![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem po chwili audi a8
Problem dalej występuje, mimo że g28 zmieniony. Zastanawiam się czy może to być pompa, dziś mierzyłem i jest 3.2 bara na listwie, a ta pompa mi spaliła 2 razy bezpiecznik. Druga sprawa wczesniej wyskakiwał mi bład sondy od podgrzewania, dalej nie wystepuje po skasowaniu. I sam nie wiem już czego czepić.
Gdy jest poniżej zera to gdy zapale silnik to przez parę sekund silnik przerywa, przy próbie dodania gazu silnik nie reaguje a właściwie to się dławi, odpuszczeniu gazu zaczyna pracować normalnie. Sam już nie wiem. Może to być pompa paliwa? Po zagrzaniu dostaje odpowiednią ilość paliwa a na początku nie, tak samo po ponownym paleniu może nie osiąga odpowiedniego ciśnienia.
Dziś sprawdziłem na vagu czujnik temp od -3 do 50 szło równo co 1 stopień, dość szybko. Czyli czujnik jest ok.
Przepływomierz wskazuje na wolnych koło 14-25 po dodaniu gazu w podloge idzie do 238 mg i z tego co doczytałem to tak powinno być
Gaz można wykluczyć bo po zakręceniu butli i wyjeżdzeniu z przewodów paliwa dalej jest to samo na samym paliwie. Najgorsze jest to że to występuję jak chce i ciężko dojść co jest i doprowadzić do takich samych warunków.
Zastanawiam się czy komp mógł złapać złe wartości adaptacyjne w związku, ze jest gaz?
Gdy jest poniżej zera to gdy zapale silnik to przez parę sekund silnik przerywa, przy próbie dodania gazu silnik nie reaguje a właściwie to się dławi, odpuszczeniu gazu zaczyna pracować normalnie. Sam już nie wiem. Może to być pompa paliwa? Po zagrzaniu dostaje odpowiednią ilość paliwa a na początku nie, tak samo po ponownym paleniu może nie osiąga odpowiedniego ciśnienia.
Dziś sprawdziłem na vagu czujnik temp od -3 do 50 szło równo co 1 stopień, dość szybko. Czyli czujnik jest ok.
Przepływomierz wskazuje na wolnych koło 14-25 po dodaniu gazu w podloge idzie do 238 mg i z tego co doczytałem to tak powinno być
Gaz można wykluczyć bo po zakręceniu butli i wyjeżdzeniu z przewodów paliwa dalej jest to samo na samym paliwie. Najgorsze jest to że to występuję jak chce i ciężko dojść co jest i doprowadzić do takich samych warunków.
Zastanawiam się czy komp mógł złapać złe wartości adaptacyjne w związku, ze jest gaz?
- bombowozista
- Forum Audi A8
- Posty: 86
- Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
- Lokalizacja: E Ł K
HAHAHA a ja mam całkiem odwrotny problem jak ciepły pali od strzału a po nocy za 2 a nawet za 10 razem jak go coś najdzie. auto już u 3 mechaników stało i nic nie znaleźli i też już mnie to irytuje ;( Silnik też AQF
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
tel. 500113075
- bombowozista
- Forum Audi A8
- Posty: 86
- Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
- Lokalizacja: E Ł K
Pompa sprawdzana ciśnieniowo i ćiśnienie 4,5 bara więc to chyba nie to
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
tel. 500113075
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- bombowozista
- Forum Audi A8
- Posty: 86
- Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
- Lokalizacja: E Ł K
O to u mnie tak jest przed 6,5 a za 4,5
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
tel. 500113075
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 wrz 2013, 09:54
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 wrz 2013, 09:54
- Lokalizacja: Lublin
Jeżeli wtryski by lały to problem był by chyba non stop? a nie tylko po lekkim schłodzeniu? powinienem już chyba wymienić również świece, tylko szkoda mi wywalać oryginałów(ze znaczkami VW AUDI) 4 bolce a mam kupione NGK na 1 bolec za przeproszeniem? Ten reduktor da się jakoś sprawdzić w warunkach domowych?