Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 02 4.2PB/LPG ] Po wymianie oleju sypie się skrzynia

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 25 sty 2014, 13:05

Już wiem coś więcej do wymiany jest shifter czyli jak dobrze myśle lewarek skrzyni biegów. Wtedy zniknie tryb awaryjny i bedzie normalnie pokazywac biegi. druga sprawa te szarpnięcia we wtorek bedzie wymieniana oleju w warszkowie bo poprzednik mógł coś źle wymienic albo nie wymienic oringa... lub uszczelnic na silikon który mógł sie dostać do środka bo jak wspominałem po wymianie oleju zaczeły się dziac takie rzeczy jak szarpnięcia czy gubienie biegów. Biegi w skrzyni są wszystkie czyli narazie remont odpada. Jak wymiana oleju pomoże to wtedy umówie sie z nim na wymiane lewarka bo to jest bardzo dużo roboty. Jeśli to nie pomoże to będę jeździł aż skrzynia pierdyknie i wtedy remont. ;(
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 25 sty 2014, 19:58

swiezak1111 pisze:Simone jak można wiedzieć ile płaciłeś za remont kapitalny u niego? Możesz napisać na PW jeśli to tajemnica;)
W sumie to było trzy lata temu. Przyczyna dlaczego ją robiłem, było szarpanie przy przejściu z 3 na 4 bieg. Skrzynia była rozebrana w drobny mak. Wymiana tarczek na jednym z koszy, wszystkich uszczelnień oraz regeneracja płyty sterującej i konwertera. Do tego oczywiście olej. Auto stało u niego tydzień, a dlatego że konwerterów nie regenerują tylko gdzieś tam wysyłają. Cała operacja 2500zł i po niej zero problemów. ;)

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 31 sty 2014, 19:23

a gdzie wyjmowałeś skrzynie u kogo ? bo jednak znalazło się sporo opiłków miedzi z panewek w misce gdzieś tam w zakamarkach na cm grubości było szlamu i opiłków.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 31 sty 2014, 21:09

swiezak1111 pisze:a gdzie wyjmowałeś skrzynie u kogo ?
Masz na PW odpowiedź. ;)

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 23 cze 2014, 23:57

No więc tak Panowie skrzynia po remoncie u Radka we wrześnicy :) koszt 4 tyś. gwarancja 6miesięcy konwerter 36miesięcy. Lecz dalej się pali tryb awaryjny ponoć był do wymiany pozycjoner jeszcze dodatkowo którego nie mogliśmy dostać po wymianie dalej to samo tryb awaryjny i ciągle błąd ( PRZEŁĄCZNIK TIPTRONIC P1774 ) (F189) wymieniliśmy następnie kompletny lewarek skrzyni biegów wsadziliśmy od 3.7 po podłączeniu dalej to samo.. 2 opcje albo lewarek który kupiłem od kolegi z forum też jest walnięty albo nie może być od 3.7 i jest jeszcze 3 opcja lewarek jest dobry i elektryka lewarka też problem może tkwić gdzieś dalej w elektryce. I teraz czy kupić kolejny lewarek od 4.2 i sprawdzić czy odrazy wzywać elektryka który mnie pewnie skasuje 400zł za przegląd kabli... dodam ,że lewarek który mam teraz w aucie ten co siedział od początku zakupu jest od 3.3tdi przynajmniej tak na nim jest napisane.

Jakieś pomysły koledzy ?
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 24 cze 2014, 00:06

Witaj!
Napisz za co zaplacikles skoro dalej tryb awaryjny?

Majka.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 24 cze 2014, 08:12

Kolego masz awarie, jedziesz na warsztat, naprawiają auto i płacisz za naprawione. Nie rozumiem za co zapłaciłeś skoro nim nawet nie wyjechałeś?
Może wyremontowali skrzynię za 4000zł a problem w kabelkach lewarka?

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 24 cze 2014, 10:06

Koledzy skrzynia się wreszcie posypała szarpała gubiła biegi posypała się po wymianie oleju. autem jeździłem i jeżdze po remoncie jest wszystko ok byłem tam częstym bywalcem i wszystko było zrobione dobrze. remont był kompletny części do wglądu.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 24 cze 2014, 10:09

a czy jest możliwe że w oryginale skrzynia miała lewarek z PRND432 a został wsadzony PRDNS ? Czy to by w ogóle nie chodziło?
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 24 cze 2014, 10:41

Jeśli miałeś PRND432 i wstawiłeś PRNDS to aby to hulało musi też być sterownik ASB zamieniony pod lewarek i kod skrzyni.

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 24 cze 2014, 15:33

nie wiem co miałem wcześniej dlatego pytam. Skrzynia hula tiptop tylko jest błąd tego lewarka teraz. jest wsadzony lewarek od 3.3 tdi tak jak pisałem już wyżej. teraz zakupiłem od 3.7 wymianiłem cały kompletny i dalej jest ten sam błąd i dalej tryb awaryjny. ten tryb się załącza przy wbiciu na D jak by coś nie łączyło w samym przełączniku tiptronic ale skoro wymieniłem na nowy tzn używany ale drugi i dalej to samo to już sam nie wiem czy ten drugi też był uszkodzony ...
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 30 cze 2014, 02:08

Temat do kosza.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2014, 07:50 przez swiezak1111, łącznie zmieniany 1 raz.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

ernesto

Post autor: ernesto » 30 cze 2014, 07:55

swiezak1111 pisze:Temat do kosza.
Rozwiązałeś zagadkę? :)

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 30 cze 2014, 10:34

nie ale mam drugi temat. a nie chce ciągnąć dwóch.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl