części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] "Wycie" skrzyni

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Re: "Wycie" skrzyni

Post autor: Pepeka » 06 sty 2014, 23:20

shakal pisze:Witam Problem dotyczy "wycia" ...
Pada pompa, skrzynia na stół...
Złego diabli nie biorą ...

ernesto

Post autor: ernesto » 06 sty 2014, 23:44

[center]Kolego Krzysztof85:

Z uwagi na to że prowadziłeś dyskusję na temat swojego problemu jednoczesnie założyłeś temat który dublował twoje wypowiedzi:

http://www.a8team.pl/d3-04-40tdi-dziwne ... htm#130280

Złamałeś w ten sposób regulamin Naszego forum.
Twój w/w temat został przeniesiony do Śmietnika natomiast posty z obecnego tematu za karę zostały wykasowane. Jest to łagodne potraktowanie. Które ma być nauczką na przyszłość.

Pozdrawiam ernesto.
[/center]

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 07 sty 2014, 11:17

I to mi się podoba u kolegi ernesto, nie szczypie się i trzyma w miarę możliwości porządek na forum <brawo2>

Krzysztof85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 05 sty 2014, 13:12
Lokalizacja: Orzesze Sląskie

Post autor: Krzysztof85 » 07 sty 2014, 14:03

kolego to przepraszam ale najpierw usunięto mój temat i podpiolem się pod ten
a później odnowiłem go i z tad te zamieszanie
jednak proszę o ponowne rozeznanie mojego problemu:
\ Mam Problem ze skrzynią mianowicie ślizga jakby w manualu na półsprzęgle jechać
objawy te dzieją się na zimnym silniku jak się zagrzeje do ok 70 stopni objawy częściowo ustępują tzn. na 1,2,3 biegu szczególnie przy ruszaniu auto puzno przełancza z hydraulicznego na mechaniczny bieg ale na 4,5,6, jest już ok tzn. np. jadąc na 4 biegu gaz w podłogę - przyspiesza bez zadnego uślizgu do końca obrotów.

Krzysztof85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 05 sty 2014, 13:12
Lokalizacja: Orzesze Sląskie

Post autor: Krzysztof85 » 07 sty 2014, 14:13

na kompie brak bledow olej wymieniony. skrzynia zaczela wariować jak zrobiłem trase 3 tys km. Wczoras sprawdzałem lock-am łapie jak skrzynia ma 40 stopni.
Dodam jeszcze ze kiedy kupiłem autko spinało biegi od praktycznie najmniejszych predkosci nie było takiego uslizgu

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 07 sty 2014, 14:27

Krzysztof85, ok ... to jeszcze raz , objaw wskazuje na brak oleju, może być tak że mechanik nie dolał , wlał niewłasciwy, nie wymienił filtra, zostawił stary oring, oring mógł też źle siąść. Czy sciągał misę? Czy mówił co w niej znalazł? Jeśli był szlam to konwerter jest już na rencie, może być też problem z pompą i uszczelnieniami.
Złego diabli nie biorą ...

Krzysztof85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 05 sty 2014, 13:12
Lokalizacja: Orzesze Sląskie

Post autor: Krzysztof85 » 07 sty 2014, 15:46

Przy wymianie byłem osobiście uszczelka + filtr oryginał olej oryginał nie audi tylko Zf sprawdzaliśmy w 3-ech źródłach czy właściwy i wyszło zawsze to samo.
Ale objawy się zaczęły przed wymianą oleju. olej stary wyglądał nie za pięknie i strasznie smierdział

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 07 sty 2014, 15:50

Krzysztof85, z ciemnienie i zapach to popalone tarczki, nic nie wymyślimy ...tylko naprawa, wraz z regeneracją konwertera. Nie jeździj za wiele bo szkody będą się powiększać.

Nie pakuj sie też w zakup używanej skrzyni, bo używaną już masz...
Złego diabli nie biorą ...

Krzysztof85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 05 sty 2014, 13:12
Lokalizacja: Orzesze Sląskie

Post autor: Krzysztof85 » 07 sty 2014, 15:59

olej napradne mocno śmierdział. a Tarczki sprzęgłowe są w skrzyni czy przy konwektorze?!
czyli te słabe spinanie biegów to może być to?
tylko co dzwonie po warsztatach co robia skrzynie to każdy chce robic remont całej skrzyni

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 07 sty 2014, 16:04

Są tylko w skrzyni, konwerter robi się standardowo , tak naprawdę to jest remont skrzyni ,żeby powymieniać tarczki trzeba każdy kosz rozbebeszyć . Więc potrzebne Ci są tarczki ,przekładki, komplet lub pół kompletu uszczelek itd...

Jeśli masz problem ze znalezieniem warsztatu to w Krakowie mogę Ci polecić, może gdzieś Cię wcisną .
Złego diabli nie biorą ...

Krzysztof85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 05 sty 2014, 13:12
Lokalizacja: Orzesze Sląskie

Post autor: Krzysztof85 » 07 sty 2014, 19:26

kolego a ten zawor lock up nie ma z tym nic wspolnego?

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 07 sty 2014, 19:30

może, lecz także i zawór ciśnienia , ale o stanie skrzyni przesądzają kolor oleju i jego zapach (brazowy- czarny i śmierdzący = spalona skrzynia)
po prawdzie szczerze wątpię żeby wymiana ich poprawiła cokolwiek.
Zadzwoń pod ten numer i skonsultuj się 6.084.57091 - to gość u którego zawsze robiłem wszelkie skrzynie
Złego diabli nie biorą ...

arni0000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 27 maja 2016, 14:31
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: arni0000 » 01 lip 2016, 11:37

Witam
Mam podobny problem przy zmianie biegów 3 -4 "jęczy". Problem pojawia się tylko jak olej nagrzeje się dobrze. Auto ma licznikowe 300 tysięcy i jest bardzo zadbane. Błędów brak. Pokazuje tylko lewą poduszkę silnika. Nie wiem kiedy olej był wymieniany ale do 280 tyś była serwisowana. kupiłem ją lekko uszkodzoną (maska, lampa, błotnik) bez uszkodzeń konstrukcji.

Zakupiony olej i filtr na wymianę tylko boję się że jak wymienię to będzie gorzej. Poduszka też czeka ale brak czasu mi doskwiera. Robię auta ludziom na na swoje nie ma czasu.
Olej chciałem wymienić statycznie (misa w dół filtr w dół 3-4 godzinny aż wyleci jak najwięcej lekkie czyszczenie odtłuszczaczem nowy filtr uszczelka miski i nowy olej do pełna. Potem nagrzanie do 40 stopni i kontrola oraz dolanie aż zacznie wylatywać)
Poza tym jest ok bez żadnych objawów. Powiedzcie czy wymieniać olej?

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 01 lip 2016, 14:19

Szkoła Falenicka mówi: nowy olej wypłucze szlam i skrzynia szybciej padnie, jak jeździło niech jeździ.
Szkoła Otwocka mówi: nowy olej lepszy jak stary bo świeży i nie zawiera zanieczyszczeń oraz trzyma własciwą lepkość.
Wybór szkoły zależy od światopoglądu. W Twoim przypadku sprawę utrudnia wada skrzyni i jeśli skrzynia padnie to szkoda kasy na ten olej ale jeśli skrzynia miała by nie paść to zawsze lepiej świeży <wstydze> W tym wypadku niezbędna by był wehikuł czasu by spróbować obie opcje.
A na serio to ja bym był ciekawy co jest na dnie miski...
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 03 lip 2016, 11:20

Ukaniu pisze:Szkoła Falenicka mówi: nowy olej wypłucze szlam i skrzynia szybciej padnie, jak jeździło niech jeździ.
to nie żadna szkoła - to jest bzdura powielana na forach przez takich speców jak TY ;)
taka sama bzdura jak "wymiana dynamiczna jest mniej bezpieczna od statycznej", "przy dużych przebiegach wymianą dynamiczną uwalisz skrzynie"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl