![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wspomaganie ciężko chodzi, a płyn jest
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wspomaganie ciężko chodzi, a płyn jest
Witam. Proszę o porady.
Wspomaganie ciężko chodzi, przy zawracaniu prawie udusi V8. Płyn jest koloru czarnego i wymieniałem płyn już 3 razy ale tylko ze zbiorniczka, wiec w układzie jest już 2 litry nowego płynu FEBI 6162. Po każdej wymianie wspomaganie chodziło lżej ale po 50 kilometrach znowu zaczyna ciężko chodzić.
Wspomaganie ciężko chodzi, przy zawracaniu prawie udusi V8. Płyn jest koloru czarnego i wymieniałem płyn już 3 razy ale tylko ze zbiorniczka, wiec w układzie jest już 2 litry nowego płynu FEBI 6162. Po każdej wymianie wspomaganie chodziło lżej ale po 50 kilometrach znowu zaczyna ciężko chodzić.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2012, 23:00 przez zeber, łącznie zmieniany 1 raz.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
To tak samo jak byś powiedział że wymieniłeś płyn hamulcowy ( ale tylko w zbiorniczku) I dalej samochód nie chce hamować ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Tutaj instrukcja jak to zrobić:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/susp_whls_brake_steer/psflush.html
http://www.audipages.com/Tech_Articles/susp_whls_brake_steer/psflush.html
Podepnę się pod temat. U mnie objawy są troszkę inne mianowicie wspomaganie działa dość ładnie tylko czasem chodzi dość ciężko znaczy kręce kierownicą na postoju i kręci lekko nagle zaczyna iść ciężko tak jakby wspomaganie przestało działać a nie tak jakby coś zblokowało i koniec bo dalej idzie ale ciężko. Jak kręce w drugą stronę to też raz lekko raz ciężko. czasem jest tak że kręci lekko i wszystko jest ok. A czasem potrafi się to zdarzyć nawet kilka razy dziennie że idzie ciężko. Po prostu niema reguły. Auto mam od niedawna i działo się tak już od momentu zakupu. Pompa wspomagania nowa. Płyn nowy.audi 4.2 98 rok. Jeszcze podczas jazdy jak tylko ruszę kierownicą to słychać takie ciągłe syczenie i to bardziej w środku niż na zewnątrz nie jest to jakieś głośne ale słyszalne. Poradzi ktoś coś?
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Właśnie nie. Jak jadę i kierownicę trzymam prosto to jest cisza a jak tylko ruszę to syczy. Jak skręcę mocniej to syczy ale wtedy wystarczy że troszkę odpuszczę i jest cisza. Czyli skręcam np. pół obrotu kierownicą niezależnie czy stoję czy jadę syczy przez cały czas czyli od momentu gdy ruszę kierownicą i jak trzymam cały czas w tym położeniu to syczy a jak tylko odpuszczę choćby 2mm to przestaje. Jak odpuszczę więcej to tak jakbym kręcił w drugą stronę więc znów syczy.
Nieszczelność przy serwie <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Co prawda już mogłeś do tego czasu sobie z tym poradzić, ale....Woźny. pisze:Właśnie nie. Jak jadę i kierownicę trzymam prosto to jest cisza a jak tylko ruszę to syczy. Jak skręcę mocniej to syczy ale wtedy wystarczy że troszkę odpuszczę i jest cisza. Czyli skręcam np. pół obrotu kierownicą niezależnie czy stoję czy jadę syczy przez cały czas czyli od momentu gdy ruszę kierownicą i jak trzymam cały czas w tym położeniu to syczy a jak tylko odpuszczę choćby 2mm to przestaje. Jak odpuszczę więcej to tak jakbym kręcił w drugą stronę więc znów syczy.
do wymiany zawór zwrotny - znajduje się i pełni rolę śruby węża tego ze spiralą nr 8E0422529
Po kazdej wymianie płynu nie zapomnij o wyczyszczeniu sitka filtra znajdującego się w zbiorniczku
Złego diabli nie biorą ...
troche odkopie temat, ale mam właśnie taki objaw jak był opisany tyle, że mi właśnie te syczenie zanika jak lekko ruszę kierownicę. jak to wyeliminować ?123mielony pisze:Kolego to syczenie zanika jak delikatnie ruszysz kierownicą?Woźny. pisze:Jeszcze podczas jazdy jak tylko ruszę kierownicą to słychać takie ciągłe syczenie i to bardziej w środku niż na zewnątrz nie jest to jakieś głośne ale słyszalne. Poradzi ktoś coś?