![;)](https://a8team.pl/images/smilies/oczko.gif)
![;)](https://a8team.pl/images/smilies/oczko.gif)
[ Dodano: 2013-11-29, 15:54 ]
[ Dodano: 2013-11-29, 16:04 ]
![]() |
![]() |
![]() |
Gaz nie ja zakladalem niestety. Co do wtryskiwaczy mialem wczesniej cos o nazwie solo co bylo do dupy ,a teraz mam zwykle walteki na listwie i dziala wszystko super. Komp jest agisa. Szału nie robi ale co najwazniejsze wszytko dziala ok a o to chyba chodzi. Co do koloru to mi tez nie bardzo pasuje....ale nie o kolor chodzi tylko o MANUALApophis pisze: lipny gaz i kolor
Tez bym brał ale w tym roku funduszy nie ma. Nie dawno sie przejechałem taka przedliftową S8 no i mnie urzekła ta manualna zabawkakrzychu22.p1i pisze:Na co czekasz? BiLu, sprzedaje swoją perełkę. Po opisie i przewertowaniu forum brałbym w ciemno.
Jesli kogos stac na jazde na PB to niech jezdzi...Mi ta instalacja odpukać hula dobrze wiec nie ma co zmieniac.Apophis pisze:seba185, Mimo wszystko pozbył bym się tego gazu zanim narobi szkód w aucie(pewnie zaraz mnie ktos obije za to:D )
Nigdy w zyciu!! To jest jeden wielki badziew w uzytkowaniu codziennym.(nie mowimy o autach na wystawy) Poza tym za nie wiele wieksze pieniadze mozna przemalowac bude na jaki kolor sie chceApophis pisze:A kolor nie jest przesądzony bo dzis z powodzeniem sie foliuje nadwozia
Oczywista oczywistość :mrgreen: Nawet genius max w S8 nie podoła jeden i trza dwa to co dopiero jakiś goldArthur pisze:Wszystko spoko tylko jesli tam siedzi jeden gold, to na 100% nie jezdzi dobrze na LPG , w mojej esce tez byl jeden i nie dawal rady utrzymac odpowiedniego cisnienia, jezdzic jezdzilo auto, ale dopiero po dolozeniu drugiego zaczelo to prawidlowo funkcjonowac bez strat na mocy.
auto nie bylo hamowane i zapewne nie bedzie. Mam porownanie tylko i wylacznie jak jedzie auto na PB i jak jedzie na LPG. Wg mnie jest 0 roznicy!! Jesli Apophis masz blisko do wawy to zapraszam na przejazdzke.Apophis pisze:Arthur napisał/a:
Wszystko spoko tylko jesli tam siedzi jeden gold, to na 100% nie jezdzi dobrze na LPG , w mojej esce tez byl jeden i nie dawal rady utrzymac odpowiedniego cisnienia, jezdzic jezdzilo auto, ale dopiero po dolozeniu drugiego zaczelo to prawidlowo funkcjonowac bez strat na mocy.
Oczywista oczywistość :mrgreen: Nawet genius max w S8 nie podoła jeden i trza dwa to co dopiero jakiś gold