Pada pompa, skrzynia na stół...shakal pisze:Witam Problem dotyczy "wycia" ...
[D3 ALL ] "Wycie" skrzyni
Re: "Wycie" skrzyni
Złego diabli nie biorą ...
[center]Kolego Krzysztof85:
Z uwagi na to że prowadziłeś dyskusję na temat swojego problemu jednoczesnie założyłeś temat który dublował twoje wypowiedzi:
http://www.a8team.pl/d3-04-40tdi-dziwne ... htm#130280
Złamałeś w ten sposób regulamin Naszego forum.
Twój w/w temat został przeniesiony do Śmietnika natomiast posty z obecnego tematu za karę zostały wykasowane. Jest to łagodne potraktowanie. Które ma być nauczką na przyszłość.
Pozdrawiam ernesto.[/center]
Z uwagi na to że prowadziłeś dyskusję na temat swojego problemu jednoczesnie założyłeś temat który dublował twoje wypowiedzi:
http://www.a8team.pl/d3-04-40tdi-dziwne ... htm#130280
Złamałeś w ten sposób regulamin Naszego forum.
Twój w/w temat został przeniesiony do Śmietnika natomiast posty z obecnego tematu za karę zostały wykasowane. Jest to łagodne potraktowanie. Które ma być nauczką na przyszłość.
Pozdrawiam ernesto.[/center]
I to mi się podoba u kolegi ernesto, nie szczypie się i trzyma w miarę możliwości porządek na forum <brawo2>
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 05 sty 2014, 13:12
- Lokalizacja: Orzesze Sląskie
kolego to przepraszam ale najpierw usunięto mój temat i podpiolem się pod ten
a później odnowiłem go i z tad te zamieszanie
jednak proszę o ponowne rozeznanie mojego problemu:
\ Mam Problem ze skrzynią mianowicie ślizga jakby w manualu na półsprzęgle jechać
objawy te dzieją się na zimnym silniku jak się zagrzeje do ok 70 stopni objawy częściowo ustępują tzn. na 1,2,3 biegu szczególnie przy ruszaniu auto puzno przełancza z hydraulicznego na mechaniczny bieg ale na 4,5,6, jest już ok tzn. np. jadąc na 4 biegu gaz w podłogę - przyspiesza bez zadnego uślizgu do końca obrotów.
a później odnowiłem go i z tad te zamieszanie
jednak proszę o ponowne rozeznanie mojego problemu:
\ Mam Problem ze skrzynią mianowicie ślizga jakby w manualu na półsprzęgle jechać
objawy te dzieją się na zimnym silniku jak się zagrzeje do ok 70 stopni objawy częściowo ustępują tzn. na 1,2,3 biegu szczególnie przy ruszaniu auto puzno przełancza z hydraulicznego na mechaniczny bieg ale na 4,5,6, jest już ok tzn. np. jadąc na 4 biegu gaz w podłogę - przyspiesza bez zadnego uślizgu do końca obrotów.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 05 sty 2014, 13:12
- Lokalizacja: Orzesze Sląskie
Krzysztof85, ok ... to jeszcze raz , objaw wskazuje na brak oleju, może być tak że mechanik nie dolał , wlał niewłasciwy, nie wymienił filtra, zostawił stary oring, oring mógł też źle siąść. Czy sciągał misę? Czy mówił co w niej znalazł? Jeśli był szlam to konwerter jest już na rencie, może być też problem z pompą i uszczelnieniami.
Złego diabli nie biorą ...
-
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 05 sty 2014, 13:12
- Lokalizacja: Orzesze Sląskie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 05 sty 2014, 13:12
- Lokalizacja: Orzesze Sląskie
Są tylko w skrzyni, konwerter robi się standardowo , tak naprawdę to jest remont skrzyni ,żeby powymieniać tarczki trzeba każdy kosz rozbebeszyć . Więc potrzebne Ci są tarczki ,przekładki, komplet lub pół kompletu uszczelek itd...
Jeśli masz problem ze znalezieniem warsztatu to w Krakowie mogę Ci polecić, może gdzieś Cię wcisną .
Jeśli masz problem ze znalezieniem warsztatu to w Krakowie mogę Ci polecić, może gdzieś Cię wcisną .
Złego diabli nie biorą ...
-
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 05 sty 2014, 13:12
- Lokalizacja: Orzesze Sląskie
może, lecz także i zawór ciśnienia , ale o stanie skrzyni przesądzają kolor oleju i jego zapach (brazowy- czarny i śmierdzący = spalona skrzynia)
po prawdzie szczerze wątpię żeby wymiana ich poprawiła cokolwiek.
Zadzwoń pod ten numer i skonsultuj się 6.084.57091 - to gość u którego zawsze robiłem wszelkie skrzynie
po prawdzie szczerze wątpię żeby wymiana ich poprawiła cokolwiek.
Zadzwoń pod ten numer i skonsultuj się 6.084.57091 - to gość u którego zawsze robiłem wszelkie skrzynie
Złego diabli nie biorą ...
Witam
Mam podobny problem przy zmianie biegów 3 -4 "jęczy". Problem pojawia się tylko jak olej nagrzeje się dobrze. Auto ma licznikowe 300 tysięcy i jest bardzo zadbane. Błędów brak. Pokazuje tylko lewą poduszkę silnika. Nie wiem kiedy olej był wymieniany ale do 280 tyś była serwisowana. kupiłem ją lekko uszkodzoną (maska, lampa, błotnik) bez uszkodzeń konstrukcji.
Zakupiony olej i filtr na wymianę tylko boję się że jak wymienię to będzie gorzej. Poduszka też czeka ale brak czasu mi doskwiera. Robię auta ludziom na na swoje nie ma czasu.
Olej chciałem wymienić statycznie (misa w dół filtr w dół 3-4 godzinny aż wyleci jak najwięcej lekkie czyszczenie odtłuszczaczem nowy filtr uszczelka miski i nowy olej do pełna. Potem nagrzanie do 40 stopni i kontrola oraz dolanie aż zacznie wylatywać)
Poza tym jest ok bez żadnych objawów. Powiedzcie czy wymieniać olej?
Mam podobny problem przy zmianie biegów 3 -4 "jęczy". Problem pojawia się tylko jak olej nagrzeje się dobrze. Auto ma licznikowe 300 tysięcy i jest bardzo zadbane. Błędów brak. Pokazuje tylko lewą poduszkę silnika. Nie wiem kiedy olej był wymieniany ale do 280 tyś była serwisowana. kupiłem ją lekko uszkodzoną (maska, lampa, błotnik) bez uszkodzeń konstrukcji.
Zakupiony olej i filtr na wymianę tylko boję się że jak wymienię to będzie gorzej. Poduszka też czeka ale brak czasu mi doskwiera. Robię auta ludziom na na swoje nie ma czasu.
Olej chciałem wymienić statycznie (misa w dół filtr w dół 3-4 godzinny aż wyleci jak najwięcej lekkie czyszczenie odtłuszczaczem nowy filtr uszczelka miski i nowy olej do pełna. Potem nagrzanie do 40 stopni i kontrola oraz dolanie aż zacznie wylatywać)
Poza tym jest ok bez żadnych objawów. Powiedzcie czy wymieniać olej?
Szkoła Falenicka mówi: nowy olej wypłucze szlam i skrzynia szybciej padnie, jak jeździło niech jeździ.
Szkoła Otwocka mówi: nowy olej lepszy jak stary bo świeży i nie zawiera zanieczyszczeń oraz trzyma własciwą lepkość.
Wybór szkoły zależy od światopoglądu. W Twoim przypadku sprawę utrudnia wada skrzyni i jeśli skrzynia padnie to szkoda kasy na ten olej ale jeśli skrzynia miała by nie paść to zawsze lepiej świeży W tym wypadku niezbędna by był wehikuł czasu by spróbować obie opcje.
A na serio to ja bym był ciekawy co jest na dnie miski...
Szkoła Otwocka mówi: nowy olej lepszy jak stary bo świeży i nie zawiera zanieczyszczeń oraz trzyma własciwą lepkość.
Wybór szkoły zależy od światopoglądu. W Twoim przypadku sprawę utrudnia wada skrzyni i jeśli skrzynia padnie to szkoda kasy na ten olej ale jeśli skrzynia miała by nie paść to zawsze lepiej świeży W tym wypadku niezbędna by był wehikuł czasu by spróbować obie opcje.
A na serio to ja bym był ciekawy co jest na dnie miski...
Kot też jest Quattro
to nie żadna szkoła - to jest bzdura powielana na forach przez takich speców jak TYUkaniu pisze:Szkoła Falenicka mówi: nowy olej wypłucze szlam i skrzynia szybciej padnie, jak jeździło niech jeździ.
taka sama bzdura jak "wymiana dynamiczna jest mniej bezpieczna od statycznej", "przy dużych przebiegach wymianą dynamiczną uwalisz skrzynie"