dałem te foty w odpowiednim dziale na forum lpg :mrgreen:
bez urazu pomijam fakt jednego reduktora listw byle jakich
co za debil do reduktora przyczepia komp
i jeszcze ludzie za takie coś płacą to ze ty się nie znasz ale że taki zakład z takim doświadczeniem
druciarze na całego można zdecydowanie lepiej w a8 jest jedno miejsce na komp
obok ecu silnika ;-)
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB ] LPG po raz setny. Porada
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Tak jak pisałem wcześniej mam hanki zielone i 1xKME gold spadki miałem teraz zimą z 1.3 do 0,5bara i ciągłe przełączanie na Pb.
Dzisiaj zdołałem wymienić rurkę zasilania reduktora z 6 miedzi na faro 8.
Został również rozwiercony wielozawór z 3 mm na 4,5mm.
Przeleciałem się na tipie tak do 6200rpm od 1 biegu do 3 biegu z pedałem w podłodze i na OSC spadki przy max obciążeniu są max 0,09 bar, i bogato na lambdzie. Nie było gdzie testować bo ślisko trochę no i teren zabudowany.
Jedyne co zaobserwowałem to Gold leci troszkę z temperaturą LPG bo spada o ponad 10st
Dzisiaj zdołałem wymienić rurkę zasilania reduktora z 6 miedzi na faro 8.
Został również rozwiercony wielozawór z 3 mm na 4,5mm.
Przeleciałem się na tipie tak do 6200rpm od 1 biegu do 3 biegu z pedałem w podłodze i na OSC spadki przy max obciążeniu są max 0,09 bar, i bogato na lambdzie. Nie było gdzie testować bo ślisko trochę no i teren zabudowany.
Jedyne co zaobserwowałem to Gold leci troszkę z temperaturą LPG bo spada o ponad 10st
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
http://przeklej.org/file/rxdR8U/faro.oschipcio pisze:Karol to ile miał stopni, albo wrzuć osc popatrzymy