![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Szarpie skrzynia na postoju przy zmiani
Panowie.
Właśnie wróciłem do domu.
Oczywiście audi!!!!!
Zaraz wyjeżdżam dalej bo radocha z jazdy jest niesamowita.
Jak dałem "kick down" to poszedł jak dzik w kukurydze!
Oglądałem go na podnośniku i skrzynia sucha. Jak włączę R czy D to rusza bez gazu nawet pod lekką górkę a jak pod większą to co najwyżej sie zatrzyma ale do tyłu ani cm.
Na podnośniku okazało się że ma luzy na wale więc to może to jest przyczyna szarpania.
Nie działa tempomat i są wycieki oleju z pod dekli klawiatury. Grzanie pupy kierowcy też szwankuje bo raz działa a raz nie. Komp wykazał tylko jakiś błąd wtrysków ale to podobno norma przy lpg. Reszta jak wróce.

Właśnie wróciłem do domu.
Oczywiście audi!!!!!
Zaraz wyjeżdżam dalej bo radocha z jazdy jest niesamowita.
Jak dałem "kick down" to poszedł jak dzik w kukurydze!
Oglądałem go na podnośniku i skrzynia sucha. Jak włączę R czy D to rusza bez gazu nawet pod lekką górkę a jak pod większą to co najwyżej sie zatrzyma ale do tyłu ani cm.
Na podnośniku okazało się że ma luzy na wale więc to może to jest przyczyna szarpania.
Nie działa tempomat i są wycieki oleju z pod dekli klawiatury. Grzanie pupy kierowcy też szwankuje bo raz działa a raz nie. Komp wykazał tylko jakiś błąd wtrysków ale to podobno norma przy lpg. Reszta jak wróce.


Lpg ma niby sekwencje ale z 2005 roku więc różnie może to być.
Jutro jadę na zaprzyjaźnioną stacje diagnostyczną to sprawdzę jeszcze raz błędy i przeczepie ją na szarpakach. Już i tak musztarda po obiedzie ale zamówiłem sprawdzenie historii i zobaczymy co pokaże bo licznik pokazuje 225tyś km a taki przebieg to między bajki można włożyć.
Jutro jadę na zaprzyjaźnioną stacje diagnostyczną to sprawdzę jeszcze raz błędy i przeczepie ją na szarpakach. Już i tak musztarda po obiedzie ale zamówiłem sprawdzenie historii i zobaczymy co pokaże bo licznik pokazuje 225tyś km a taki przebieg to między bajki można włożyć.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Podobno każdy kierowca z auta cieszy się dwa razy. Jak kupuje i jak sprzedaje.
Ja się cieszę na razie ten pierwszy raz i mam nadzieję że dużo czasu upłynie zanim będę się cieszył drugi raz.
Jak tylko będzie chwila czasu to porządnie umyje może nawet przepoleruje i wtedy zrobię jakąś sesyjkę zdjęciową.
Ja się cieszę na razie ten pierwszy raz i mam nadzieję że dużo czasu upłynie zanim będę się cieszył drugi raz.
Jak tylko będzie chwila czasu to porządnie umyje może nawet przepoleruje i wtedy zrobię jakąś sesyjkę zdjęciową.
Ja się cieszę cały rok z mojego nabytku , czy to lato (banan na twarzy) czy to zimą ( jeszcze większy banan )Woźny. pisze:Podobno każdy kierowca z auta cieszy się dwa razy. Jak kupuje i jak sprzedaje.
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Może być też błąd wtryskiwaczy zależy jaką rezystancję ma emulator wtrysków czy to wewnętrzny czy zewnętrzny.krystek78 pisze:Od gazu moze jedynie wywalic sonde..spokojnie zebyc dzwona nie zaliczyl hehe
Wiadomo jak każde auto wiekowe wymaga wkładu finansowego. Ale jednego bądź pewien że rdza ci nie straszna

- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno