[D3 04 4.2MPI ] Problem z oświetleniem - żarówki LED
[D3 04 4.2MPI ] Problem z oświetleniem - żarówki LED
Nie dawno zmieniłem sobie żarówki świateł postojowych,na ledy [free can bus errors]
długo się nie nacieszyłem,na fisie pokazała się kontrolka żarówki i na obrazku auta [na fisie]w miejscu lewej przedniej lampy,jest zaznaczone na czerwono. Myślę sobie no tak fis informuje mnie, z która żarówka jest problem.po podłączeniu testera[nie vcds] pokazuje ze problem jest z lewym światłem stopu.ale światła stop działają [wszystkie ledy]
czy to przez te ledy postojowe? Prędzej nigdy nie miałem błędów w oświetleniu.
[ Dodano: 2013-12-13, 11:38 ]
Nikt nie miał do czynienia z żarówkami led?
To może ktoś wie czy na fisie,na obrazku auta pokazuje się w jakiś sposób,w której lampie jest problem?
długo się nie nacieszyłem,na fisie pokazała się kontrolka żarówki i na obrazku auta [na fisie]w miejscu lewej przedniej lampy,jest zaznaczone na czerwono. Myślę sobie no tak fis informuje mnie, z która żarówka jest problem.po podłączeniu testera[nie vcds] pokazuje ze problem jest z lewym światłem stopu.ale światła stop działają [wszystkie ledy]
czy to przez te ledy postojowe? Prędzej nigdy nie miałem błędów w oświetleniu.
[ Dodano: 2013-12-13, 11:38 ]
Nikt nie miał do czynienia z żarówkami led?
To może ktoś wie czy na fisie,na obrazku auta pokazuje się w jakiś sposób,w której lampie jest problem?
Ostatnio zmieniony 16 gru 2013, 22:46 przez nikoa4, łącznie zmieniany 2 razy.
jeszcze nie zmieniłem,bo jak mówiłem, na kompie błąd światła stopu,a żarówki z przodu wymieniłem na led. Gdyby pokazało błąd świateł postojowych z przodu, to bym się nie zastanawiał
Ostatnio zmieniony 14 gru 2013, 22:59 przez nikoa4, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Nie sugeruj sie w tym przypadku tym co krzyczy komp,fis ewidentnie wywala blad spalonej zarowki wlasnie tego leda. Przerabialem u siebie ten temat zamontowalem niby zarowki z opornikami lecz na daremne blad dalej wywalal. Wlutowalem rezystor(nie pamietam teraz z jaka opornoscia) i problem zniknal. Powiem wam lepiej, problem tyczy sie nawet oswietlenia bagaznika.zamontowalem ledy i oswietlenie gaslo dopiero jeden opornik na 3 zarowki zalatwil sprawe. To samo jest z oswietleniem tablicy rej,tam do kazdej zarowki trzeba zastosowac osobno opornik.pozdrawiam
Nie sugeruj sie w tym przypadku tym co krzyczy komp,fis ewidentnie wywala blad spalonej zarowki wlasnie tego leda. Przerabialem u siebie ten temat zamontowalem niby zarowki z opornikami lecz na daremne blad dalej wywalal. Wlutowalem rezystor(nie pamietam teraz z jaka opornoscia) i problem zniknal. Powiem wam lepiej, problem tyczy sie nawet oswietlenia bagaznika.zamontowalem ledy i oswietlenie gaslo dopiero jeden opornik na 3 zarowki zalatwil sprawe. To samo jest z oswietleniem tablicy rej,tam do kazdej zarowki trzeba zastosowac osobno opornik.pozdrawiam
Pisałem to już wiele razy, wystarczy czytać - żarówki LED w wersji CAN-BUS to wierutna bzdura.
Nie ma takiej żarówki LED która by oszukała komputer - w D3 prawie każda żarówka jest objęta diagnostyką więc co byś nie zmienił to zawsze będzie błąd.... wszystkie znajdziesz za pomocą VCDS'a ale tylko niektóre z nich wyświetlane są również na FIS.
To że u niektórych takie żarówki LED nie powodują błędów to nie dlatego, że są lepiej zrobione tylko dlatego, że inne auta mają okrojoną diagnozę.
W D2 np. żarówki postojowe nie są objęte diagnozą więc co byś tam nie wsadził to FIS będzie czysty - w innych modelach aut może być jeszcze łatwiej bo diagnoza może być okrojona tylko do świateł mijania.... albo jej wogóle nie ma i można sobie wkładać co się żywnie podoba.
Aby najłatwiej zrozumieć te oszustwo wystarczy poszukać na Allegro rezystorów do oszukiwania FIS'a..... takich z własnym radiatorem i uszami do przykręcania.
W zależności od parametrów niektóre grzeją się tak, że można poparzyć rękę - żeby wydzielały mniej ciepła musiałyby być jeszcze większe........ więc jak to niby upchnęli do takiej małej żarówki W5W w wersji LED ? <tjaa>
Nie ma takiej żarówki LED która by oszukała komputer - w D3 prawie każda żarówka jest objęta diagnostyką więc co byś nie zmienił to zawsze będzie błąd.... wszystkie znajdziesz za pomocą VCDS'a ale tylko niektóre z nich wyświetlane są również na FIS.
To że u niektórych takie żarówki LED nie powodują błędów to nie dlatego, że są lepiej zrobione tylko dlatego, że inne auta mają okrojoną diagnozę.
W D2 np. żarówki postojowe nie są objęte diagnozą więc co byś tam nie wsadził to FIS będzie czysty - w innych modelach aut może być jeszcze łatwiej bo diagnoza może być okrojona tylko do świateł mijania.... albo jej wogóle nie ma i można sobie wkładać co się żywnie podoba.
Aby najłatwiej zrozumieć te oszustwo wystarczy poszukać na Allegro rezystorów do oszukiwania FIS'a..... takich z własnym radiatorem i uszami do przykręcania.
W zależności od parametrów niektóre grzeją się tak, że można poparzyć rękę - żeby wydzielały mniej ciepła musiałyby być jeszcze większe........ więc jak to niby upchnęli do takiej małej żarówki W5W w wersji LED ? <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Święta prawda. Czytać i nie zadawać głupich pytań, bo temat już zaczyna męczyć.FOSS pisze:Pisałem to już wiele razy, wystarczy czytać - żarówki LED w wersji CAN-BUS to wierutna bzdura.
Nie ma takiej żarówki LED która by oszukała komputer - w D3 prawie każda żarówka jest objęta diagnostyką więc co byś nie zmienił to zawsze będzie błąd.... wszystkie znajdziesz za pomocą VCDS'a ale tylko niektóre z nich wyświetlane są również na FIS.
To że u niektórych takie żarówki LED nie powodują błędów to nie dlatego, że są lepiej zrobione tylko dlatego, że inne auta mają okrojoną diagnozę.
W D2 np. żarówki postojowe nie są objęte diagnozą więc co byś tam nie wsadził to FIS będzie czysty - w innych modelach aut może być jeszcze łatwiej bo diagnoza może być okrojona tylko do świateł mijania.... albo jej wogóle nie ma i można sobie wkładać co się żywnie podoba.
Aby najłatwiej zrozumieć te oszustwo wystarczy poszukać na Allegro rezystorów do oszukiwania FIS'a..... takich z własnym radiatorem i uszami do przykręcania.
W zależności od parametrów niektóre grzeją się tak, że można poparzyć rękę - żeby wydzielały mniej ciepła musiałyby być jeszcze większe........ więc jak to niby upchnęli do takiej małej żarówki W5W w wersji LED ? <tjaa>
Bądź dobry jak chleb.
Dokładnie ja też ostatnio kupowałem kilka kompletów i wszystkie super świecą, ale walą błędem niestety chyba nie ma takich co nie będą wywalać błędu a zwykłe żółte przy ksenonie wyglądają strasznie źle
W podświetleniu tablicy mam też założone ledy i nic nie wyskakuje, na KTS też czysto sprawdzę jeszcze VCDSem, ale jakoś kiedyś był podpinany i nie było błędów, że coś nie gra
W podświetleniu tablicy mam też założone ledy i nic nie wyskakuje, na KTS też czysto sprawdzę jeszcze VCDSem, ale jakoś kiedyś był podpinany i nie było błędów, że coś nie gra
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Diagnozą są objęte chyba wszystkie żarówki jakie są...... tablicy rejestracyjnej na pewno. U mnie nie mam podświetlenia tylnej tablicy i VCDS pokazuje ten błąd za każdym razem.nikoa4 pisze:dziwne podswietlenie tablic nie jest obiete diagnoza?
Oświetlenie wnętrza mam również zmienione na LED i VCDS pokazuje błędy na podświetleniu nóg kierowcy i pasażera z przodu.
Ale tych błędów nie wyrzuca na FIS tylko VCDS je będzie widział.
Żarówka na drucikach schowana z tyłu lampy czy gdzieś w tapicerkę to dla żenada <lipa>nikoa4 pisze:szfagier pytal ostatnio znajomego,bo mial ledy.jak on to zrobil i gosci powiedzial ze ma zwykla zarowke i podlaczonego jeszcze leda,przyczym led jest w lampie ,a zwykla swieci poza <lipa> nie zbyt dobre rozwiazanie
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-