Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB ] LPG po raz setny. Porada

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 lis 2013, 12:09

dałem te foty w odpowiednim dziale na forum lpg :mrgreen:
bez urazu pomijam fakt jednego reduktora listw byle jakich
co za debil do reduktora przyczepia komp
i jeszcze ludzie za takie coś płacą to ze ty się nie znasz ale że taki zakład z takim doświadczeniem
druciarze na całego można zdecydowanie lepiej w a8 jest jedno miejsce na komp
obok ecu silnika ;-)

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 19 lis 2013, 12:44

Pepi wrzuć link to sobie zerknę .Czeka mnie montaż w świeżym nabytku.

adrian949

Post autor: adrian949 » 19 lis 2013, 12:57

Włącznik od LPG też lepiej sobie schować koło złącza diagnostycznego, nie rzuca się wtedy w oczy ;-)

Gość

Post autor: Gość » 19 lis 2013, 13:52

pepi pisze:co za debil do reduktora przyczepia komp
Komp będzie w tym miejscu miał extremalne warunki pracy :D
Przypomina mi to taką instalke w jednej A8 gdzie tam komp był przy filtrze powietrza :mrgreen:

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 lis 2013, 19:25

u mnie był :-D ;-) ludzie domyślam się że takie coś pewnie kosztuje 5 tys
to za 5,5 wał ktoś to z głową zamontuje fakt że trzeba poczekać ale pospiech jest nie wskazany jak widać

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 13 gru 2013, 22:18

Tak jak pisałem wcześniej mam hanki zielone i 1xKME gold spadki miałem teraz zimą z 1.3 do 0,5bara i ciągłe przełączanie na Pb.
Dzisiaj zdołałem wymienić rurkę zasilania reduktora z 6 miedzi na faro 8.
Został również rozwiercony wielozawór z 3 mm na 4,5mm.
Przeleciałem się na tipie tak do 6200rpm od 1 biegu do 3 biegu z pedałem w podłodze i na OSC spadki przy max obciążeniu są max 0,09 bar, i bogato na lambdzie. Nie było gdzie testować bo ślisko trochę no i teren zabudowany.
Jedyne co zaobserwowałem to Gold leci troszkę z temperaturą LPG bo spada o ponad 10st

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 15 gru 2013, 11:06

Karol to ile miał stopni, albo wrzuć osc popatrzymy

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 15 gru 2013, 12:54

hipcio pisze:Karol to ile miał stopni, albo wrzuć osc popatrzymy
http://przeklej.org/file/rxdR8U/faro.osc

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl