[D2 95 4.2PB/LPG ] Uszczelniacz półosi od strony pasażera
[D2 95 4.2PB/LPG ] Uszczelniacz półosi od strony pasażera
Koledzy czytałem dużo tematów i problem polega na tym że to bełkot,ja jestem konkretny gość więc pytam o konkrety,cieknie od strony pasażera przód (półoś) podajcie proszę nr. katalogowe w serwisie tego simeringu,i ewentualne niespodzianki przy wymianie,i gdzie jest śruba do wlania oleju przekładniowego,Dziękuję z góry za pomoc
Ostatnio zmieniony 14 gru 2013, 19:31 przez brother, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja miałem podobną sytuację z zakupem uszczelniacza wału. Pan z ASO twierdził, że różne występowały i najlepiej przyprowadzić auto, oni rozbiorą zamówią właściwy i złożą. Pojechałem do Midparts i po VIN-ie bez problemu wytypowali właściwy. A jak powiedziałem że w ASO twierdzili że są różne uszczelniacze i właściwy mogą dobrać dopiero po rozebraniu tylko pan się uśmiechnął i nie skomentował.
Tutaj masz na allegro: uszczelniacz
Przy takiej cenie i możliwości występowania dwóch typów (wątpię) najlepiej
rozebrać i pomierzyć (odczytać z uszczelniacza dane).
Polecałbym podjechanie do jakiejś firmy handlującej łożyskami i uszczelniaczami.
Dobiorą coś. Koszt wtedy wyjdzie z 40 zł.
W Gdańsku najczęściej kupuję w tej firmie: łożyska
Przy takiej cenie i możliwości występowania dwóch typów (wątpię) najlepiej
rozebrać i pomierzyć (odczytać z uszczelniacza dane).
Polecałbym podjechanie do jakiejś firmy handlującej łożyskami i uszczelniaczami.
Dobiorą coś. Koszt wtedy wyjdzie z 40 zł.
W Gdańsku najczęściej kupuję w tej firmie: łożyska
Wg. mnie poprawne typowanie w ASO po numerze VIN daje 100% pewności, że dana część będzie pasować.
Niestety, niektórzy pracownicy ASO nie kumają do końca "co z czym się je" i nie rozumieją, że jak wychodzą 2 rodzaje danej części po numerze VIN to należy sprawdzić kody wyposażenia tego konkretnego auta i po nich daną część dobierać.
Większość rzeczy jest możliwa do wytypowania bez cienia wątpliwości co do jej poprawności - wyjątkami mogą być egzemplarze aut produkowane na przełomie np. liftingu ale tam i tak większość wątpliwości można wyjaśnić po numerze VIN i kodach wyposażenia.
Niestety, niektórzy pracownicy ASO nie kumają do końca "co z czym się je" i nie rozumieją, że jak wychodzą 2 rodzaje danej części po numerze VIN to należy sprawdzić kody wyposażenia tego konkretnego auta i po nich daną część dobierać.
Większość rzeczy jest możliwa do wytypowania bez cienia wątpliwości co do jej poprawności - wyjątkami mogą być egzemplarze aut produkowane na przełomie np. liftingu ale tam i tak większość wątpliwości można wyjaśnić po numerze VIN i kodach wyposażenia.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 gru 2013, 05:23
- Lokalizacja: mazowieckie
Takie informacje znajdziesz w necie:
dla przykładu: uszczelniacz
W opisie masz podane rozmiary (75x90x8)
dla przykładu: uszczelniacz
W opisie masz podane rozmiary (75x90x8)