Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] Wtrysk paliwa 077133551M a 077133551L

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

[D2 ALL ] Wtrysk paliwa 077133551M a 077133551L

Post autor: seba185 » 16 paź 2013, 21:18

Czym sie roznia te wtryski od siebie?? Ten z literka M na koncu jest od polifta ,a ten drugi od przed lifta. Dane tego z literka L to 199 cc/min 15.9 Ohm , a jakie sa wartsoci od polifta?? Jakos nie moge ich znalesc ;/ Dzieki za pomoc

Dobra juz mam odpowiedz.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2013, 23:11 przez seba185, łącznie zmieniany 1 raz.

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 17 paź 2013, 11:21

182cc 3bar ,14,5ohm , i dwa piwa za to
Złego diabli nie biorą ...

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 17 paź 2013, 14:23

To teraz z innej beczki....Moze ktos wie czy da rade wtrysk o nr 077133551L podmienic innym? Moze byc nawet mniejsza wydajnosc aby wtyczka i rozmiar sie zgadzal. taki mam wtrysk w esie i sie popsul...czy od zwyklej 4.2 przed liftem na podmianke podejdzie? Bo widze ,ze jest inny nr

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 17 paź 2013, 15:37

teoretyczne wszystkie typu 1.3 L-Jetronic podejdą , np. Fiat ale co z opornością bo wydajnośc po to by tylko chodził można olać ,ale oporność jest istotna. ECU przejdzie w tryb sterowania "open loop" by sobie poradzić z parametrami lub tryb awaryjny co odbije ci się czkawką ( domniemywam ,że chodzi o sprzedaż )
Złego diabli nie biorą ...

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 17 paź 2013, 15:42

No wlasnie nie o sprzedaz. Ale tak sobie pomyslalem,ze i tak jezdze na gazie i tak wiec benzynowe wtryski sa mi potrzebne tylko do zagrzania silnika, pozniej bede chodzily wtryski gazu dlatego wydajnosc mi nie bedzie przeszkadzala tylko wlasnie czy ECU nie zlapie bledu? I ponawiam pytanie....Czy podejdzie mi wtrysk benzynowy od ABZ do AHC???

ps. chyba,ze ktos ma na sprzedaz wtrysk od AHC to chetnie kupie sztuke

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 17 paź 2013, 16:43

Wypada, że oba były w korpusie Ev1 1.3 więc powinno pasować , ale jak działać ?
Z drugiej strony po kiego tak kombinujesz szukaj na aledrogo lub jebaju i po zabawie

Sprawdziłem w katalogu różnice są , ale działac bedzie .wydajności nie uzyskasz ale do odpalania będzie OK
Złego diabli nie biorą ...

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 17 paź 2013, 18:40

Pepeka pisze:Wypada, że oba były w korpusie Ev1 1.3 więc powinno pasować , ale jak działać ?
Z drugiej strony po kiego tak kombinujesz szukaj na aledrogo lub jebaju i po zabawie

Sprawdziłem w katalogu różnice są , ale działac bedzie .wydajności nie uzyskasz ale do odpalania będzie OK
Gdyby bylo na allegro to juz by bylo w moich rekach ;) Na ebayu jeszcze nie patrzylem ale zaraz lukne. Moze w srode uda mi sie dorwac prawidlowy ale to nic pewnego niestety. Ciezka sprawa z tym wtryskiem do esy przed liftem. Po lifcie jest ich od groma! Dzieki za sprawdzenie tych wtryskow kolego. Zamowilem narazie od zwyklej 4.2 i zobaczymy co to bedzie jak go podlacze. Oby tylko komp bledy nie zlapal.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 17 paź 2013, 19:00

A nie jest tak że troszkę mniejsza oporność jest dlatego że wydajność jest mniejsza.?
Wtryski o mniejszej oporności są troszkę szybsze w pracy więc może szybciej się otworzyć.
To tylko moje przypuszczenia.
Wtryski nie muszą mieć idealnej oporność ( ECU zapewne ma zakres błędu) różną mogą mieć oporność zależnie od temperatury

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 17 paź 2013, 19:04

u mnie wlasnie wtrysk po nagrzaniu traci opornosc i przestaje dzialac. Na zimnym silniku jest ok.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 paź 2013, 19:56

cewka ma upalone przegrzane uzwojenie
to masz jak masz
jak nie możesz kupić do S to kup A
i podmień na te nabyte komp pewnie rozpoznaje różnice oporności

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 17 paź 2013, 20:40

pepi pisze:cewka ma upalone przegrzane uzwojenie
wydaje mi sie,ze nie ale cenna sugestia
pepi pisze:ak nie możesz kupić do S to kup A
"A" czyli chodzi Ci ,ze od zwyklej A8 D2 4.2 ?
pepi pisze:komp pewnie rozpoznaje różnice oporności
obys sie mylil :-P niebawem sie okaze ;)

pepi a tak swoja droga to wlasnie te moje cale problemy z wypadajacym zaplonem przez te wtryski ;/

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 17 paź 2013, 20:57

Panowie powtórzę jeszcze raz dla jasności esa preFL i zwykłe preFL 8 wtryski wg . specyfikacji ma prawie "takie same ", jednakowa oporność ,jednakowe maksymalne ciśnienie , nieduża różnica w wydajności i troche innych parametrów ciśnień roboczych które nieco sie różnią .
Oczywiście wtrysk od ABZta nie zapewni pełnej wydajności jaka miała by esa no orginale.
W przypadku niewielkich różnic (ECU ma też pewien zakres tolerancji zmian oporności) w oporze ,ECU zacznie pracowac w układzie otwartej pętli ( cykliczna zmiana parametrów) bedzie w miarę mozliwości starał sie zapewnic optymalne warunki pracy silnika. W przypadku kolosalnych różnić na oporze vide uszkodzenie, system wejdzie w tryb awaryjny i mamy kontrolkę ,duże spalanie itd... ECU działa wtedy na zapisanych parametrach domyślnych.

Nie wiem czy to jasno napisałem ale to już 5 beer...
Złego diabli nie biorą ...

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 17 paź 2013, 21:01

Wszystko Wam napisze jak dojdzie do mnie zamowiony wtrysk i go zaloze. Wtedy bedzie pewnosc czy ECU nie zwariuje.(oby nie!) A w srode jak dobrze pojdzie to bede mial oryginal o esy ale to jak juz pisalem nic pewnego.

JAK BY KTOS MIAL WTRYSK DO ESY PRE LIFT CHETNIE KUPIE!!! ( sorry za duze litery ale chcialem zeby bylo to widoczne ,a w dziale kupie nie moge pisac postow)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 paź 2013, 07:38

jak to mówią jak nie zdrutujesz tego to się nie dowiesz :-D

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 22 paź 2013, 12:08

No wiec wtrysk zmieniony. Wszystko hula ok. Blad nie wyskakuje wiec jest gitarka. Jutro jade jeszcze zmienic wszystkie 8 wtryskow od gazu lacznie z filterkami. Oby to juz na amen rozwiazalo moje klopoty z zaplonem. ehh

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl