[D3 06 3.2FSI ] Stuki w silniku
[D3 06 3.2FSI ] Stuki w silniku
koledzy mam problem.
Wczoraj parkowalem samochod i zaczelo bardzo glosno cos stukac w silniku (jak by traktor chodzil) po podpieciu pod kompa mam bledy P0346 oraz p0391 po czym auto juz nie odpala a jezeli krece z gazem do spodu czasem odpali kopci na czarno i nie wiejdzie powyzej 2tys obrotow po czym po 5sekundach gasnie
co moze byc pczyczyna??? czego szukac?? silnik 3.2fsi benzyna i najechane 100tys mil-przebieg orginalny
Wczoraj parkowalem samochod i zaczelo bardzo glosno cos stukac w silniku (jak by traktor chodzil) po podpieciu pod kompa mam bledy P0346 oraz p0391 po czym auto juz nie odpala a jezeli krece z gazem do spodu czasem odpali kopci na czarno i nie wiejdzie powyzej 2tys obrotow po czym po 5sekundach gasnie
co moze byc pczyczyna??? czego szukac?? silnik 3.2fsi benzyna i najechane 100tys mil-przebieg orginalny
Ostatnio zmieniony 02 lis 2013, 21:34 przez bober1, łącznie zmieniany 1 raz.
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
Tak jak pisałem na PW - podejrzane będą pewnie napinacze łańcuchów rozrządu ale to trzeba fizycznie na aucie obejrzeć.
U ciebie w głowicach jest kilka prowadnic łańcucha + napinacz - jak coś się sypnęło to może spowodować nawet spore zniszczenia :-?
U ciebie w głowicach jest kilka prowadnic łańcucha + napinacz - jak coś się sypnęło to może spowodować nawet spore zniszczenia :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
w poniedzialek autko trafa na lawete i do "szpeca" zobaczymy co powie, nie stety jest problem tutaj z dobrym mechanikiem bo wszyscy co znam to tzw. "wrozbici" z fusuf.FOSS pisze:Tak jak pisałem na PW - podejrzane będą pewnie napinacze łańcuchów rozrządu ale to trzeba fizycznie na aucie obejrzeć.
U ciebie w głowicach jest kilka prowadnic łańcucha + napinacz - jak coś się sypnęło to może spowodować nawet spore zniszczenia :-?
German Specialist Car - polecili mi bym wymienil olej i filtr oleju (ponoc jest dluzszy i stuka) co w ogole zareagowalem smiechem, ale wracajac do tematu- w poniedzialek odstawie do polskiego warsztatu rozbiora i mam nadzieje ze nie bedzie tak zle.
Jedyne co mnie martwi to to ze przy przebiegu 101tys napinacze by poscily??
pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
Niestety bolączką tego bezawaryjnego rozrządu jest szybkie wyciąganie się łańcuchów i szybkie zuzycie napinaczy. To taki "bezobsługowy" rozrząd który siada szybciej niz paski w V8 i generuje wieksze koszty. Byłem w szoku jak kiedyś na warsztacie widziałem ładnego touarega z niecałymi 100tyś przebiegu i miał juz rozrząd do roboty.bober1 pisze:edyne co mnie martwi to to ze przy przebiegu 101tys napinacze by poscily??
a to co najbardziej boli ze rozrzad nie jest od przodu tylko odstrony grodzi. i tu juz sie warsztat klania:((Apophis pisze:Niestety bolączką tego bezawaryjnego rozrządu jest szybkie wyciąganie się łańcuchów i szybkie zuzycie napinaczy. To taki "bezobsługowy" rozrząd który siada szybciej niz paski w V8 i generuje wieksze koszty. Byłem w szoku jak kiedyś na warsztacie widziałem ładnego touarega z niecałymi 100tyś przebiegu i miał juz rozrząd do roboty.bober1 pisze:edyne co mnie martwi to to ze przy przebiegu 101tys napinacze by poscily??
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
Dlatego kocham Audi, ale następne wozidło to raczej będzie BMW.
Słyszał ktoś, żeby w bmw padała mechanika w silnikach?
Chciałem kupić teraz D3, ale ani diesla (rozrządy,łańcuchy, napinacze, wtryski, kolektory dolotowe, klapki itp inne chrobotania) ani benzyny (napinacze łańcuszków w głowicach, rozrządy na paskach, nietrwałe skrzynie automatyczne) nie sposób kupić, żeby nie martwić się, że coś padnie.
