[D2 95 4.2PB/LPG ] Po wymianie oleju brak 4 biegu.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 20 sty 2011, 21:45
- Lokalizacja: Kraków
[D2 95 4.2PB/LPG ] Po wymianie oleju brak 4 biegu.
Witam. Mam duży problem po wymianie oleju w skrzyni biegów skrzynia pracuje bardzo ladnie nie szarpie. Jedynym problemem jest to że nie wbija się 4 bieg!! najwyżej wbija się 3 bieg. na tiptroniku wyświetlacz pokazuje że jest wbity 4 bieg ale samochód nadal jedzie na 3.
Silnik ABZ skrzynia ZF 4hp24 CML.
Mechanik spuszczał olej z miski i z konwertera i wlał ponownie 5,5l oleju febi 14738.
Samochód stał po spuszczeniu oleju jakiś tydzień bo był problem z dostępnością filtra oleju.
Proszę o rade, w czym może byś problem??
Silnik ABZ skrzynia ZF 4hp24 CML.
Mechanik spuszczał olej z miski i z konwertera i wlał ponownie 5,5l oleju febi 14738.
Samochód stał po spuszczeniu oleju jakiś tydzień bo był problem z dostępnością filtra oleju.
Proszę o rade, w czym może byś problem??
Ostatnio zmieniony 10 sty 2014, 19:42 przez barrettm82, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Po wymianie oleju brak 4 biegu.
barrettm82 pisze: JEDYNYM PROBLEMEM JEST TO ŻE NIE WBIJA SIĘ 4 BIEG
Nie piszemy dużymi literami, edytuj i popraw.
Pozdrawiam ernesto.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
do tej skrzyni leje się ATF LT 71141
Febi 14738 jest zamiennikiem dla tego oleju
Z resztą temat przewałkowany na wszystkie strony tu
http://www.a8team.pl/topics14/76.htm
Niestety ja też należę do grona osb którym skrzynię szlag trafił po wymianie oleju
Febi 14738 jest zamiennikiem dla tego oleju
Z resztą temat przewałkowany na wszystkie strony tu
http://www.a8team.pl/topics14/76.htm
Niestety ja też należę do grona osb którym skrzynię szlag trafił po wymianie oleju
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 20 sty 2011, 21:45
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 20 sty 2011, 21:45
- Lokalizacja: Kraków
Niektórzy magicy sprawdzają olej przy wyłączonym motorze tak jak w skrzyniach manualnych czy też dyfrach (mostach) i dziwią się na słowa że w automacie sprawdza się na działającym motorze.Apophis pisze:U mnie uciekła 4 bo brakowało dużo oleju ale jak dolałem to nie wróciła a uciekł wsteczny no i przy remoncie okazało sie że ASB była złom.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Jeszcze raz na kanał , cała procedura przy wymianie oleju od nowa ,czyli sprawdzenie ilości oleum , ewentualne dolanie , każda pozycja wybieraka po kolei oczywiście określony czas na każdej pozycji i z powrotem to samo , na TIP-ie oczywiście też najlepiej dopilnuj tego sam siedząc w aucie na podnośniku a mechanik niech zajmie się olejem i sprawdzaniem jego ilości w odpowiedniej temperaturze . to tak po krotce szczegóły były już dokładnie opisywane jak zasugerował kolega Hjeniu .