![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Wtrysk paliwa 077133551M a 077133551L
[D2 ALL ] Wtrysk paliwa 077133551M a 077133551L
Czym sie roznia te wtryski od siebie?? Ten z literka M na koncu jest od polifta ,a ten drugi od przed lifta. Dane tego z literka L to 199 cc/min 15.9 Ohm , a jakie sa wartsoci od polifta?? Jakos nie moge ich znalesc ;/ Dzieki za pomoc
Dobra juz mam odpowiedz.
Dobra juz mam odpowiedz.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2013, 23:11 przez seba185, łącznie zmieniany 1 raz.
teoretyczne wszystkie typu 1.3 L-Jetronic podejdą , np. Fiat ale co z opornością bo wydajnośc po to by tylko chodził można olać ,ale oporność jest istotna. ECU przejdzie w tryb sterowania "open loop" by sobie poradzić z parametrami lub tryb awaryjny co odbije ci się czkawką ( domniemywam ,że chodzi o sprzedaż )
Złego diabli nie biorą ...
No wlasnie nie o sprzedaz. Ale tak sobie pomyslalem,ze i tak jezdze na gazie i tak wiec benzynowe wtryski sa mi potrzebne tylko do zagrzania silnika, pozniej bede chodzily wtryski gazu dlatego wydajnosc mi nie bedzie przeszkadzala tylko wlasnie czy ECU nie zlapie bledu? I ponawiam pytanie....Czy podejdzie mi wtrysk benzynowy od ABZ do AHC???
ps. chyba,ze ktos ma na sprzedaz wtrysk od AHC to chetnie kupie sztuke
ps. chyba,ze ktos ma na sprzedaz wtrysk od AHC to chetnie kupie sztuke
Gdyby bylo na allegro to juz by bylo w moich rekachPepeka pisze:Wypada, że oba były w korpusie Ev1 1.3 więc powinno pasować , ale jak działać ?
Z drugiej strony po kiego tak kombinujesz szukaj na aledrogo lub jebaju i po zabawie
Sprawdziłem w katalogu różnice są , ale działac bedzie .wydajności nie uzyskasz ale do odpalania będzie OK

- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
A nie jest tak że troszkę mniejsza oporność jest dlatego że wydajność jest mniejsza.?
Wtryski o mniejszej oporności są troszkę szybsze w pracy więc może szybciej się otworzyć.
To tylko moje przypuszczenia.
Wtryski nie muszą mieć idealnej oporność ( ECU zapewne ma zakres błędu) różną mogą mieć oporność zależnie od temperatury
Wtryski o mniejszej oporności są troszkę szybsze w pracy więc może szybciej się otworzyć.
To tylko moje przypuszczenia.
Wtryski nie muszą mieć idealnej oporność ( ECU zapewne ma zakres błędu) różną mogą mieć oporność zależnie od temperatury
wydaje mi sie,ze nie ale cenna sugestiapepi pisze:cewka ma upalone przegrzane uzwojenie
"A" czyli chodzi Ci ,ze od zwyklej A8 D2 4.2 ?pepi pisze:ak nie możesz kupić do S to kup A
obys sie mylil :-P niebawem sie okazepepi pisze:komp pewnie rozpoznaje różnice oporności

pepi a tak swoja droga to wlasnie te moje cale problemy z wypadajacym zaplonem przez te wtryski ;/
Panowie powtórzę jeszcze raz dla jasności esa preFL i zwykłe preFL 8 wtryski wg . specyfikacji ma prawie "takie same ", jednakowa oporność ,jednakowe maksymalne ciśnienie , nieduża różnica w wydajności i troche innych parametrów ciśnień roboczych które nieco sie różnią .
Oczywiście wtrysk od ABZta nie zapewni pełnej wydajności jaka miała by esa no orginale.
W przypadku niewielkich różnic (ECU ma też pewien zakres tolerancji zmian oporności) w oporze ,ECU zacznie pracowac w układzie otwartej pętli ( cykliczna zmiana parametrów) bedzie w miarę mozliwości starał sie zapewnic optymalne warunki pracy silnika. W przypadku kolosalnych różnić na oporze vide uszkodzenie, system wejdzie w tryb awaryjny i mamy kontrolkę ,duże spalanie itd... ECU działa wtedy na zapisanych parametrach domyślnych.
Nie wiem czy to jasno napisałem ale to już 5 beer...
Oczywiście wtrysk od ABZta nie zapewni pełnej wydajności jaka miała by esa no orginale.
W przypadku niewielkich różnic (ECU ma też pewien zakres tolerancji zmian oporności) w oporze ,ECU zacznie pracowac w układzie otwartej pętli ( cykliczna zmiana parametrów) bedzie w miarę mozliwości starał sie zapewnic optymalne warunki pracy silnika. W przypadku kolosalnych różnić na oporze vide uszkodzenie, system wejdzie w tryb awaryjny i mamy kontrolkę ,duże spalanie itd... ECU działa wtedy na zapisanych parametrach domyślnych.
Nie wiem czy to jasno napisałem ale to już 5 beer...
Złego diabli nie biorą ...
Wszystko Wam napisze jak dojdzie do mnie zamowiony wtrysk i go zaloze. Wtedy bedzie pewnosc czy ECU nie zwariuje.(oby nie!) A w srode jak dobrze pojdzie to bede mial oryginal o esy ale to jak juz pisalem nic pewnego.
JAK BY KTOS MIAL WTRYSK DO ESY PRE LIFT CHETNIE KUPIE!!! ( sorry za duze litery ale chcialem zeby bylo to widoczne ,a w dziale kupie nie moge pisac postow)
JAK BY KTOS MIAL WTRYSK DO ESY PRE LIFT CHETNIE KUPIE!!! ( sorry za duze litery ale chcialem zeby bylo to widoczne ,a w dziale kupie nie moge pisac postow)