Nic już konkretnego prócz quattro Audi nie robi. Ani diesli, ani benzyn. Ot taki niedzielny offtop.
Ale się zaraz zacznie
Ale ktoś to powinien jasno powiedzieć...
Słyszał ktoś, żeby w bmw padała mechanika w silnikach?
Chciałem kupić teraz D3, ale ani diesla (rozrządy,łańcuchy, napinacze, wtryski, kolektory dolotowe, klapki itp inne chrobotania) ani benzyny (napinacze łańcuszków w głowicach, rozrządy na paskach, nietrwałe skrzynie automatyczne) nie sposób kupić, żeby nie martwić się, że coś padnie.
Nic już konkretnego prócz quattro Audi nie robi. Ani diesli, ani benzyn. Ot taki niedzielny offtop.
Ale się zaraz zacznie
Ale ktoś to powinien jasno powiedzieć...
Elektronika samochodowa.
nie zgodze sie z kolegak44761 pisze:Dlatego kocham Audi, ale następne wozidło to raczej będzie BMW.
Słyszał ktoś, żeby w bmw padała mechanika w silnikach?
Chciałem kupić teraz D3, ale ani diesla (rozrządy,łańcuchy, napinacze, wtryski, kolektory dolotowe, klapki itp inne chrobotania) ani benzyny (napinacze łańcuszków w głowicach, rozrządy na paskach, nietrwałe skrzynie automatyczne) nie sposób kupić, żeby nie martwić się, że coś padnie.
Nic już konkretnego prócz quattro Audi nie robi. Ani diesli, ani benzyn. Ot taki niedzielny offtop.
Ale się zaraz zacznie
Ale ktoś to powinien jasno powiedzieć...
Audi to konkretna marka a usterki zdarzaja sie tak samo jak w bmw, np sasiad ma 520 z przebiegiem 96tys km i juz musi wahacze wymienic-przebieg orginal bo jest pierwszym wlascicielem, no ale nie o tym temat...
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
Znam takie przypadki i to nie odosobnione. Kolega opycha takie rodzynki, szczególnie 2.0 d 177 KM i to nie jakieś szemrane ale klienci przyprowadzają, zdaża się że na sznurku, kupione w salonie w Polsce, serwisowane i kupują drugie ale już PB.k44761 pisze:Słyszał ktoś, żeby w bmw padała mechanika w silnikach?
No nie tak do końca. Problem z klapami kolektora w silniku BVM też występuje. Regeneracja 3-4 tys. Jest to ułamek ceny zakupu takiego autka, ale kupić i znowu zastanawiać się 700km od domu, kiedy padnie...Poza tym silnik dość skomplikowany, co nie wróży bezawaryjnosci przez dlugie setki km. Ale fakt to najlepszy wybor do poliftowej d3. Poza tym te silniki nie maja jeszcze dużych przebiegów, zobaczymy jak to będzie za kilka lat. Tak jak z v6 tdi, na początku przez kilka lat tez je chwalili
Wg mnie dobre silniki skończyły się na ABZ, AQF ( i odpowiednio do nich 3.7) z D2 oraz oczywiście BFM z D3. Przymrużając oczywiście oko na napinacze w poliftowych....
Wg mnie dobre silniki skończyły się na ABZ, AQF ( i odpowiednio do nich 3.7) z D2 oraz oczywiście BFM z D3. Przymrużając oczywiście oko na napinacze w poliftowych....
Elektronika samochodowa.
Marcinie...Motoryzacja sie skończyła europejska po 2000roku a dokladniej gdzies w okolicach 2004roku. Jednak amrykanie robią dośc dobre technicznie auta do dziś(nie kazdy model) może tam coś znajdziesz nowszego dla siebie a jak nie to zwyczajnie poszukaj lub sam sobie ogarnij rodzynka z ABZtem i bedzie dobrze. Bo kto powiedział że nastoletnie wychuchane A8 jest be? Ja na swoje nie narzekam choć na exploatacje sporo wydaje ale tez i np wczoraj był pierwszy dzień od niepamietnych czasów kiedy to auto nie jeździło