[inne] Pomoc w doborze tarcz oraz klocków.
Ja w takim razie nie nadążam za takim myśleniem, że jak auto chce się sprzedać za dwa miesiące to nawet na kabelku w klockach hamulcowych chce się zaoszczędzić.
Ciekawe jaka by była mina potencjalnego nabywcy, jak byś kolego Th0mekk, poinformował go przy transakcji, aby druta sobie wyją ze wtyczki jak będzie zmieniał klocki :-x
Ciekawe jaka by była mina potencjalnego nabywcy, jak byś kolego Th0mekk, poinformował go przy transakcji, aby druta sobie wyją ze wtyczki jak będzie zmieniał klocki :-x
Skoro nie nadazasz to ja Ci to powoli wyjasnie....Gabriel pisze:Ja w takim razie nie nadążam za takim myśleniem, że jak auto chce się sprzedać za dwa miesiące to nawet na kabelku w klockach hamulcowych chce się zaoszczędzić.
Ciekawe jaka by była mina potencjalnego nabywcy, jak byś kolego Th0mekk, poinformował go przy transakcji, aby druta sobie wyją ze wtyczki jak będzie zmieniał klocki :-x
Wszystko zaczelo sie od tego, ze przegladalem ceny klockow w internecie przez telefon i to w czasie jazdy (taki zawod, ze ma sie malo czasu i wszystko robi sie w biegu), a jak wiadomo telefon ma mniejszy wyswietlacz jak komputer i nie zwrocilem uwagi na jeden wazny szczegol "przod", "tyl".
Roznica w cenie od razu rzucila mi sie w oczy (srednio 100zl roznicy), wiec moje myslenie wzielo sie stad, ze jesli mam zamiar sprzedac auto to po co mam doplacac te 100zl za "kabelek" skoro klocek ma hamowac, a nie informowac... Wtedy bylem przekonany, ze to roznica w cenie przez czujnik...
Ale jak wspomnialem wczesniej, to bylo moje przeoczenie, moj blad i potrafie sie do tego przyznac, po to jest forum zeby pytac i radzic sie bardziej doswiadczonych kolegow, tym bardziej, ze to temat "pomoc w doborze tarcz i klockow".
Na aucie i motorze nie oszczedzam, praktycznie laduje w to cala kase wiec nie bardzo ciesza mnie takie uwagi.
Mimo wszystko pozdrawiam i nie ma sensu zasmiecac tematu, wszystko juz mi kolega Lewian wyjasnil co do moich watpliwosci.
Lewian czy ta wycena będzie jeszcze aktualna?? Stwierdziłem że ostatnia wymiana klocków poprawiła jedynie hamowanie ale tarcze są już chyba zwichrowane za bardzo bo bicie jest uciązliwe (wystepuje jak hamuje od ok 120km/h) W związku z tym chyba by trza było wymienić komplet?Lewian pisze:tarcze Zimmermann - 218 zł/sztukaApophis pisze:Lewian mógł bys mi zrobic aktualną wycenę na przednią oś??
WAUZZZ4DZTN003313
klocki Ferodo 332 zł/komplet
Taki zestaw po rabacie 710 zł.
Ewentualnie trochę taniej z klockami TRW (274 zł/komplet) - 660 zł/zestaw
Pozdrawiam
Apophis pisze:Lewian czy ta wycena będzie jeszcze aktualna?? Stwierdziłem że ostatnia wymiana klocków poprawiła jedynie hamowanie ale tarcze są już chyba zwichrowane za bardzo bo bicie jest uciązliwe (wystepuje jak hamuje od ok 120km/h) W związku z tym chyba by trza było wymienić komplet?Lewian pisze:tarcze Zimmermann - 218 zł/sztukaApophis pisze:Lewian mógł bys mi zrobic aktualną wycenę na przednią oś??
WAUZZZ4DZTN003313
klocki Ferodo 332 zł/komplet
Taki zestaw po rabacie 710 zł.
Ewentualnie trochę taniej z klockami TRW (274 zł/komplet) - 660 zł/zestaw
Pozdrawiam
Możliwe, że nie tyle zwichrowane co po prostu przekroczyły grubość dopuszczalną i przez to występuje bicie.
Oferta oczywiście aktualna, w razie czego zapraszam do kontaktu na PRV.
Pozdrawiam
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
LEWIN poproszę o konkretny zestaw do mojej D3
Szykuje sie do wymiany,więc interesuje mnie zestaw tarcz i klocków sport i standart,nie piszczacych i pytanie
czy na standartowych zaciskach wcisne na tył cos wiekszego jak 280 mm,smiesznie troche
wyglądaja takie tarcze prz 20 calowej feldze WAUZZZ4E78N012505
Szykuje sie do wymiany,więc interesuje mnie zestaw tarcz i klocków sport i standart,nie piszczacych i pytanie
czy na standartowych zaciskach wcisne na tył cos wiekszego jak 280 mm,smiesznie troche
wyglądaja takie tarcze prz 20 calowej feldze WAUZZZ4E78N012505
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
No pieknie,a ile cie to kosztowało ?lecho pisze:ja w swojej zrobiłem swapa z phaetona 5.0tdi brembo 8tłoków a tylne od w12 330mm
klocki ebc red staff tarcze brembo chyba nic lepszego w tych pieniadzach sie nie kupi a hebel jest masakryczny
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Komplet zaciskow brembo 2tysie klocki na przod 600,tył 350pln do tego tarcze ebc 1000 bo standardowe po jednym wypadzie trafiły do kosza i przewody w oplocie 2 setki ale naprawde warto zeby 2tony zatrzymać szybciej niż meganke .no i najważniejsze pedał nie puchnie hamowanie czly czas takie same <hura> .w sumie koszt ciut większy niż w ASO wymiany tarcz, klocków i płynu .
Bez poważniejszego ingerowania czyli zmiany zacisków/jarzma nic nie da się zrobić.olimpus104 pisze:LEWIN poproszę o konkretny zestaw do mojej D3
Szykuje sie do wymiany,więc interesuje mnie zestaw tarcz i klocków sport i standart,nie piszczacych i pytanie
czy na standartowych zaciskach wcisne na tył cos wiekszego jak 280 mm,smiesznie troche
wyglądaja takie tarcze prz 20 calowej feldze WAUZZZ4E78N012505
Info co do oferty na PW.
Pozdrawiam