[A8 D2 4,2 Q] Air8 US by Robertas...mini barek s84
No i stało sie, wiosna przyszła do mnie z wielką pompą, więc nastał czas letnich opon. Z wielką niecierpliwością oczekiwałem tego dnia aż w końcu sie doczekałem. Pełen banan na twarzy no i mam te upragnione 20tki :mrgreen: A pare fotek z wiosennej sesyjki ;-)
PS. Przód pójdzie niżej, tylko wciąż jestem w trakcie poszukiwania springow z S8, a i ogólnie jestem zaskoczony komfortem jazdy :mrgreen:
PS. Przód pójdzie niżej, tylko wciąż jestem w trakcie poszukiwania springow z S8, a i ogólnie jestem zaskoczony komfortem jazdy :mrgreen:
Felgi super ale straszna koza trzeba cos z tym zrobic ja mam 20" i glebe lekka u Ciebie tez trzeba obnizyc auto bo za wysoko jest
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Kurcze z tymi springami do s8 jest tragedia, nigdzie nic nie idzie wyhaczyć :-/ Najbardziej by mi zależało właśnie na fedrach od s8 bo wiadomo co oryginał to oryginał. Ale z tego co widze, będe musiał kupić chyba jakieś Jamexy, bo strasznie ubogo w wyborze jest gdy potrzebuje coś kupić na gwałt :-/ Ale jeśli ktoś będzie chciał kupić to wystarczy że poczeka aż ja coś nabęde, a wtedy sprężyn będzie od groma. Przepraszam za taki OT, ale musiałem gdzieś wylać swoje żale dotyczące znalezienia i braku szczęscia w poszukiwaniach :roll:
Ostatnio zmieniony 25 mar 2010, 22:30 przez robertas, łącznie zmieniany 1 raz.
Racja robertas, ja też szukałem i szukałem czegoś konkretnego ale znaleźć nie idzie... Tego poszedłem na łatwiznę i zakupiłem niedawno Jamexy... zobaczymy co z tego wyjdzie...
Duzy wybór jest oczywiście na ebayu.... i wysyłka za granice możliwa i pewnie tak kiedys bede kupować chociażby wydech którego w polsce dostać się już w ogóle nie da...
A wywalanie tylnego tłumika i wspawanie tylko rury jakieś za bardzo mi się nie podoba...
Też sory że wylałem swoje żale
Duzy wybór jest oczywiście na ebayu.... i wysyłka za granice możliwa i pewnie tak kiedys bede kupować chociażby wydech którego w polsce dostać się już w ogóle nie da...
A wywalanie tylnego tłumika i wspawanie tylko rury jakieś za bardzo mi się nie podoba...
Też sory że wylałem swoje żale
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
Nie myślałeś moze o gwincie?
Tu masz zamiennik taki a'la ori Eibacha po 25mm.
EIBACH
Jesli chodzi o sprezyny od S8 to w S8 oprócz sprezyn są takze inne amory... Nie mozna o tym zapominać.
Tu masz zamiennik taki a'la ori Eibacha po 25mm.
EIBACH
Jesli chodzi o sprezyny od S8 to w S8 oprócz sprezyn są takze inne amory... Nie mozna o tym zapominać.
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
SJake, o gwincie myśle cały czas, z tym ze to już poważniejszy wydatek bo rzędu 4,6 kzł, a co do sprężynek Eibacha to fajne są ale nie chce wywalać ponad tysiaka na same springi, do tego później amory, wiec lepiej chyba dozbierać na tego gwinta. Póki co zakupie jednak te Jamexy -35 mm na przód.grim, jak zalożysz to podziel sie wrażeniami, bo długo już czekał nie będe, i pewno też pójde na łatwizne :roll:
Gwint... o tym to ja też myślałem o ho ho ho czasu... ale jaki by nie byl to do A8 na polskie drogi po prostu odpada... no chyba ze autem jezdzisz od czasu do czasu... Znajomy mial gwint w A8 i jak go zalozyl to sie wystraszyl ze zaraz auto mu sie rozleci... starszy gosc...
Niby mozna kupic jakiś lepszy gwint... z opcja miekkosci zawieszenia czy cos takiego... ale to pewnie tyle dziala co nic
robertas, To będziesz musiał trochę poczekać... Jamexy zamówione i jadą do mnie ale ja chce przy okazji zrobic caly przod... w sensie dokupic amory (kasa jest juz), i doprowadzic w koncu wahacze to stanu perfekcyjnego...
Ja kupilem zestaw Jamex'a przod -35 i tyl 30... i jak pisalem juz... bede robil tylko przod na razie... a poniewaz mam juz siadniety tyl to pewnie roznicy po zrobieniu przodu nie bedzie widac... ale postaram sie zrobic fotke przed i po na tym samym terenie zeby byla jakas wizja tego...
Niby mozna kupic jakiś lepszy gwint... z opcja miekkosci zawieszenia czy cos takiego... ale to pewnie tyle dziala co nic
robertas, To będziesz musiał trochę poczekać... Jamexy zamówione i jadą do mnie ale ja chce przy okazji zrobic caly przod... w sensie dokupic amory (kasa jest juz), i doprowadzic w koncu wahacze to stanu perfekcyjnego...
Ja kupilem zestaw Jamex'a przod -35 i tyl 30... i jak pisalem juz... bede robil tylko przod na razie... a poniewaz mam juz siadniety tyl to pewnie roznicy po zrobieniu przodu nie bedzie widac... ale postaram sie zrobic fotke przed i po na tym samym terenie zeby byla jakas wizja tego...
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
i stabilizatory, też bym o tym nie zapominałSJake pisze:Jesli chodzi o sprezyny od S8 to w S8 oprócz sprezyn są takze inne amory... Nie mozna o tym zapominać.
jak dla mnie za duże juz te felgi, ciekawe wrzuciłem na auto 18ki to sie wydają za małe
20ki juz dla mnie za duże, moze powinienem spróbować 19ek :mrgreen:
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
wyznaję zasadę: B4-17", C4-18" i D2-19" - przekroczenie tych rozmiarów bywa niekiedy nieco karykaturalne (zależne jeszcze od wzoru koła i obniżenia); mniejszy rozmiar zawsze pozostawia niedosyt.maciu pisze:i stabilizatory, też bym o tym nie zapominałSJake pisze:Jesli chodzi o sprezyny od S8 to w S8 oprócz sprezyn są takze inne amory... Nie mozna o tym zapominać.
jak dla mnie za duże juz te felgi, ciekawe wrzuciłem na auto 18ki to sie wydają za małe
20ki juz dla mnie za duże, moze powinienem spróbować 19ek :mrgreen:
19" w D2 pasują idealnie :d pod warunkiem, że nie jest to wóz drabniasty ;-)