Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Drgania na zimnym po przełączeniu na ga

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

[D2 00 4.2PB/LPG ] Drgania na zimnym po przełączeniu na ga

Post autor: beyer28 » 16 sty 2014, 18:56

Witam. Odpalam rano auto, wszystko pięknie do momentu przełączenia na gaz. Wówczas zaczyna mi trochę trząść, jakby się trochę dusił, tylko jak zimny, zaraz po przełączeniu na gazolinę. Temp. przełączania mam 30st. Odczuwalne jest to tylko na postoju np. na czerwonym świetle, minimalnie skaczą mi wtedy obroty (w zakresie 100obrotów) do momentu aż nie osiągnie jakichś 60-70st, potem wszystko ustaje.Podczas jazdy tego niema, nawet na zimnym. Aby tego nie doświadczać rano dłużej jeżdżę na pb-do tych 60-70st, albo mam farta i nie trafiam na czerwone światło :) Panowie cóż to może być?

http://www.a8team.pl/montaz-lpg-w-a8-co ... vt9003.htm - ta instalacja i nawet ten samochód :)
Ostatnio zmieniony 20 sty 2014, 11:56 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.

Hjeniu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 23 gru 2013, 09:55
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Hjeniu » 16 sty 2014, 19:22

Po mojemu pierwszy objaw zgonu świec zapłonowy i/lub którejś cewki

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 16 sty 2014, 19:27

Instalacja ma niecałe 10tys km i tyle samo świece.

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 16 sty 2014, 20:33

u mnie jest podobny objaw ...dopoki nie zlapie temeperatury lub gdy jest na dworzu zimno. W lato jest pieknie i nic sie nie dzieje. To jest objaw jak by parownik byl nie dogrzany...u mnie jest jeszcze gorzej niz u Ciebie bo mam ustawione na 36 C zeby sie przelaczyl a nie przelacza sie. Musze jechac na benzynie az silnik osiagnie ok 70C lub na zegarze pokaze sie 90C wtedy wlacze gaz i jest ok. Wczesniej nie chce sie wlaczyc. czujnik temp w parowniku jest dobry

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 sty 2014, 20:37

wtryski macie mazutem zasyfione i się kleją ;)

ernesto

Post autor: ernesto » 16 sty 2014, 20:40

Sprawdź szczelność układu, wszelkie przewody gazowe. W moim przypadku było podobnie. Okazało się że jeden przewód był przecięty przez opaskę i uciekało ciśnienie z jednej listwy wtryskowej. Jak się rozgrzał, materiał się rozszerzył i uszczelniło.
Ostatnio zmieniony 16 sty 2014, 21:54 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 16 sty 2014, 20:45

pepi pisze:wtryski macie mazutem zasyfione i się kleją ;)
wtryski mam lipne ale NOWE!

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 16 sty 2014, 20:54

Jeśli to Waldemary (Valteki) to już przy 10 tys mogły się rozjechać i może wymagają czyszczenia lub kalibracji. Możliwe, że parownik niedogrzany i gaz nie jest dobrze odparowany. Jak temperatura podniesie się gaz już odparowuje i wtryski już dozują prawidłową dawkę do wszystkich cylindrów i wtedy równo pracuje.
Waldki, waldki ale maja przejechane moze hmmm....ze 3-4 tysie a dwa, ze juz odrazu po kalibracji i zalozeniu bylo nie tak, poprzednie mialem solo i tez bylo to samo. wiec to nie wina wtryskow a tez tak myslalem...mam jeszcze jedna teorie ...mialem trzasnieta uszczelke pod glowica, teraz jest juz cacy bo zrobione ale olej przedostawal sie do plynu chlodniczego i moze on cos zasyfil w parowniku?

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 16 sty 2014, 21:22

ernesto pisze:Sprawdź szczelność układu, wszelkie przewody gazowe. W moim przypadku było podobnie. Okazało się że jeden przewód był przecięty przez opaskę i ociekało ciśnienie z jednej listwy. Jak się rozgrzał, materiał się rozszerzył i uszczelniło.
Ostatnio miałem nieszczelność na przewodzie, bo w momencie przełączania na gaz jeb..o mi w kabinie, fakt doszedłem który i problem znikł. W efekcie skręcony przewód, wg. mnie aż za bardzo. Może rzeczywiście trochę go przeciąłem. Jutro do tego zajrzę

U mnie hula na tym:
Stag 300 ISA2
2x silver
2X elektrozawory OMB
Faro fi8
Hana zielona
butla 650x225
wielozawór Extra

Dodam, że u mnie jeden parownik jest kiepski, bo puszcza mi krople płynu chłodniczego. Może mieć to wpływ na te objawy? Sugerujecie, że wtryski do przeczyszczenia?

Seba- u mnie w lato też jest gitara. Zaczęło się to wraz z obniżeniem temp. na zewnątrz :/

Hipcio mógłby się wypowiedzieć, bo to On robił instalkę w niej.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 16 sty 2014, 21:28

Masz interfejs do lpg? i Vaga

ernesto

Post autor: ernesto » 16 sty 2014, 21:34

beyer28 pisze:Dodam, że u mnie jeden parownik jest kiepski, bo puszcza mi krople płynu chłodniczego. Może mieć to wpływ na te objawy?
oczywiście ze tak. Reduktor jest elementem który powinien być szczelny. W takim wypadku czeka Cię wymiana. Nie zalecam regeneracji. Regenerowałem nie jeden reduktor i za każdym razem kończyło się to wymiana. Nowe to nowe.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 16 sty 2014, 21:42

Po co piszecie takie bzdury, ze reduktor wymieniać. Przecieka Mu płyn wiec moze wystarczy opaske dociągnąc a jak cieknie z kolanka to wymienić na nowe metalowe i po problemie.

Co do telepania to przyczyn moze być kilka i najlepiej podłączyć sie pod lpg i sprawdzić wtryskiwacze kolejno, czujniki temp. i korekty po temp. bo zrobiło sie zimno i może sie zalewa.
Spojrzeć do Vaga też nie zaszkodzi.

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 16 sty 2014, 21:49

Ja jak odpalam swoją po nocy to na klimatroniku ustawiam LOW od strony kierowcy i pasażera wtedy elektrozawory się zamykają i woda nie idzie na nagrzewnice, szybciej się zagrzewa silnik i co oczywiste szybciej się przełącza na LPG . Wiem że sytuacja nie związana z problemem w temacie, ale może komuś się przyda taki sposób:-) a odnośnie kolegi problemu może mapy LPG się rozjechały jest za bogato i zalewa go na zimnym, a śmierdzi trochę gazem jak trzęsie ?

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 16 sty 2014, 21:51

ernesto pisze:
beyer28 pisze:Dodam, że u mnie jeden parownik jest kiepski, bo puszcza mi krople płynu chłodniczego. Może mieć to wpływ na te objawy?
oczywiście ze tak. Reduktor jest elementem który powinien być szczelny. W takim wypadku czeka Cię wymiana. Nie zalecam regeneracji. Regenerowałem nie jeden reduktor i za każdym razem kończyło się to wymiana. Nowe to nowe.
A regenerowałeś KME? Jedyną rzeczą, którą można tam źle zrobić przy regeneracji, jest niewklejenie tzw. dropsa regulatora ciśnienia. Poza tym prosta robota ;-)
Four rings to rule them all

ernesto

Post autor: ernesto » 16 sty 2014, 21:51

beyer28 pisze:Dodam, że u mnie jeden parownik jest kiepski, bo puszcza mi krople płynu chłodniczego. Może mieć to wpływ na te objawy?
Michał ale z wypowiedzi kolegi Mariusza wnioskować można że płyn wycieka z reduktora a nie z opaski?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl