[D3 04 4.2MPI ] Hamulce przód - wymiana na coś lepszego
[D3 04 4.2MPI ] Hamulce przód - wymiana na coś lepszego
Koledzy, w mojej audiczce postanowiłem wymienić hamulce z przodu. Poszukiwania rozpocząłem od tarcz. Wymyśliłem takie:
tarcze
Teraz czas na zaciski. Co radzicie? O czym jeszcze powinienem wiedzieć, aby wymienić wszystko w komplecie i prawidłowo?
tarcze
Teraz czas na zaciski. Co radzicie? O czym jeszcze powinienem wiedzieć, aby wymienić wszystko w komplecie i prawidłowo?
Ostatnio zmieniony 17 lis 2013, 16:20 przez prajewsk, łącznie zmieniany 1 raz.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Miłego czytania : http://www.a8team.pl/d3-06-42tdi-dobre- ... t10833.htm , http://www.a8team.pl/d3-05-w12-zmiana-t ... vt9597.htm , http://www.a8team.pl/d3-all-swap-hamulcow-d3-vt8765.htm .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Ja u siebie zrobiłem swap całego zestawu od S8 D3.
Tarcze przednie mam właśnie 385mm ale nie wnikałem w pozostałe jej wymiary szczegółowo bo części dobierałem po numerach fabrycznych AUDI.
Tarcze 385mm masz również w modelu A8 D3 6.0W12
Polecam montować oryginały z W12 lub S8 - unikniesz wielu niespodzianek.
Mój zestaw możesz obejrzeć tutaj: http://www.a8team.pl/a8-by-foss-reaktyw ... 99,175.htm
Tarcze przednie mam właśnie 385mm ale nie wnikałem w pozostałe jej wymiary szczegółowo bo części dobierałem po numerach fabrycznych AUDI.
Tarcze 385mm masz również w modelu A8 D3 6.0W12
Polecam montować oryginały z W12 lub S8 - unikniesz wielu niespodzianek.
Mój zestaw możesz obejrzeć tutaj: http://www.a8team.pl/a8-by-foss-reaktyw ... 99,175.htm
Ostatnio zmieniony 21 lis 2013, 14:35 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No więc specjalnie dla ciebie wycinka z tamtego tematu nt. moich modyfikacji.... hamulce.prajewsk pisze:FOSS - dziękuję za informację, jednak nie mam dostępu do wskazanego przez Ciebie linku...
przód na S8 D3 - tarcze 385mm ->
.
.
.
tył na S8 D3 - tarcze 335mm ->
.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Si senor, na wiosnę kupowałem nowy komplet.....Simone331 pisze:Widzę Damian, że w końcu na Dunlop'y dałeś się namówić. :-D
Vredestein którego miałem wcześniej 2 nowe komplety odpadł w przedbiegach bo nie zachwycił mnie swoją trwałością....
chciałem "Bridże" Potenza ale okazało się że są dostępne w nośności tylko 95-96 więc żeby nie przedłużać zakupów zdecydowałem się na Dunlopy.
Jak na razie jestem zadowolony. Kontroluję je w miarę systematycznie i na pewno starczą mi również na przyszły sezon więc jest dobrze ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS
A wracając - już wiem, jak to się prezentuje. Wiem, że lepiej szukać po numerach. Pytanie tylko co zmienić w stosunku do oryginału: tarcze (jasne), jarzmo? , zaciski. Coś jeszcze?
Ładnie Kokardki masz już na stałe?No więc specjalnie dla ciebie wycinka z tamtego tematu nt. moich modyfikacji.... hamulce.
A wracając - już wiem, jak to się prezentuje. Wiem, że lepiej szukać po numerach. Pytanie tylko co zmienić w stosunku do oryginału: tarcze (jasne), jarzmo? , zaciski. Coś jeszcze?
Mówisz i masz - grubość jarzma = 18 mmPczester pisze:Czy ktoś może zmierzyć grubość jarzma przednich hamulców w miejscu gdzie jest ucho do przykrecania, do zwrotnicy?
Akurat miałem pod ręką w garażu komplet z A8 D3 lift z silnikiem 4.2 V8 TDI z 2006 roku na tarcze 360 mm.
Przy okazji zadanie dla admina lub osoby mającej uprawnienia do przenoszenia tematów - powinno to być w dziale technicznym D3 a nie D2.