części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A8 D2 4,2 Q] Air8 US by Robertas...mini barek s84

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 22 mar 2010, 18:41

No i stało sie, wiosna przyszła do mnie z wielką pompą, więc nastał czas letnich opon. Z wielką niecierpliwością oczekiwałem tego dnia aż w końcu sie doczekałem. Pełen banan na twarzy no i mam te upragnione 20tki :mrgreen: A pare fotek z wiosennej sesyjki ;-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

PS. Przód pójdzie niżej, tylko wciąż jestem w trakcie poszukiwania springow z S8, a i ogólnie jestem zaskoczony komfortem jazdy :mrgreen:

toom_ek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 115
Rejestracja: 01 sie 2009, 13:45
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: toom_ek » 22 mar 2010, 19:06

pięknie wygląda , napisz jak zawieszenie wytrzymuje na 20" ?
toom_ek

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 22 mar 2010, 19:11

piękne auto :!:
naprawdę super :!:
felgi "lala" :lol: kojarzą mi się z modelem od M-5 też takie "wciągnięte" środkiem...
kurczę wydawało mi się że moje 18-tki wyglądają na wielkie... 19" to już mega wielkość...
ale 20-tki to naprawdę giganty!!!
na tej focie z profilu faktycznie stoi wysoko...

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 22 mar 2010, 19:30

Felgi super :D ale straszna koza :D trzeba cos z tym zrobic :D ja mam 20" i glebe lekka :) u Ciebie tez trzeba obnizyc auto bo za wysoko jest :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 22 mar 2010, 20:16

Koniecznie auto w dół , ktoś na forum chciał się zamienić na sprężyny bo ma za nisko - może się dogadacie :mrgreen:
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
raptor90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 145
Rejestracja: 05 sie 2009, 13:49
Lokalizacja: Piła

Post autor: raptor90 » 22 mar 2010, 21:26

Dokładnie, bo to aż śmiesznie wygląda felga 20' a sterczy jak terenówka :mrgreen:
Ale ogólnie RH dają rade :-D

Awatar użytkownika
SJake
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: SJake » 25 mar 2010, 20:39

Gleba przód i tył... konieczna ;)
Sprezyny od S8 dają około 20mm w dół.
Ja poszedłbym z 20mm na tył i 30 przod.


Na szybko...
Obrazek

Więc mogłem dać troszke wiecej niz 30/20
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 25 mar 2010, 21:24

Kurcze z tymi springami do s8 jest tragedia, nigdzie nic nie idzie wyhaczyć :-/ Najbardziej by mi zależało właśnie na fedrach od s8 bo wiadomo co oryginał to oryginał. Ale z tego co widze, będe musiał kupić chyba jakieś Jamexy, bo strasznie ubogo w wyborze jest gdy potrzebuje coś kupić na gwałt :-/ Ale jeśli ktoś będzie chciał kupić to wystarczy że poczeka aż ja coś nabęde, a wtedy sprężyn będzie od groma. Przepraszam za taki OT, ale musiałem gdzieś wylać swoje żale dotyczące znalezienia i braku szczęscia w poszukiwaniach :roll:
Ostatnio zmieniony 25 mar 2010, 22:30 przez robertas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
grim
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 18 sty 2010, 22:29
Lokalizacja: Puritania

Post autor: grim » 25 mar 2010, 21:40

Racja robertas, ja też szukałem i szukałem czegoś konkretnego ale znaleźć nie idzie... Tego poszedłem na łatwiznę i zakupiłem niedawno Jamexy... zobaczymy co z tego wyjdzie...

Duzy wybór jest oczywiście na ebayu.... i wysyłka za granice możliwa i pewnie tak kiedys bede kupować chociażby wydech którego w polsce dostać się już w ogóle nie da...

A wywalanie tylnego tłumika i wspawanie tylko rury jakieś za bardzo mi się nie podoba...

Też sory że wylałem swoje żale :D
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."

Awatar użytkownika
SJake
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: SJake » 25 mar 2010, 22:27

Nie myślałeś moze o gwincie?

Tu masz zamiennik taki a'la ori Eibacha po 25mm.

EIBACH

Jesli chodzi o sprezyny od S8 to w S8 oprócz sprezyn są takze inne amory... Nie mozna o tym zapominać.
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 25 mar 2010, 22:37

SJake, o gwincie myśle cały czas, z tym ze to już poważniejszy wydatek bo rzędu 4,6 kzł, a co do sprężynek Eibacha to fajne są ale nie chce wywalać ponad tysiaka na same springi, do tego później amory, wiec lepiej chyba dozbierać na tego gwinta. Póki co zakupie jednak te Jamexy -35 mm na przód.grim, jak zalożysz to podziel sie wrażeniami, bo długo już czekał nie będe, i pewno też pójde na łatwizne :roll:

Awatar użytkownika
grim
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 18 sty 2010, 22:29
Lokalizacja: Puritania

Post autor: grim » 25 mar 2010, 22:46

Gwint... o tym to ja też myślałem o ho ho ho czasu... ale jaki by nie byl to do A8 na polskie drogi po prostu odpada... no chyba ze autem jezdzisz od czasu do czasu... Znajomy mial gwint w A8 i jak go zalozyl to sie wystraszyl ze zaraz auto mu sie rozleci... ;) starszy gosc...

Niby mozna kupic jakiś lepszy gwint... z opcja miekkosci zawieszenia czy cos takiego... ale to pewnie tyle dziala co nic :)

robertas, To będziesz musiał trochę poczekać... :) Jamexy zamówione i jadą do mnie ale ja chce przy okazji zrobic caly przod... w sensie dokupic amory (kasa jest juz), i doprowadzic w koncu wahacze to stanu perfekcyjnego...

Ja kupilem zestaw Jamex'a przod -35 i tyl 30... i jak pisalem juz... bede robil tylko przod na razie... a poniewaz mam juz siadniety tyl to pewnie roznicy po zrobieniu przodu nie bedzie widac... ale postaram sie zrobic fotke przed i po na tym samym terenie zeby byla jakas wizja tego...
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 26 mar 2010, 06:29

Też tak myślałem że na razie zmienię tylko przód żeby wyrównać jak miałem a8 , tył dalej siedział ale po miesiącu jak zmieniłem też tylne sprężyny to autko wyrównało się i stało prawie tak samo jak s8.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 26 mar 2010, 08:47

SJake pisze:Jesli chodzi o sprezyny od S8 to w S8 oprócz sprezyn są takze inne amory... Nie mozna o tym zapominać.
i stabilizatory, też bym o tym nie zapominał

jak dla mnie za duże juz te felgi, ciekawe wrzuciłem na auto 18ki to sie wydają za małe
20ki juz dla mnie za duże, moze powinienem spróbować 19ek :mrgreen:
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
BiLu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 282
Rejestracja: 21 lut 2010, 21:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BiLu » 26 mar 2010, 10:24

maciu pisze:
SJake pisze:Jesli chodzi o sprezyny od S8 to w S8 oprócz sprezyn są takze inne amory... Nie mozna o tym zapominać.
i stabilizatory, też bym o tym nie zapominał

jak dla mnie za duże juz te felgi, ciekawe wrzuciłem na auto 18ki to sie wydają za małe
20ki juz dla mnie za duże, moze powinienem spróbować 19ek :mrgreen:
wyznaję zasadę: B4-17", C4-18" i D2-19" - przekroczenie tych rozmiarów bywa niekiedy nieco karykaturalne (zależne jeszcze od wzoru koła i obniżenia); mniejszy rozmiar zawsze pozostawia niedosyt.
19" w D2 pasują idealnie :d pod warunkiem, że nie jest to wóz drabniasty ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl