Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem po chwili audi a8

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 11 gru 2013, 15:33

Problem dalej występuje, mimo że g28 zmieniony. Zastanawiam się czy może to być pompa, dziś mierzyłem i jest 3.2 bara na listwie, a ta pompa mi spaliła 2 razy bezpiecznik. Druga sprawa wczesniej wyskakiwał mi bład sondy od podgrzewania, dalej nie wystepuje po skasowaniu. I sam nie wiem już czego czepić.
Gdy jest poniżej zera to gdy zapale silnik to przez parę sekund silnik przerywa, przy próbie dodania gazu silnik nie reaguje a właściwie to się dławi, odpuszczeniu gazu zaczyna pracować normalnie. Sam już nie wiem. Może to być pompa paliwa? Po zagrzaniu dostaje odpowiednią ilość paliwa a na początku nie, tak samo po ponownym paleniu może nie osiąga odpowiedniego ciśnienia.
Dziś sprawdziłem na vagu czujnik temp od -3 do 50 szło równo co 1 stopień, dość szybko. Czyli czujnik jest ok.
Przepływomierz wskazuje na wolnych koło 14-25 po dodaniu gazu w podloge idzie do 238 mg i z tego co doczytałem to tak powinno być

Gaz można wykluczyć bo po zakręceniu butli i wyjeżdzeniu z przewodów paliwa dalej jest to samo na samym paliwie. Najgorsze jest to że to występuję jak chce i ciężko dojść co jest i doprowadzić do takich samych warunków.
Zastanawiam się czy komp mógł złapać złe wartości adaptacyjne w związku, ze jest gaz?

krystek78
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 209
Rejestracja: 21 mar 2013, 16:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krystek78 » 11 gru 2013, 15:59

sprawdz czujnik do pelnego nagrzania mi pokazywał max 72stopnie przy 90st.zrzuc kleme na noc.potem zrob 100km trasa miasto na benzynie.zrobi sobie dobra mapa potem juz na gazie smigaj.a potem jak nie pomoze to stawial bym na pompe

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 12 gru 2013, 17:53

przy pełnym wskazywał mi 88-92 stopni, ale to wczesniej sprawdzałem dzis mi laptop padł przy 50

Przeczyściłem nawet zaworek od EVAP i zaslepilem oraz zaślepiłem od regulatora ciśnienia na listwie, zobaczymy

Awatar użytkownika
bombowozista
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
Lokalizacja: E Ł K

Post autor: bombowozista » 20 gru 2013, 21:00

HAHAHA a ja mam całkiem odwrotny problem jak ciepły pali od strzału a po nocy za 2 a nawet za 10 razem jak go coś najdzie. auto już u 3 mechaników stało i nic nie znaleźli i też już mnie to irytuje ;( Silnik też AQF
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 20 gru 2013, 21:55

u mnie była pompa, wymieniłem g28 i wiekszosc czujników i dopiero wymiana pompy pomogła

Awatar użytkownika
bombowozista
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
Lokalizacja: E Ł K

Post autor: bombowozista » 20 gru 2013, 22:23

Pompa sprawdzana ciśnieniowo i ćiśnienie 4,5 bara więc to chyba nie to
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 21 gru 2013, 09:27

U mnie tez dawała 4 bary <jezu>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 gru 2013, 18:33

przy pompie ma być 8 ;)
podobno

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 21 gru 2013, 19:47

Przed reduktorem 6 bar za 3.8-4.0 bar

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 21 gru 2013, 21:21

Ma ktoś serwisówke odnosnie tych 8 barów czy 6? Jakieś potwierdzenie?

Awatar użytkownika
bombowozista
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
Lokalizacja: E Ł K

Post autor: bombowozista » 21 gru 2013, 21:22

O to u mnie tak jest przed 6,5 a za 4,5
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075

Pan_Stefan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 29 wrz 2013, 09:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Pan_Stefan » 09 mar 2014, 20:29

Odgrzeję temat, mam problem ze swoim S8 340KM +podtlenek LPG, pojadę gdzieś auto postoi z godzinkę i już za pierwszym razem nie zapali najczęściej dopiero za drugim.. na dłuższą metę jest to uciążliwe co radzicie sprawdzać pompę na 1 rzut? pomijając ten fakt samochód jeździ bardzo dobrze.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 mar 2014, 20:33

mogą też wtryski podlewać lub reduktor podciśnieniem

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 09 mar 2014, 21:44

Ja bym zrobil to inaczej.
Najpierw podcisnienie zatkał do parownika i gaz zakrecił zeby wyelminować no i oczywiscie wyjezdzic, nastepnie brałbym sie za pompe

Pan_Stefan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 29 wrz 2013, 09:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Pan_Stefan » 09 mar 2014, 22:47

Jeżeli wtryski by lały to problem był by chyba non stop? a nie tylko po lekkim schłodzeniu? powinienem już chyba wymienić również świece, tylko szkoda mi wywalać oryginałów(ze znaczkami VW AUDI) 4 bolce a mam kupione NGK na 1 bolec za przeproszeniem? Ten reduktor da się jakoś sprawdzić w warunkach domowych?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl