[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
wracając do nastawnika , słyszałem by go wyminic trzeba sciagnac rozrzad a co za tym idzie zdemontowac znow przód , trzeba tez sciagnac głowicę ? jak juz bedzie scagnieta moze warto cos jeszcze powymieniac (uszelka)?? ile taka wymiana nastawnika moze kosztowac?? sama robota pytam orientacyjnie gdyz poki co nie zamierzam tego robic ale wrazie W warto wiedziec robił to ktoś??
bądź sobą, wariatów też lubią
nie wiem jak ty to robisz ja u siebie przerabiałem to kilka razy i dla mnie to było gdzieś 2-3 godziny na głowice
śruba z dekla się obrobiła
z lewej strony musiałem tą blachę podnieść do góry
co jest pod wałkiem
może w moim przypadku było to bez nowe łańcuchy
bo brak było dosłownie milimetra
praw strona to godzina
Ja kupowałem nowe nastawniki te z allegro za 599
po zamontowaniu tego motor zgubił ciśnienie oleju
czepiałem się wszystkiego nawet tych chinoli że olej leci bez nie
ale po zamontowaniu starych na których było ok było to samo
więc zmieniłem motor :roll:
śruba z dekla się obrobiła
z lewej strony musiałem tą blachę podnieść do góry
co jest pod wałkiem
może w moim przypadku było to bez nowe łańcuchy
bo brak było dosłownie milimetra
praw strona to godzina
Ja kupowałem nowe nastawniki te z allegro za 599
po zamontowaniu tego motor zgubił ciśnienie oleju
czepiałem się wszystkiego nawet tych chinoli że olej leci bez nie
ale po zamontowaniu starych na których było ok było to samo
więc zmieniłem motor :roll: