Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D3 preFL ALL ] przerobienie na lift

Dokładane DVD, tunery TV, radia CB, nawigacje GPS, moduły do telefonów GSM, videorejestratory, przeróbki elektryki i elektroniki zmieniające funkcjonalność auta, nowe gadżety.
Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

[D3 preFL ALL ] przerobienie na lift

Post autor: LUKAS » 11 gru 2013, 22:26

Zakładając ten temat przeszukałem net i u nas nie znalazłem dokładnych informacji na temat co dokładnie potrzebujemy i jakie problemy są przy zmianie przodu w D3 rok 02-05 na duży grill.

Jeżeli jest ktoś kto to już przerabiał proszę o info co, jak i z czym...

Foto mile widziane z przeróbek :)

z tego co ja wiem to napewno potrzeba;

-lampy
-maska
-zderzak
-grill
-belka (wzmocnienie)


różne są teorie o błotnikach a także o lampach że nie trzeba... zapraszam do dyskusji :>

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 12 gru 2013, 09:34

Tak naprawde maska też moze zostać stara.

Jeśli masz duzy budżet to najlepiej kupić cały przód / pas przedni, ale to wydatek 6-14 tysięcy.

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 12 gru 2013, 10:04

Nie mowmy o zmianie przodu typu Hofele bo to tandetnie jak dla mnie wyglada.

A kupujac odzielnie mozna wyrwac sporo taniej...
Ostatnio zmieniony 15 gru 2013, 15:09 przez LUKAS, łącznie zmieniany 1 raz.

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 14 gru 2013, 23:49

Błotniki i lampy mogą zostać stare ;)

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 15 gru 2013, 09:11

LUKAS pisze:Jeżeli jest ktoś kto to już przerabiał
Jacek u siebie przerabiał całe auto to może coś podpowie <niegadam> http://www.a8team.pl/no-i-przyszla-kole ... 537,15.htm

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 15 gru 2013, 12:29

shaqal pisze:Błotniki i lampy mogą zostać stare ;)
Ciekaw jestem jak to wyglada po zlozeniu calości :]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 15 gru 2013, 15:16

shaqal pisze:Tak naprawde maska też moze zostać stara.
shaqal pisze:Błotniki i lampy mogą zostać stare ;)

Czy ty aby na pewno piszesz o D3 ?? <hmm>

Przecież pokrywa silnika jest inna, w po-lifcie jest skrojona specjalnie pod grill "single frame"....
podobnie przednie lampy, szkło jest kompletnie inne bo grill zachodzi na lampy....
tylko błotniki można zostawić stare ale też nie pasują p&p tylko trzeba coś docinać.....
no chyba, że o czymś nie wiem <hmm>
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 15 gru 2013, 17:48

Jeśli klient pyta o zmiane przodu: to błotniki i lampy na pewno nie pasują i trzeba kupić, jeśli ktos chce zrobic po kosztach to moze zostawić błotniki maske i lampy.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 16 gru 2013, 01:37

Mnie ciekawi czy do przekładki potrzebny jest nowy pas przedni odboje bo belka napewno jest inna przy zderzaku polift, jakaś elektryka do lamp czy wtyczki sa te same oraz czy wszystko odbywa sie na zasadzie plug and play czy sa pewne komplikacje

kpl przody sa w cenach od 11-15tyś pod kolor wiec nie mało 0.0

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 gru 2013, 14:15

raftor pisze:... jakaś elektryka do lamp czy wtyczki sa te same oraz czy wszystko odbywa sie na zasadzie plug and play czy sa pewne komplikacje
Są komplikacje..... lampy mają zupełnie inne kostki i inną wiązkę elektryczną więc trzeba przerabiać.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 07 sty 2014, 00:08

coś więcej na ten temat??

jak jest z błotnikami co trzeba przerobić (dociąć) czy po przeróbce jest niezauważalne spasowanie..

czy sama belka potrzebna czy coś więcej

msciszarek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 14 sie 2011, 02:50
Lokalizacja: Mirków

Post autor: msciszarek » 07 sty 2014, 19:52

FOSS pisze:
raftor pisze:... jakaś elektryka do lamp czy wtyczki sa te same oraz czy wszystko odbywa sie na zasadzie plug and play czy sa pewne komplikacje
Są komplikacje..... lampy mają zupełnie inne kostki i inną wiązkę elektryczną więc trzeba przerabiać.
Damianie, co do lamp poliftowych to są też 10 pinowe, sam takie nabyłem.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 sty 2014, 22:58

msciszarek pisze: Damianie, co do lamp poliftowych to są też 10 pinowe, sam takie nabyłem.
No to mnie zaskoczyłeś..... bo nie wiem czym to miałoby być podyktowane.
Skoro kostka 10pin to znaczy że wiązka elektryczna inna.... bo w tej 14-pinowej zajętych pinów jest 11.
Nie kumam po co po-lift miałby mieć 2 rodzaje lamp <hmm>
Tym bardziej nie kumam bo dłubałem w po-liftowych lampach w roczniku 2005, czyli jednym z pierwszych po-liftów i tam już były kostki 14-pinowe <hmm>
Ciekawe co na to ETKA <hmm>

No chyba, że ta 10-pinowa kostka jest po prostu w tej najprostszej lampie bez doświetlania zakrętów.... i to by było możliwe <hmm>
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 08 sty 2014, 18:49

taką informację dostałem od kolegi JIMM który już przerobił ten temat ;)

Przeróbka jest prosta.
A.CZEŚCI
1.maska polift,
2.lampy polift,
3.zderzak polift kompletny.
4.prawe mocowanie belki z gwintem do holowania.
B.ROBOTA
1.demontaż starych maski,zderzaka lamp.
2.zamiana instalacji wewnątrz lamp łącznie z gniazdem (zero problemu z elektryką)
3.przycięcie błotników (wytłoczenia u dołu) pod zderzak , jest to niewidoczne jak zajrzysz od dołu to zobaczysz co przeszkadza aby zderzak pasował.
4.montujesz mocowanie z gwintem do holowania pod starą belkę
5.przykręcasz i podłączasz lampy,
6.zakładasz zderzak - wszystko pasuje
7.zakładasz maskę i cieszysz się z przodu ;)

msciszarek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 14 sie 2011, 02:50
Lokalizacja: Mirków

Post autor: msciszarek » 09 sty 2014, 00:55

FOSS pisze:
msciszarek pisze: Damianie, co do lamp poliftowych to są też 10 pinowe, sam takie nabyłem.
No to mnie zaskoczyłeś..... bo nie wiem czym to miałoby być podyktowane.
Skoro kostka 10pin to znaczy że wiązka elektryczna inna.... bo w tej 14-pinowej zajętych pinów jest 11.
Nie kumam po co po-lift miałby mieć 2 rodzaje lamp <hmm>
Tym bardziej nie kumam bo dłubałem w po-liftowych lampach w roczniku 2005, czyli jednym z pierwszych po-liftów i tam już były kostki 14-pinowe <hmm>
Ciekawe co na to ETKA <hmm>

No chyba, że ta 10-pinowa kostka jest po prostu w tej najprostszej lampie bez doświetlania zakrętów.... i to by było możliwe <hmm>
Nie obiecam że w czwartek, bo muszę podskoczyć do Pragi,ale w piątek podjadę do elektronika co mi ogarnia furę i cykne parę fotek lamp.Jestem pewien na 100% że mają doświetlanie,bo długo takich szukałem.No ale to się okaże jak lampy zostaną podłączone czy wszystko gra,oby wszystko grało.
Teraz dałeś mi do myślenia.
Może ktoś coś przerabiał tak jak napisał kolega Łukasz
"zamiana instalacji wewnątrz lamp łącznie z gniazdem (zero problemu z elektryką)"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl