![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Stukanie lewa strona silnika filmik
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
dźwięk na 100 % z tyłu glowicy . po zbadaniu budowy glowicy w etce nie ma tam za duzo rzeczy co do stukania (szklanki, łańcuch, górna panewka na walku,) rozrząd ok 50 tys temu a kiedy zaczely sie stuki to nie wiem auto nie dawno kupione nie wiem ile jeździł gościu z tym . a czy przestawiony rozrzad moze powodować takie stukanie? powiem jeszcze że jak dodam gazu energicznie do wysokich obr. to w trakcie nic nie slychac . stuki występują tylko przy ok 2.5tys obr do 3.5
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Pozwolę sobie odświeżyć..marekp750 pisze:Jeżeli leci olej z pod uszczelki głowicy (silnik się mocno poci od uszczelki w dół) to
dokręć śruby głowicy na 105Nm (wg kolejności tak jak nową uszczelkę byś montował).
Te 105NM to dobra wartość? Elsa podaje dokręcanie kolejno na 40NM, 60NM i jeszcze pół obrotu (dla nowych śrub).
Pytam, bo chcę dokręcić głowice (gdzieś z tamtych okolic leci olej), ale nie chcę później szukać nowego silnika przez zerwany gwint..
Four rings to rule them all