[D3 04 4.2MPI ] Trzesie silnikiem
[D3 04 4.2MPI ] Trzesie silnikiem
Trzęsie silnikiem i całym nadwoziem. Jak się silnik zagrzeje to trzęsiawka się zmniejsza ale nie do końca. Pracuje jak by bez jednego gara.
Brak błędów - jedyny błąd to poduszka silnika ale świeci się od zawsze więc to nie to.
Sprawdzone że na pierwszej głowicy wypadają zapłony na wszystkich cylindrach.
Sprawdzona kompresja
Sprawdzone świece (wszystkie różowe, jedna biały nalot - na pierwszym garze)
Po świecy z białym nalotem podejrzenie UPG ale test na co2 był nie jednoznaczny, test spalin wyszedł super.
Jakieś propozycje, co można jeszcze po testować?
Brak błędów - jedyny błąd to poduszka silnika ale świeci się od zawsze więc to nie to.
Sprawdzone że na pierwszej głowicy wypadają zapłony na wszystkich cylindrach.
Sprawdzona kompresja
Sprawdzone świece (wszystkie różowe, jedna biały nalot - na pierwszym garze)
Po świecy z białym nalotem podejrzenie UPG ale test na co2 był nie jednoznaczny, test spalin wyszedł super.
Jakieś propozycje, co można jeszcze po testować?
Mam vasa. Warsztat w którym stoi fura ma jakiegoś kompa w którym można podejrzeć bloki pomiarowe.
[ Dodano: 2013-11-10, 19:29 ]
Chodziło nie o rozdzielacz a o czujnik halla. Podeślesz mi informacje na co mogę zwrócić uwagę?
[ Dodano: 2013-11-10, 19:33 ]
Zapomniałem dodać że po wczorajszym dniu mam jeszcze takie info.
Podmienione cewki na pierwszej głowicy
Podmienione świece na wszystkie cylindry.
Wypadają zapłony tylko na pierwszej głowicy.
Jak się dotknie filtra powietrza to czuć że strzela w filtr
Z wydechu słychać jak wypadają zapłony.
Sprawdzone wszystkie podciśnienia
[ Dodano: 2013-11-10, 19:29 ]
Chodziło nie o rozdzielacz a o czujnik halla. Podeślesz mi informacje na co mogę zwrócić uwagę?
[ Dodano: 2013-11-10, 19:33 ]
Zapomniałem dodać że po wczorajszym dniu mam jeszcze takie info.
Podmienione cewki na pierwszej głowicy
Podmienione świece na wszystkie cylindry.
Wypadają zapłony tylko na pierwszej głowicy.
Jak się dotknie filtra powietrza to czuć że strzela w filtr
Z wydechu słychać jak wypadają zapłony.
Sprawdzone wszystkie podciśnienia
Kolega z warsztatu przedyktował mi bloki odczytane za pomocą swojego komputera. Nie jest to ani vas ani vcds.
Blok 90
ustawienia wału rozrządu ssącego
blok 1 (waha się od -2 do -4 KW)
blok 2 -1 KW
Blok 91 i 92 jak wyżej
Blok 93
ustawienie wału rozrządu dolotowy
blok 1 -16 KW
blok 2 -5,0 KW
Mam nadzieję że na razie to wystarczy. We wtorek może dam radę podłączyć jeszcze swojego vas'a.
Dzięki.
Blok 90
ustawienia wału rozrządu ssącego
blok 1 (waha się od -2 do -4 KW)
blok 2 -1 KW
Blok 91 i 92 jak wyżej
Blok 93
ustawienie wału rozrządu dolotowy
blok 1 -16 KW
blok 2 -5,0 KW
Mam nadzieję że na razie to wystarczy. We wtorek może dam radę podłączyć jeszcze swojego vas'a.
Dzięki.