Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 FL] Buczy coś przy silniku.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 kwie 2010, 22:22

maciu pisze:apropo tego co rozmawialismy dzisiaj, do sprawdzenia jest czy układ jest na 101%
odpowietrzony, powietrze w układzie moze powodować hałas
maciu ale jak mam sprawdzić czy układ jest odpowietrzony :shock:
z moim płynem w zbiorniczku i układzie nic się nie dzieje... tzn. nie ubywa go a przede wszystkim przy ciepłym silniku go nie przybywa co jest objawem charakterystycznym dla zapowietrzonego układu chłodzenia.

Do eSy mam dołożone niefabryczne Webasto które także moim zdaniem działa całkiem poprawnie...
...no właśnie ...
pisząc to uświadomiłem sobie, że kiedy samochód stoi sobie grzecznie wyłączony i zamknięty w garażu a Webasto pracuje to nie słychać hałasującej pompy nagrzewnicy...
ciekawe czy ona powinna wtedy pracować aby wymusić obieg płynu w układzie czy też Webasto posiada oddzielną pompę która ten ruch płynu chłodzącego wymusza :roll:
maciu pisze:a do wymiany tych pompek demontować w/g elsy trzeba zdjąć serwo hamulcowe
i te wszystkie pierdoły nad pompkami, zobacz moze sie uda bez zdejmowania
serwa...
No to mnie nie pocieszyłeś :evil:
maciu pisze:porób troche zdjęć, przydadzą się dla potomności
Nie wiem czy dam radę gdyż ja tego sam nie zamierzam dłubać - daję to do roboty trochę mądrzejszym ode mnie (przynajmniej tak sądzę) ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

artekk

Post autor: artekk » 03 lis 2011, 22:24

Może to trochę odgrzewany kotlet, ale i problem dość typowy w naszych ósemkach.
Dziś wymieniłem odmę, która miała pęknięcie na gumowej membranie wewnątrz i dlatego wyła jak opętana.

Dla potomnych :)


Nie trzeba kupować oryginału w ASO za 250zł, jest dostępny zamiennik Meyle, nr 1008990078 , koszt ok.90-100zł.

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 03 lis 2011, 22:47

artekk, zgadza się ,ale jest też kilka tematów w których jest to opisane tak ,że człowiek straci najwyżej 10 zeta ;-) i też będzie git.

artekk

Post autor: artekk » 03 lis 2011, 23:00

tomi26

jeśli masz na myśli czyszczenie to i owszem, ale u mnie membrana była w miarę czysta, ale popękana - nieszczelna, i to było przyczyną wycia. Nie wiem, czy oglądałeś odmę od środka, ale raczej ciężko dopasować, czy wyrezać taką gumkę za 10zł :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 05 lis 2011, 01:12

artekk pisze:(...) Nie wiem, czy oglądałeś odmę od środka, ale raczej ciężko dopasować, czy wyrezać taką gumkę za 10zł :)
No właśnie, jak guma pęknięta to raczej ciężko dopasować coś identycznego ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 07 lis 2011, 15:29

artekk pisze:tomi26

jeśli masz na myśli czyszczenie to i owszem, ale u mnie membrana była w miarę czysta, ale popękana - nieszczelna, i to było przyczyną wycia. Nie wiem, czy oglądałeś odmę od środka, ale raczej ciężko dopasować, czy wyrezać taką gumkę za 10zł :)
Po pierwsze to przyznam się bez bicia,że nie przeczytałem pierwszej strony tematu i miałem co innego na myśli :oops: .

Po drugie,to koledzy jest niezła jazda bo ja w ogóle tej części u siebie przy silniku nie posiadam,patrzyłem w drugiej u kumpla w 98 też ABZ no i tam jest.

U mnie w ogóle nie ma tej puszki ani tego cięgna.

o co kaman :?:

Możliwe,że w pierwszych rocznikach tego nie było :?:

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 07 lis 2011, 15:47

objawy zapchanej odmy to:
-puszczanie niebieskich bąków
-często gęsto delikane wahania obrotomierza na biegu jałowym
-zassanie korka wlewu oleju na pracującym motorze (praktycznie ciężko go odgręcic gdy motor pracuje)
-buczenie
-spalanie oleju jednoznaczne z pozycją pierwszą

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 07 lis 2011, 20:24

Może ktoś podesłać jakieś zdjęcie,gdzie będzie dokładnie pokazane w którym miejscu jest ta odma bo ja tu chyba czegoś nie ogarniam i mi się miesza.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 07 lis 2011, 21:58

Owa odma jest w wersjach poliftowych. Właśnie mam do zrobienia A6 4.2 40V. Odma ma pękniętą membrane.Efekt to zasysa korek oleju, buczy i dymi na niebiesko.Auto zjadło 2litry oleju na 1000km. Jutro wymiana, czyszczenie kolektora itd.

A najlepsze, że na mojej wiosce żaden z mechaników nie wiedział dlaczego wciąga korek oleju. :shock:

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 07 lis 2011, 22:24

No i wszystko jasne,dzięki hipcio .

artekk

Post autor: artekk » 07 lis 2011, 22:34

hipcio pisze: Odma ma pękniętą membrane.Efekt to zasysa korek oleju, buczy i dymi na niebiesko.Auto zjadło 2litry oleju na 1000km
z wyżej wymienionych objawów przy pękniętej membranie miałem tylko buczenie :)

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 08 lis 2011, 22:44

Niestety ale nadal jestem w czarnej du.. Odma wymieniona i nadal zasysa korek.Ale doszedłem, że zatarte są obie dzwignie skracające dolot(te w kolektorze) Przez odme na biegu jałowym mocno zasysa powietrze do kolektora ssącego. Tu jest chyba problem.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 30 paź 2013, 21:44

Mam ten sam problem. delikatnie jęczy mi :-) na rozgrzanym silniku.Już raz ta puszka odmy była wymieniana i znów to samo. Co pod tą puszką się znajduje?jakieś węże od odmy.Może tam tkwi problem

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 paź 2013, 07:13

separator odmy dobry ?

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 31 paź 2013, 19:51

pepi pisze:separator odmy dobry ?
sory za głupie pytanie, ale co to ten separator?bo nie wiem :oops:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl