[A8 D2 4,2 Q] Air8 US by Robertas...mini barek s84
zanjac, ładnie Ci to z tą kierownicą przed liftem wyszło ;-) ja natomiast uchylając rąbka tajemnicy i korzystając z chwili wolnego czasu umyłem autko i pokusiłem sie o delikatne przymierzenie nowych kółek. Nie wrzucałem ich na autko z racji tego że jeszcze mamy luty, ale musze sie przyznać że ciężko było mi sie powstrzymać :-P A oto 2 zdjęcia z przymiarki: felgi
przód 9J 245/35/R20
tył 10J 285/30/R20
Ogólnie nie moge sie doczekać wiosny :mrgreen:
przód 9J 245/35/R20
tył 10J 285/30/R20
Ogólnie nie moge sie doczekać wiosny :mrgreen:
robertas, super fele chcialem takie sprawic sobie ale juz nie chcialo mi sie sprzedawac i kupowac innych mialem takie zestawienie 245/35/20 i 285/30/20 i przod byl o 1cm nizszy ;/ Rowne masz srednice kol?? ja zmienilem przod na 255/35/20
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Lukas134, fele różnią sie o ok 1,5 mm ale jest to podyktowane tym że przód ma wyższy bieżnik. Ale nie wiem czemu u Ciebie wyskoczył 1cm różnicy :-/ Faktycznie bardzo dziwna sprawa. Ja właśnie chciałem kupić taka samą opone tzn 255 ale wyszło mi wtedy że będzie sie różnić średnica o ok 6mm więc dlatego zdecydowałem sie na węższe koło
245/35 20 i 285/30 bedzie dobrze.
Wiem, bo sam jeździłem na takich.
Na 255/35 przód jest za wysoko, ale nic nie powinno być - wszystko zalezy od opony i ulozenia jej na feldze.
Musisz tylko uwazac przy nowych klockach i tarczach - bo z racji kształtu felgi, mogą, ale nie muszą przycierać o zacisk (nalezy wtedy zastosować dystans 5mm).
Na załączonym wyżej video na vimeo, jest gleba 100/70. 245/35 ET 30 i 285/30 ET40.
Robertas, ja na Twoim miejscu szukałbym jakiegoś zawiasu 55/35.
Najlepiej sprawić sobie gwint - wnet sobie wszystko ładnie dopasujesz.
Jak tuning to tuning
Wiem, bo sam jeździłem na takich.
Na 255/35 przód jest za wysoko, ale nic nie powinno być - wszystko zalezy od opony i ulozenia jej na feldze.
Musisz tylko uwazac przy nowych klockach i tarczach - bo z racji kształtu felgi, mogą, ale nie muszą przycierać o zacisk (nalezy wtedy zastosować dystans 5mm).
Na załączonym wyżej video na vimeo, jest gleba 100/70. 245/35 ET 30 i 285/30 ET40.
Robertas, ja na Twoim miejscu szukałbym jakiegoś zawiasu 55/35.
Najlepiej sprawić sobie gwint - wnet sobie wszystko ładnie dopasujesz.
Jak tuning to tuning
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
SJake, obniżona to musi być ;-) Myślałem nad gwintem ale niestety troszke kaski to kosztuje :-/ Na razie doraźnie myśle o springach z S8, a potem sie zobaczy. A do tuningu do raczej nie używałbym tego słowa ;-) , poprostu dobra fela i gleba i to wszystko co trzeba w tym autku ;-) Myśle jeszcze nad przerobieniem kierunków na clear, ale poczekam aż zrobi sie cieplej :-P
Ja kierunki bym zostawił takie jakie są, a zaopatrzył się jedynie w zarówki kierunkowe typu silver philips. Wykluczasz wtedy pomaranczową poświate w stanie spoczynku, a kierunki świecą pomarancza wtedy jak powinny...
Przy okazji przeczyscił kierunki oraz szkła reflektorów. Ewentualnie dorezał BIXenon u Heveliusza.
Wszystko co wychodzi poza standard wyposażenia to "tuning"
Aha i uważaj na dziury - podobno RH NAJ lubi się przygiąć - taki zamysł konstrukcyjny co by chronic zawieche, opony - chociaz to bardzo solidne koło.
Na polskich dziurkach to pewnie po jednym sezonie mozesz spokojnie wybrac się na małe przeprostowanko.
Przy tym rozmiarze to raczej norma... Podobnie jak z wyząbkowywaniem opon - ale to jeszcze zależne od mieszanki.
Przy wizycie u wulkanizatora pamietaj, aby mial sprzet do przesuwania opony względem felgi - tzw. ułożenie. Wiekszość wulkanizacji wciska 20-tkowe opony o niskim profilu jakby to była balonowa 15 - byleby siedziała. Pozniej daja po 100G na strone i lamentują - "Panie trudno się wyważa... ojej i ojej...co to jest?"
Dwudziestki są dla wytrwałych i upartych :mrgreen:
Pozdrawiam
P.s na 285/30 przejezdza się nad dziurami :mrgreen:
Przy okazji przeczyscił kierunki oraz szkła reflektorów. Ewentualnie dorezał BIXenon u Heveliusza.
Wszystko co wychodzi poza standard wyposażenia to "tuning"
Aha i uważaj na dziury - podobno RH NAJ lubi się przygiąć - taki zamysł konstrukcyjny co by chronic zawieche, opony - chociaz to bardzo solidne koło.
Na polskich dziurkach to pewnie po jednym sezonie mozesz spokojnie wybrac się na małe przeprostowanko.
Przy tym rozmiarze to raczej norma... Podobnie jak z wyząbkowywaniem opon - ale to jeszcze zależne od mieszanki.
Przy wizycie u wulkanizatora pamietaj, aby mial sprzet do przesuwania opony względem felgi - tzw. ułożenie. Wiekszość wulkanizacji wciska 20-tkowe opony o niskim profilu jakby to była balonowa 15 - byleby siedziała. Pozniej daja po 100G na strone i lamentują - "Panie trudno się wyważa... ojej i ojej...co to jest?"
Dwudziestki są dla wytrwałych i upartych :mrgreen:
Pozdrawiam
P.s na 285/30 przejezdza się nad dziurami :mrgreen:
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
robertas, wlasnie nie wiem czemu mi taka roznica wyszla ;/ teraz mam te 255/35 i sa bardziej podobne rozmiarem niz na tych 245. ;/ zobaczymy jak teraz bedzie wtedy tez patrzylem na kalkulatorach itd ze 245 i 285 to idealny komplet, ale cos sie nie zgadzalo ;/ a te felgi RH sa sliczne ja teraz swoje dalem cale w polerke to ladnie sie wszystko odbija
SJake, masz racje z tym ze 285 przelatuje nad dziurami nie raz mialem tak ze przod wpadl w dolek a tyl cisza to jest plus takich szerokosci
SJake, masz racje z tym ze 285 przelatuje nad dziurami nie raz mialem tak ze przod wpadl w dolek a tyl cisza to jest plus takich szerokosci
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.