części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 01 3.3TDI ] Problemów z klimatronikiem ciąg dalszy ...

Awatar użytkownika
SamackA8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 449
Rejestracja: 14 kwie 2011, 08:49
Lokalizacja: Śląsk

[D2 01 3.3TDI ] Problemów z klimatronikiem ciąg dalszy ...

Post autor: SamackA8 » 28 sty 2014, 11:13

Witajcie. Znowu zaczęły mi się problemy z klimatronikiem. Otóż mam taki problem, że na postoju gdy działa dogrzewacz bez problemu leci ciepłe powietrze, lecz gdy zaczynam jechać i dogrzewacz się wyłącza to coś się zacina i niekiedy dzieje się tak, że dmuchawa działa na maksa, lecz z nawiewów nic nie leci, w ogóle nie wieje, a niekiedy nie chce w ogóle lecieć ciepłe powietrze. Bardzo często jest też tak że gdy jadę autkiem i mam ustawioną moc nawiewu na 1 kreskę, to co chwilę moc nawiewu samoczynnie zwiększa się o 1 kreskę aż nagle jest na 4 kreskach, niekiedy na 3, niekiedy na maxa dodam, że dzieje się to przy wyłączonym trybie auto . Udało mi się połączyć z klimatronikiem VAGiem, skasowałem wszystkie błędy i zrobiłem basic settings i grupa 001, wtedy robi się test i reset wszystkich klap i czytałem że we wszystkich okienkach powinno pojawić się 0, a u mnie 0 pojawia się tylko w jednym okienku, a błędy wracają takie:

3 Faults Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage

00731 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Footwell Flap (G139)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed


Mógłby jeszcze ktoś sprawdzić u siebie swoje kodowanie klimatronika? Bo nie wiem czy ja mam dobre 00083.

A najdziwniejsze jest jeszcze to, że gdy mam klimatronik ustawiony na maxa i znowu się coś zatnie przez co nie leci ani troszkę powietrza z nawiewów to gdy włączę spryskiwacze to tak jakby coś "pocisło" te powietrze i zaczyna lecieć normalnie ciepło z nawiewów, a gdy puszczę spryskiwacz to znowu przestaje lecieć powietrze.
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 28 sty 2014, 11:23

Sprawdz test poszczegolnych elementow i testuj klapy po kolei, przysluchuj sie czy chodza czy nie, badz sie zacinaja.

Awatar użytkownika
SamackA8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 449
Rejestracja: 14 kwie 2011, 08:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: SamackA8 » 28 sty 2014, 11:42

aro51, Jak zrobić ten test? Ja zrobiłem właśnie taki test w basic settings i grupa 001, ale może posiadasz jakiś inny sposób?
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 28 sty 2014, 12:18

Output test :) U mnie też jest kodowanie 00083 i jest ok. Co do błędów to zobacz tutaj rozpiskę kolegi gtfan http://www.a8team.pl/d2-01-42pb-sos-dla ... htm#127432

Awatar użytkownika
SamackA8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 449
Rejestracja: 14 kwie 2011, 08:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: SamackA8 » 28 sty 2014, 13:04

krzychu22.p1i, na output test komputer zaczyna mi mulić i to tylko w klimatroniku, gdy kliknę start i wskoczy 1 test to pisze error ..., później reszta idzie bez problemu.
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Awatar użytkownika
SamackA8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 449
Rejestracja: 14 kwie 2011, 08:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: SamackA8 » 28 sty 2014, 13:07

Dużo roboty żeby dostać się do tej nagrzewnicy?
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 28 sty 2014, 15:58

Zeby bylo wygodnie to deske trzeba zrzucic, ale mozesz zaczac od schowka i schowka po stronie kierowcy jakis tam dostep jest...

Awatar użytkownika
SamackA8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 449
Rejestracja: 14 kwie 2011, 08:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: SamackA8 » 28 sty 2014, 18:28

Dzisiaj podłączyłem VAG'a, wchodzę w output test i wyskakuje error coś tam not found, gdy kliknę start/dalej to wyskakuje output test completed i nie ma żadnego testu. Doszedłem dziś też do tych klap pod maską, patrząc od przodu samochodu to po prawej stronie tych klap jest silniczek który steruje właśnie tymi klapami (V71 z G113) i okazało się że jakiś geniusz przede mną już go rozbierał i połamał zębatki w tym silniczku dlatego te klapy nie działały. Pamiętam że kiedyś kupiłem właśnie taki sam silniczek za 10zł i go znalazłem w bagażniku, jutro go wymienię i zobaczę co dalej. Jeżeli wymienię ten silniczek i będzie wszystko git to znikną mi dwa błędy

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed

I zostanie jeszcze błąd

00731 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Footwell Flap (G139)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Lecz nie wiem dlaczego ten błąd jest ponieważ nawiew na nogi kierowcy działa bez problemu. Zobaczymy jak będzie jutro ;)
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 28 sty 2014, 21:20

tu masz rozrysowane te silniczki
http://www.a8team.pl/d2-01-42pb-sos-dla ... t11460.htm
SamackA8 pisze:01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
te 2błedy to masz od jednego silniczka i łatwy dostęp do niego
SamackA8 pisze:(G139)
gorzej z tym
Ostatnio zmieniony 28 sty 2014, 21:23 przez Ara$, łącznie zmieniany 1 raz.

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 30 sty 2014, 13:09

a panowie, co odpowiada za to że z kratki na szybe leci zimne powietrze, z innych leci ciepłe a z tej na szybe zimne
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 30 sty 2014, 14:38

U mnie też jest kodowanie 00083
ma ktos rozpiske tego kodowania

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 30 sty 2014, 15:23

Ara$ pisze:
U mnie też jest kodowanie 00083
ma ktos rozpiske tego kodowania
http://www.mediafire.com/file/j9b1pc963 ... owanie.pdf
Ostatnio zmieniony 23 paź 2017, 23:13 przez gtfan, łącznie zmieniany 1 raz.
Four rings to rule them all

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 30 sty 2014, 15:59

U mnie też jest kodowanie 00083 i jest ok
a Ty niemasz tego kodowania zlego, wg tego co powyzej xxx83 jest chyba dla Diesli

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 30 sty 2014, 16:01

LHD, RHD - co to znaczy

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 30 sty 2014, 16:24

Oznaczenie po ktorej stronie jest kierownica - U nas LHD - tak mysle chociaz
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl