części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Stukanie lewa strona silnika filmik

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 10 sty 2014, 11:25

dźwięk na 100 % z tyłu glowicy . po zbadaniu budowy glowicy w etce nie ma tam za duzo rzeczy co do stukania (szklanki, łańcuch, górna panewka na walku,) rozrząd ok 50 tys temu a kiedy zaczely sie stuki to nie wiem auto nie dawno kupione nie wiem ile jeździł gościu z tym . a czy przestawiony rozrzad moze powodować takie stukanie? powiem jeszcze że jak dodam gazu energicznie do wysokich obr. to w trakcie nic nie slychac . stuki występują tylko przy ok 2.5tys obr do 3.5

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 10 sty 2014, 11:40

Jeżeli na 100% tył głowicy to ściągaj dekiel. Ciekawe co tam ciekawego zobaczysz.

Sprawdź przy okazji ustawienie wałków względem siebie oraz wału korbowego.

Obrazek

czedi87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 13 kwie 2010, 23:24
Lokalizacja: Ełk/Telford

Post autor: czedi87 » 10 sty 2014, 17:28

dźwięk na 100 % z tyłu glowicy
jezeli tak to tylko rozbierac i szukac. oby to nic powaznego nie bylo.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 11 sty 2014, 17:52

chicken20091986 Mam nadzieje że opiszesz co to było , niech ta wiedza posłuży innym któży spotkają się z tą dolegliwością .

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 12 sty 2014, 09:20

tutenhamon pisze:chicken20091986 Mam nadzieje że opiszesz co to było , niech ta wiedza posłuży innym któży spotkają się z tą dolegliwością .
Oczywiście że, podzielę się wiedzą :)

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 15 sty 2014, 18:43

hmm. jak na razie nie znalazłem powodu , dekiel ściągnięty brak luzów na panewkach głównych szklanki ok. łańcuch naciągnięty . Chwilami zastanawiam się czy dzwięk nie niesie się jak by pod przepustnicą tam głębiej , dziwna sprawa.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 16 sty 2014, 08:40

To nie korbowód ;) Nie ta częstotliwość. Obejrzyj dokładne łańcuszek może ma pęknięte ogniwo ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 sty 2014, 12:56

nie słuchałeś stetoskopem ? ;)

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 16 sty 2014, 17:52

pepi pisze:nie słuchałeś stetoskopem ? ;)
nie słuchałem jeszcze , spróbuje obadać

Gość

Post autor: Gość » 17 sty 2014, 00:58

jak nie masz stetoskopu to na rowni z nim możesz sobie wziąść półmetrowego kołka takiego jak od łopaty i tylko równo uciętego i przykładasz w rózne miejsca silnika a drugi koniec do ucha-świetnie sie tym wyszukuje jak stetoskop :)

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 30 maja 2014, 10:11

marekp750 pisze:Jeżeli leci olej z pod uszczelki głowicy (silnik się mocno poci od uszczelki w dół) to
dokręć śruby głowicy na 105Nm (wg kolejności tak jak nową uszczelkę byś montował).
Pozwolę sobie odświeżyć..
Te 105NM to dobra wartość? Elsa podaje dokręcanie kolejno na 40NM, 60NM i jeszcze pół obrotu (dla nowych śrub).
Pytam, bo chcę dokręcić głowice (gdzieś z tamtych okolic leci olej), ale nie chcę później szukać nowego silnika przez zerwany gwint..
Four rings to rule them all

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 30 maja 2014, 10:17

Jest to wartosc zaobserwowana podczas dokrecania wlasnie na te kąty.
Kolejna sprawa to ta że ty dokrecasz stare sruby i dla nich dane dotyczace kąta moga sie skonczyc rozciaganiem bez przelozenia na sile.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 30 maja 2014, 13:08

Ok, dzięki, wszystko już jasne, może nic nie popsuję przy dokręcaniu :D
Four rings to rule them all

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 maja 2014, 20:16

tylko na zimnym motorze :)
i delikatnie jednostajnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl