[D2 01 4.2PB/LPG ] TIP - skrzynia wchodzi w tryb awaryjny
aguisa, Wciąż powtarzam ,że zanim weźmiecie się za skrzynie sprawdzić należy współistniejące błędy silnika. Wiele pozornych awarii skrzyni związanych jest z awarią podzespołów silnika. Jeśli w silniku błędów brak , należy sprawdzić wszystkie połączenia elektryczne (czujniki ,pozycjometry, przełączniki, sterowniki) skrzyni i silnika. jeśli i tu wszystko w porządku to postępujemy tak jak radził Pepi - sprawdzamy ilość i jakość płynu, miska w dół sprawdzamy filtr i wszystkie połączenia elektryczne do jakich będziemy mieć dostęp.
Złego diabli nie biorą ...
Witam ponownie
Dzisiaj miałam taką oto sytuację, 30km w trybie awaryjnym, żeby doczołgać się do mechanika (tego samego, który wcześniej naprawiał mi skrzynię) podpiął auto pod swój komputer wyskoczył tak jak wcześniej błąd hamulca i przełożenia, więc skasował te błędy (podobnie jak ja wcześniej to czyniałam) odpalił i...........skrzynia jak nowa, zero błędów.... zrobiłam 30 km, wszystko ok....
zostawiałam autko do testów, miał ktoś kiedyś podobną przygodę?
Dzisiaj miałam taką oto sytuację, 30km w trybie awaryjnym, żeby doczołgać się do mechanika (tego samego, który wcześniej naprawiał mi skrzynię) podpiął auto pod swój komputer wyskoczył tak jak wcześniej błąd hamulca i przełożenia, więc skasował te błędy (podobnie jak ja wcześniej to czyniałam) odpalił i...........skrzynia jak nowa, zero błędów.... zrobiłam 30 km, wszystko ok....
zostawiałam autko do testów, miał ktoś kiedyś podobną przygodę?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości