z przodu olej75w90 i pewnie tak jest i maloprawdopodobne żeby na oleju skrzyni pracowal dlatego mam nadzieje ze ktorys z kolegow bardziej doświadczonych i obytymi ze skrzynia 4 biegowa cos podpowie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
- Lokalizacja: radomsko
czyli narazie w przodzie skontrolowalem stan oleju i tyle moge zrobic,jeszcze musze opuscic caly wydech i sprawdzic olej w tym miejscu pomiedzy skrzynia a dyferencjalem tylnim przy wyjsciu walu od strony skrzyni tylko czy w 4 hp bedzie tam korek spustowy i napelniania.dzieki za podpowiedzi powoli auto bedzie przygotowane narazie zrobione rozrzad z pompa wody,jeden wachacz,amortyzator drgan paska,oleje i filtry silnika.olej w dyferencjale tylnim,filtfy kabinowe i powietrza,termostat przy okazji,dolany olej do skrzyni przemysle jeszcze wymiane filtra i oleju w skrzyni,po uzyciu kontaktu na wtyczke imobilajzera juz nie swieci sie kontolka immo,w planach swiece i narazie chyba wszystko.auto wymagajace ale za kazdym razem gdy jade mowie sobie warto bo radocha z jazdy nie do opisania.pozdrawiam
marcin1122333, Jak bys przeszperał forum9wiem że to bywa upierdliwe) to bys jednak znalazł te schematy ASB a tam jak pamiętam było że 5hp ma 3 komory na olej(dyfer z przodu,z tyłu przed wałem i w środku olej zasadniczy,natomiast 4hp ma ten tylni dyfer połaczony z głowna magistralą więc jak chcesz sprawdzać to masz 3 punkty-dwa w skrzyni i jeden w tylnym moście.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
- Lokalizacja: radomsko
-
- Forum Audi A8
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
- Lokalizacja: radomsko