części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] Kodowanie ASB 6HP26 i silnika (J623)

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

[D3 04 4.2MPI ] Kodowanie ASB 6HP26 i silnika (J623)

Post autor: pebo » 18 sty 2014, 17:21

Witam.

Jaka jest różnica w kodowaniu:
1=napęd na 4 koła (reszta świata)
2=napęd na 4 koła (USAn Region)?

Dane ze sterownika: skrzynia 09E 6HP26 (J217) AG6 09E 4,2L 5V USA

I pytanie drugie - kodowanie silnika, tu akurat z 4,2L V8/5V BFM:
05 = reszta świata (Euro-2/D3)
07 = LEV (USA)
08 = China/Russia
11 = Euro IV/Japan
26 = reszta świata
27 = Brazylia/Meksyk

Brak odzewu, więc może bardziej precyzyjnie. Jeśli mam auto w wersji USA a zmienię kodowanie ASB z 2 na 1 to jaka będzie różnica? Czy jeśli skrzynia ma kod 2 to silnik aby prawidłowo to współpracowało też ma mieć 07 czy może być np. 11?
Ostatnio zmieniony 27 lip 2014, 11:46 przez pebo, łącznie zmieniany 2 razy.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 15 lut 2014, 20:26

Empirycznie sprawdzone: sterownik silnika i skrzyni muszą być dopasowane do danej strefy. O ile sam silnik można przestawić z na inny region świata, o tyle po przestawieniu skrzyni na inne ustawienie niż silnik przechodzi ona w tryb awaryjny i zgłasza niezgodność sterowników.
Bądź dobry jak chleb.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl