części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Reklamacja akumulatora.

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 11 gru 2013, 22:16

ernesto pisze:na bank wyjdzie że jest jebut
Oby bo te spadki napięcia co miałem to jakaś masakra w D3.

ernesto

Post autor: ernesto » 11 gru 2013, 22:34

Krzysiek nie kracz. Trzymamy się wersji i mają uznać.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 19 gru 2013, 18:39

ernesto pisze:mają uznać.
No i dupa. <lipa>
Dzisiaj zadzwonił do mnie człowiek ze sklepu i powiedział ze Varta się wypieła i wymiany nie będzie,kazał przyjechać i zabrać stary akumulator.
Panowie czy jest szansa aby zmienić ich decyzję?

Gość

Post autor: Gość » 19 gru 2013, 19:56

Jest przez federacje konsumentów-od decyzji można też sie odwołać.

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 19 gru 2013, 20:16

Apophis pisze:Jest przez federacje konsumentów-od decyzji można też sie odwołać.
miałem to samo powiedzieć.
Zeskanuj tu karte gwarancyjną od akumulatora i odpowiedź Varty która dostałeś to może Ci podpowiem treść pisma.
Kiedy kupiłeś ten akumulator - dobrze dla Ciebie jezeli ma nie więcej jak 6 mcy.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 19 gru 2013, 21:33

Tylko że może akumulator jest ok a problemy z prądami w D3 niestety są . Miałem to samo , zmieniłem akumulator na drugi nowy i też tak było . Od miesiąca jak zmieniłem alternator zapomniałem o problemie . Nie wiem tylko czy pomogła zmiana alternatora czy przeczyszczenie i dokręcenie wszystkich połączeń elektrycznych z tym związanych .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 19 gru 2013, 21:45

Ara$ pisze:Zeskanuj tu karte gwarancyjną od akumulatora i odpowiedź Varty która dostałeś to może Ci podpowiem treść pisma.
Miałem dzisiaj jechać do sklepu po to pismo ale kumpel nie kazał mi odbierać tego akumulatora ze sklepu zanim nie skontaktuje się z rzecznikiem praw konsumentów,jutro rano będę dzwonił do rzecznika i dopiero po rozmowie będę robił jakieś ruchy.
Ara$ pisze:Kiedy kupiłeś ten akumulator - dobrze dla Ciebie jezeli ma nie więcej jak 6 mcy.
Arku niestety aku został zakupiony 18-03-2013 więc 6mc.już minęło ale do 24mc.jeszcze trochę mu brakuję <niewiem>

[ Dodano: 2013-12-19, 21:50 ]
pioter pisze:Tylko że może akumulator jest ok a problemy z prądami w D3 niestety są .
Na zastępczym akumulatorze wszystko pięknie działa,więc ewidentnie wina aku.tylko te patałachy z Varty zrobią wszystko aby nie wydać nowego.Myślę że liczą że następny klient machnie ręką i kupi sobie nowy aku.

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 19 gru 2013, 22:31

123mielony pisze:rzecznikiem praw konsumentów
u tego gościa sie za dużo nie dowiesz. Chyba że od kilku lat coś sie zmieniło. Wiem bo przerabialem rozmowe z ta lajza. Siedział tam jakiś łach który był tam tylko dla kasy. Jak do niego zadzwoniłem to pokręcił nosem wogóle obrażony że mu dupe zawracam, popierd...ił że cięzka sprawa i na koniec dodał że w mojej sytuacji to mnie tylko sprawa sądowa ratuje. Więc go pytam po co on tam siedzi jak potrafi ludziom podpowiadać tylko kroki na które i tak w ostateczności są zdecydowani bez jego mądrej i zajebis...ej wiedzy.
Ja skorzystałem z Federacji Konsumentów i pomoglo kilka pisemek wysłanych poleconym z adnotacją w stopce: do wiadomości Federacja Konsumentów.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 19 gru 2013, 22:43

Przede wszystkim reklamował bym akumulator z ustawy konsumenckiej, która obowiązuje sprzedawcę. Ponieważ przepisów regulujących gwarancję w tym kraju nie ma żadnych. Przy ewentualnym dalszym postępowaniu to ma ogromne znaczenie.
Jak byś wrzucił skan warunków gwarancji to można by coś więcej powiedzieć.
Dla przykładu dodam że SONY w Polsce nie daje ani jednego dnia gwarancji na swój sprzęt i ma takie prawo. Cały sprzęt reklamowany, naprawia (wymienia) z własnej woli, ale przed żaden ich nie można postawić ;)

[ Dodano: 2013-12-19, 23:05 ]
Poszperałem po necie i znalazłem jakieś warunki gwarancji varty.
Jest tam taki podpunkt (bardzo wymowny):
2. Gwarancją nie są objęte i powodują jej utratę:
.
.
g) głębokie rozładowanie akumulatora (napięcie spoczynkowe akumulatora poniżej 8V),

Nie ma nic wspomniane o wyjątku jakim jest stan awaryjny akumulatora. Zatem można to po polskiemu napisać że aku traci gwarancję wraz z awarią.A jak wspominałeś:
123mielony pisze:Akumulator ze 100% naładowania potrafił w 15-20minut rozładować się do 5%
Do tego dochodzi cała masa podpunktów mówiących o instalacji samochodu, montażu i obsłudze. Na bank można coś wygrzebać z tego aby "wrzucić to Tobie do kieszeni"

Niezgodność towaru z umową obowiązuje sprzedawcę i wydaje mi się że nie informował Cię o żadnych "dziwnych" wyłączeniach z odpowiedzialności. Zatem awaria aku to już jego problem.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 20 gru 2013, 18:02

Odebrałem dzisiaj szrota i na uzasadnieniu z badania czytamy"Po naładowaniu wady fabrycznej nie stwierdzono"
Pojechałem do sklepu podłączyliśmy tester i na testerze wychodzi że akumulator ma 12,78V i 806A czyli wygląda że wszystko OK a tak nie jest.
Macie jakiś pomysł co z tym moim aku jest nie tak i jak to zbadać.

ernesto

Post autor: ernesto » 20 gru 2013, 19:00

Pośmigaj i reklamuj od nowa, Jak zauważysz że jest coś nie tak.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 20 gru 2013, 19:16

ernesto pisze:Pośmigaj i reklamuj od nowa
I po 2-3 dniach znowu zacznie się jazda z przepustnicą i dyskoteka na zegarach <lipa>

ernesto

Post autor: ernesto » 20 gru 2013, 19:22

A sprawdzaliście go na obciążeniu w sklepie? Czy tylko napięcie?

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 20 gru 2013, 19:25

Dobre pytanie <niewiem>

ernesto

Post autor: ernesto » 20 gru 2013, 19:28

hmm. Krzysiek podjedz z nim do jakiegoś sklepu gdzie mają urządzenie do sprawdzania akumulatorów pod obciążeniem. Jeśli nie zda egzaminu reklamuj. Coś musi być z nim nie tak.
Podejrzewam że w serwisie nawet tego nie robili. Naładowali go, zostawili na kilka dni i sprawdzili czy nie siada. Stwierdzili że jest ok i zbywanie klienta niech sobie szuka gdzieś indziej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl