Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB ] LPG po raz setny. Porada

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 paź 2013, 16:17

zasilanie 6mm stosuje się do 200 km
możesz dać w układ kawałek 8mm lub zamontować obudowę filtra bez wkładu
coś tam to pomoże
ale lepiej jest dać faro 8mm

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 21 paź 2013, 16:43

Ja również mam Haneczki zielone, wszystko w miedzi 8, no i niestety jeden gold.
Za chwilkę idę zerknąć jak to z tym ciśnieniem dokładnie u mnie wygląda i napiszę jeszcze dziś. Ale było ok jak pamiętam.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 21 paź 2013, 17:22

pepi pisze:zasilanie 6mm stosuje się do 200 km
możesz dać w układ kawałek 8mm lub zamontować obudowę filtra bez wkładu
coś tam to pomoże
ale lepiej jest dać faro 8mm
Tak kupiłem. Na razie udało mi się waldemary wywalić i hanki wrzucić no i zestaw naprawczy golda. Myślę że z goldem się pożegnam i zastosuje 2x zavoli bo golda pewnie zimą zamrożę.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 paź 2013, 19:01

miedz 8mm potrafi być zdławiona tu i tam
dlatego lepsze jest faro :roll:

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 21 paź 2013, 20:22

No i sprawdziłem.
Ciśnienie na pełnym zbiorniku waha się 1,3-1,33
Przy pełnym bucie i do końca obrotów na 2 i 3 biegu ciśnienie 1,2 przy nagłym wciśnięciu gazu i zaraz wskakiwało na 1,3. Powyżej 5000obr/min do końca trzymało się w granicy 1,25 bar.
Przy puszczeniu nogi z gazu wskakiwało na 1,9 bar.
Minimalne ciśnienie ustawione mam na 1,15 a robocze na 1,29bar

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 21 paź 2013, 21:31

Gabriel pisze:No i sprawdziłem.
Ciśnienie na pełnym zbiorniku waha się 1,3-1,33
Przy pełnym bucie i do końca obrotów na 2 i 3 biegu ciśnienie 1,2 przy nagłym wciśnięciu gazu i zaraz wskakiwało na 1,3. Powyżej 5000obr/min do końca trzymało się w granicy 1,25 bar.
Przy puszczeniu nogi z gazu wskakiwało na 1,9 bar.
Minimalne ciśnienie ustawione mam na 1,15 a robocze na 1,29bar
Przy cutoff -ie normalka że podbija ciśnienie. Musisz mieć niski mnożnik jak masz ustawione 1.3bar.
Dziwne te reduktory że nie każdy gold jest taki stabilny jak u ciebie. Zmienię na grubszą rurkę to zobaczę.
A skąd masz wzięte podciśnienie do reduktora? Czy masz kompensację rozdzielaczy? I gdzie masz czujnik ciśnienia za czy przed filtrem FL?

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 22 paź 2013, 15:17

No mnożnik mam nisko. Podciśnienie do reduktora jest wpięte za klapką przepustnicy. Kompensacja jest zaraz przed listwami, ale nie wiem czy jest potrzebna w jednym goldzie. Czujnik ciśnienia obowiązkowo za filtrem.
Goldzik który poszedł do szwagra w samochód był po regeneracji i również u mnie był stabilny, ale z wyjętym filtrem FC, po założeniu (jakiś mały valtek, mniejszy niż moje 2 obecne) spadało znacznie ciśnienie.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 paź 2013, 17:26

jakieś małe te spadki

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 22 paź 2013, 18:02

Gabriel pisze:No mnożnik mam nisko.
jeżeli mnożnik początkowy masz poniżej 1 to hanki mogą nie wyrabiać bo ok min 3ms potrzebuje hanka
Pamiętając o tym że hanki mają płaski mnożnik wznoszący się nieco ok 3-5ms

DANE TECHNICZNE :

model- H2000 type A - GREEN
dopuszczalna temp. pracy - 40℃~+120℃
rezystancja cewek - 1.9 ± 0.1Ω
przepustowość - 175 ± 1 litr/ min
max. ciśnienie pracy - 350kPa (3.5bar)
czas otwarcia - 2.9ms~2.8ms
czas zamknięcia - 1.2ms

Tutaj mnożnik w moim poprzednim aucie na hankah czerwonych

Obrazek

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 22 paź 2013, 22:11

karol208 pisze: hanki mogą nie wyrabiać bo ok min 3ms potrzebuje hanka
A kolego powiedz czym to się objawia.
Ja nie zauważyłem żadnej negatywnej pracy samochodu na LPG.
Instalację jak reguluję to głównie zwracam uwagę na korekty paliwowe obserwowane na vagu i staram się aby były w granicach 0.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 23 paź 2013, 07:39

Gabriel pisze: A kolego powiedz czym to się objawia.
Wtryski są mało precyzyjne jeżeli np na wolnych obrotach masz czas Pb ok 2.8ms i jeszcze mnożnik masz poniżej 1 to już wtryskiwacz LPG nie uwzględniając żadnych korekt ma poniżej 2,8ms w programie a w rzeczywistości wtryskiwacz LPG i tak ma swój najszybszy czas pracy ok 3ms. Może go przylewać na wolnych ale nie koniecznie, jeżeli patrzysz po korektach i wszystko jest ok to dobrze.

Dziwi mnie tylko że takie same silniki z takimi samymi gratami i różne mnożniki.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 23 paź 2013, 21:28

No różne mnożniki, ale to wynika chyba bardziej z wartości ustawionego ciśnienia.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 25 paź 2013, 14:32

witam , ja rowniez zapytam o gaz ponieważ mam zamiar jeszcze w tym roku zagazować swoją ósemkę , rozmawialem z kilkoma specami i polecają staga , tu na forum wyczytalem ze taki zestaw sie sprawdzi :
- układ sterujący - AC STAG 300-8 Plus
- reduktor - 2 x AC-R01
- wtryskiwacze - Hana H2000 AA pojedyńcze
- elektrozawór - 2 x Valtek 03
- filtr fazy lotnej - 2 x Czaja FL03
- wielozawór - Tomasetto AT02 extra
- rury - wysokoprężne PCV Faro
- węże - PARKER.
- przewód - fi8

znajomy gazownik poleca jeszcze tech'a lub optimę - ja się całkowicie na tym nie znam
natomiast dzis przy zakupie rozrządu pytałem co myślą o gazie to mi odradzali że niby czekają mnie częste regulacje częsta wymiana świec bo padają ponoć jak muchy i ogólnie olej zmiana co 10 tys choc ja zmieniam zawsze koło 12000 to dla mnie żadna różnica 10 cz 12
natomiast przerazily mnie te często padające swiece i inne kłopoty nie tyle co zakup czy zrobienie ale czas jaki na to strace...

powiedzcie szczerze pchać się w gaz zakładając że rocznie robie ok 12 tys km?? włg kalkulatora lpg taka instalacja zwraca mi się po 10 miesiącach użytkowania przy założeniu że miesięcznie zrobie 1000-1200 km nie jeżdzę w trasie a moje przejażdzki to 7-60 km czasem 130 nic dalej co nie znaczy że to się nie zmieni :)ale głównie poruszam się w mieście, chetnie wysłucham waszego zdania jak i krytyki uważam że gaz to fajny pomysł niegdy nie miałem auta w gazie i nie chciał bym się nim cieszyć tylko pierwszy rok bo później jak mnie straszą bedzie już gorzej ale myślę że to mit , gaz założe w http://www.autogaz-swarzedz.pl/ wiidziałem tutaj A8 na ich instalacji wyglądał co najmniej schludnie zreszta wasza reakcja była co najmniej bardzo pozytywna
bądź sobą, wariatów też lubią

Viking
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 04 cze 2013, 09:16
Lokalizacja: SB

Post autor: Viking » 25 paź 2013, 14:51

Stag ma ISA oraz OBD w sterownikach z serii Premium. Tech tez ma model 328 komputera i obsługuje OBD. Te auta beda jezdzic tez doskonale na zwyklych sterownikach bez OBD

Reduktory te AC czerwone, albo polecane Goldy.

Mozna jeszcze montowac wtryskiwacz Barracuda. Kilka zlotych mniej - wyrob polski porownywalnej jakosci z Hana.

Czy sie oplaca. Swiece i tak sie zmienia, jak mieszanka nie jest za uboga glowicom nie jest za cieplo, to swiece nie splyna ani glowica nie poplynie.

Na lpg forum byl kiedys taki dosc gustowny montaz pokazany. Trzeba by poszukac.

Gdzies znalazlem kiedys zdjecie V8

Obrazek

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 25 paź 2013, 16:15

nie no nie bede oszczedzac jak juz na gazie ale prinsa za 7k tez nie zaloze ..., powiedzcie mi jak z oplacalnoscia przy moich przebiegach ... odczuje to czy dac sobie spokuj z gazem ?? jak szybko a8 sie nagrzewa i przelacza na gaz latem i zimą??
bądź sobą, wariatów też lubią

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl